Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kummit kysyvät lahjatoiveita minkähintaisia lahjoja voi toivoa?

Vierailija
20.08.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille kummilapsille ostan yleensä n. 25-30¿ arvoisen lahjan. Ja yleensä jotain hyödyllistä, en leluja ainakaan koko rahalla.

Vierailija
2/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiva et sanotaan hieman suuntaa antavasti mitä voisi ostaa, jos kummi haluaa täsmälahjan, voisi se onlla max 20¿.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavarantäyteiseen kotiimme, kiitos :)

Vierailija
4/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanoisin jotain yleistä tyyppiä leikkiauto, kirja, paita tms. Silloin ostajalla on hyvä mahdollisuus määritellä hintahaitaria tarpeen mukaan.

Jos sitten kummi sanoo, että nyt olisi mahdollisuus ostaa joku isompikin lahja, niin sitten voi antaa sellaisia vinkkejä.

Vierailija
5/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt muista mitä olen aikoinani pyytänyt kummilahjaksi mutta nykyisin kysellään synttärilahjavinkkejä. yleensä sanon jotain sellaista, josta ostaja voi sitten itse valita haluamansa arvoisen lahjan enkä toivo jotain tiettyä tarkalleen nimettyä juttua.

hyviä lahjatoiveita on esim. legot joista löytyy hyvinkin erihintaisia paketteja. sama juttu on kirjoissa, niissäkin on iso hintahaitari. usein toivon myös vaatteita ja silloin kerron kysyjälle mitä vaatteita meiltä esimerkiksi puuttuu ja mikä on oikea koko mutta jätän ostajalle valinnan ostaako halpista vai kallista merkkivaatetta (molempia ollaan saatu lahjaksi). enkä tietenkään toivo lahjaksi mitään ulkoiluhaalaria tms. vaan sisävaatetta jota saa tarvittaessa ostettua muutamallakin eurolla :)

monesti luettelen kaikki nämä kysyjälle ja hän päättäköön itse mitä haluaa ostaa.

Vierailija
6/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttöä.

Vierailija
7/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vanhemman lapsen kohdalla voi miettiä, minkälaisia lahjoja kummit ovat aikaisemmin antaneet. Me yleensä ostetaan kummilapsille 20-30 euron lahjat, mutta jos on jokin tosi mieluinen lahjatoive, voidaan ostaa kalliimpikin.

Vierailija
8/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietty kaikille, mut heille mummeille ja kummeille jotka vitsin ymmärtävät.

ja siellä kistassa sit kalliita lahjoja ;), oikeasti tietävät et voi tuoda vaikak vain nallekarkin, kunhan tulevat.

mm. etelänmatka oli listassa ;)

Vierailija
9/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tytöllä on kaksi kummia, opiskelija-veljeni ja paras kaverini, joka on hyvin korkeapalkkainen ihminen... Kaverilleni sanon yleensä vinkiksi vaatteita, koska hän on erityisesti sanonut, ettei ole luonnostaan " lelujen ostelija" -tyyppiä. Hän tuo tytölle yleensä merkkivaatetta, villatakin ja trikoopaidan tms. ja joskus kirjoja. En kyllä ole koskaan sanonut, että merkkivaatetta pitäisi olla, mutta niitä hän itsekin käyttää, joten pitää kai luonnollisena ostaa lapsellekin. Veljelleni taas annan vinkiksi jotain lelua, tyyliin " on toivonut prinsessa-kruunua" tai " leikkii nykyään eniten Little Ponyilla" . Pystyvät sitten molemmat itse miettimään mitä ja minkäarvoinen se lahja olisi. Koskaan en ole mitään täsmälahjaa pyytänyt.

Vierailija
10/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse sovin usein isovanhempien kanssa aika tarkastikin mitä ostamme, koska haluamme kaikki ostaa jotain hyödyllistä ja myös jotain mitä lapsi on oikeasti toivonut. Mutta lahjalista muualla kuin häissä on kyllä minusta jo vähän kornia!

Vierailija
11/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa et noin mutkattomat välit.

meillä aina kummit ostaa vaippoja, se sovittu. eli niin et me ei jouduta niitä koskaan ostamaan.

sit kun vaipat jää ni tilaavat jonkun lehden.

Vierailija
12/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinpas minä nopeasti. Siis ihan selvästihän se oli, että vitsi vain. Sitä joskus lukee kommentteja ihan nakit silmillä, tarttuu ekaan sanaan ennenkuin ehtii edes käsittää mitä siinä lukee. Nöyrimmät anteeksipyyntöni. ;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme