Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parantavatko masennuslääkkeet muka pahan masennuksen.

Vierailija
18.10.2008 |

En usko masennuslääkkeisiin. Ja inhottavia sivuvaikutuksia. Saatko minut uskomaan masennuslääkkeiden tehoon? Ehkä aika on parantanut ne, jotka ovat parantuneet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sivuvaikutukset on pienemmät kuin parantuneempi olo, niin on voimia enemmän käsitellä niitä asioita jotka siel taustalla muhii.

Vierailija
2/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi parantua. oletko itse kokeillut?

olen itse parantunut, tunnen monia parantuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosi pientä oli apu niistä. Ikävintä oli sen aiheuttama seksuaalinen haluttomuus ja täydellinen orgasmikyvyttömyys. Lopetin ne ja aloin syömään tupla-annoksena kalaöljyä/e-epaa ja hyvin olen pärjännyt jo kolme vuotta. Jos olen parikin viikkoa syömättä niin alakulo alkaa iskemään ja tunnen masennuksen olevan jo nurkan takana. Sitten vaan uutta purkkia kehiin. Mulla siis selvästi masennus johtuu rasva-aineenvaihdunnasta ja aivothan on pääosin rasvaa. Tutkimuksissa on huomattu että masentuneen aivot selvästi kasvavat kalaöljyhoidon aikana.

Vierailija
4/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne vievät pahimman terän oireilta pois, jolloin saa voimia panostaa muihin "parantaviin" asioihin.

Näitä muita asioita voivat olla esim juuri rasvahappojen yms käyttö. Harvalla todella masentuneella vaan on voimia selvittää mitään rasvahappo-ongelmia.

Vierailija
5/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli käynyt ilmi, että masennuslääkkeiden teho onkin luultua pienempi. Tehoavat ne kuitenkin lumelääkettä paremmin, etenkin vaikeassa masennuksessa.

Vierailija
6/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahdollistavat työssäkäynnin ja NORMAALIN elämän

Vierailija
7/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulostaa hurjalta, mutta on masennuksen tehokkain tunnettu hoito, ja hävittää masennuksen vielä samana päivänä. Muutaman sähköhoidon jakso pitää masennuksen usein poissa vuosikymmenet ja jopa kokonaan.

Vierailija
8/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...et takuuvarmasti ole kokenut vakavaa masennusta. Vähäiset sivuvaikutukset, jotka yleensä menevät muutamassa päivässä ohi, eivät ole MITÄÄN siihen verrattuna, kuinka lamauttavaa masennus on. Masennus vie myös täysin seksihalut, joten siihen verrattuna orgasmikyvyttömyyskin on pikku juttu. Sillä seksistä voi nauttia myös ilman täydellistä orgasmia, joten lääkkeiden avulla parisuhteessakin säilyy edes jokin mieli. Ainakin minulle seksi on välttämätön osa parisuhdetta ja jos en halua seksiä, on parisuhde turha.

Vierailija
9/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? Katsotaas. Jo pelkät sivuvaikutukset kestävät 2 viikkoa, on pahoinvointia, huimausta jne. Sitten orgasmikyky menee, samoin seksihalut. Lopuksi tasaantuu mieliala; mikään ei tunnu huonolta muttei myöskään hyvältä. Muistuttaa zombieta.

Vierailija
10/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä on niin monia, ja niillä on erilaisia vaikutuksia. Ei kannata heti teilata koko lääkehoitoa. Oon kans sitä mieltä, että todella vaikeasti masentunutta mielialan tasaantuminen helpottaa. On hirveätä olla masennuksen kuilussa, vaikka sieltäkin välillä pääsee huipuille. Minusta on paljon parempi tuntea olonsa normaaliksi vaikka sitten ilman tunnehuippuja. Eikä masennuslääkitys ole välttämättä iänkaiken kestävä juttu. Kun masennus on hoidettu, ei lääkkeitäkään enää tarvita.

Vierailija
11/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa ehkäisy muulla tavoin. Hormonaalinen ehkäisy saattaa ylläpitää hankalaa masennusta johon masennuslääkkeetkään eivät auta.

Vierailija
12/13 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombie on parempi äiti kuin itkuinen, ahdistunut ja lamaantunut olio, joka ei jaksa lähteä pihalle eikä hymyillä lapselle.

Vierailija
13/13 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa pystyy toimimaan, eikä jää yksin itkemään. Sitten kun pystyy toimimaan, pystyy järjestämään esim. elämänsä kuntoon ja suht sellaiseksi millaiseksi haluaa. Tietenkään pelkkä lääkehoitoa ei auta muuhun kuin pahaan oloon, mutta kun se lievittyy niin pystyy itse tekemään elämästään paremman/miettimään mikä oikeasti nyt mättää. Lasten vuoksi kannattaa hoitaa masennus pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän