Lue keskustelun säännöt.
Millainen on tradenomipääsykokeen haastattelu aikuishaussa?
18.10.2008 |
Prosenttilaskuja päntätään ja materiaalia luen, mutta onko kokeessa jokin haastattelu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla