Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

täytyypä kirjoittaa:)

19.08.2007 |

eli tarinani tälläinen.tammikuussa sain pienen poikavauvan.huhtikuussa totesin taas olevani raskaana.riesaksi kuitenkin tuli kova migreeni jonka takia päädyin keskeytykseen.nyt kuitenkin on ruvennut kaduttamaan,olisko vaan pitäny odottaa et menee ohi.esikoinen vasta niin pieni et jaksaminen oli vähän vaikeaa pääkivun kanssa,mutta nyt taas hirveä vauvakuume.. :/

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä edes kehtaisi kirjoittaa jos tosiaan olet noin tehnyt.

Mieti nyt hyvä ihminen tarkkaan jos olet tehnyt. Ei kai lasten saaminen /hankkiminen ole tuollaista että muutellaan mieltä miten sattuu lyhyellä aikavälillä. Mitä jos nyt tuletkin sitten raskaaksi, teetkö taas abortin jos tuntuu siltä että et jostain syystä haluakaan lasta.

Vierailija
2/59 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysehän ei ollut siitä ettenkö olis lasta halunnut,vaan oma terveys oli huono että olisi voitu raskautta jatkaa.että silleen.ja kyllähän nyt vauvakuumetta saa olla,ei tarkoita kuitenkaan sitä että käyn vauvaa nyt tekemään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pieni vauva, migreeni ja raskaus eivät ole mikään ihanneyhdistelmä. Tuskin ihminen, jolla itsellä ei ole migreeniä voi sitä " tautia" edes ymmärtää. (" kyllähän nyt kaikilla aina joskus särkee päätä, miten se voi elämään vaikuttaa noin paljon?" ) Jep.

Mutta tuon keskeytyksen kanssa painit varmaan ajatuksissasi loppuelämäsi. Tsemppiä.

Vierailija
4/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se pääkipu kuulunut jokaisen raskauden alkuoireisiin ja se menee kyllä itsestään ajan kanssa ohitse, aika heikoin perustein keskeytyksen teit. Pääkivun sijaan suosittelen sulle että opettelet käyttämään ehkäisyä sillä abortti ei sitä ole.

Vierailija
5/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin on että miten paljon sitä päätä särkee...olin sen takia 5 päivää sairaalassa,sain vielä puolioireita,että ei kovin pieni tämä särky ollut.se että teinkö keskeytyksen hepposin syin,on kunkin päätettävissä,mutta tuskin ymmärtää ennenkuin omalle kohdalle sattuu tämä tilanne.

Vierailija
6/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuja tästä asiasta,eiköhän se ole jokaisen henkilökohtainen asia enkä varmasti ole ainoa äiti joka on keskeytyksen tehnyt ja katunut...tietysti oli hölmöä sitten kirjottaa tänne..poistun nyt taka-alalle vaan lueskelemaan..

Aurinkoista viikkoa kaikille=O)

Vierailija
7/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hankkiutuu raskaaksi niin pitää olla valmis myös ottamaan vastaan kaikki mikä sieltä tulee oireena tai puolioireena. Itse makasin monta kuukautta sairaalassa ensimmäisestäni ja olin todella kipeä ja liikkumaton. Siltikään mulle ei tullu edes mieleeni tehdä aborttia. Minä hyväksyn itse abortin vasta kun siihen on jokin todellinen syy!

Jos kirjoittaa omista asioistaa julkisille palstoille niin pitää olla valmis ottamaan kaikenlainen palaute vastaan, muussa tapauksessa on ehkä parempi olla postaamatta, ja varsinkin tällaisella palstalla missä jokainen nainen toivoo vauvaa itselleeni todella paljon! Et varmasti edes voi pieni käsittää kuinka kovasti se sattuu naiseen joka on vuosien yrittämisestä huolimatta ilman sitä omaa nyyttiä ja sitten tulet sinä kertomaan kuinka et kestä päänsärkyä ja teet abortin??

Vierailija
8/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotus tuottaa pahaa mieltä,mutta kaikillä on omat syynsä keskeytykseen,eikä mielestäni ole muiden arvosteltavissa!!se,että jos olisinkin odottanut ensimmäistäni olisi tilanne ollut toinen!!en jaksanut hoitaa esikoistamme,olisiko se sitten ollut parempi??olen tietysti pahoillani niiden puolesta jotka eivät lasta saa,mutta tämä päätös oli minun ja olisin toivonut joltain ymmärrystä joka ehkä kokenut saman..päätös ei todellakaan ollut helppo ja syitä oli muitakin miksi ei olisi voitu raskautta jatkaa,mutta ne ovat niin henkilökohtaisia että en tänne niitä kirjoittele..tottakai olisin halunnu tämän toisen,mutta suosituksesta tehtiin tämä keskeytys,ei ollut helppoa!!!;(

Vierailija
9/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuotin jollekkin pahaa mieltä,ei ollut tarkoitus.Myönnän oli virhe kirjoittaa tähän palstalle.

Vierailija
10/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikuttaa, että et ole yli 20v...No oli miten oli..

Olisit menny kirjotteleen johonkin muuhun osioon, koska tää on vauvakuume, eikä aborttipalsta..oliks tää joteskin tahallinen veto?

Ekaks sanot, että migreeni oli syy ja sit lisäsit, että olikin joku muu. kerroppa ny mikä? olekko kenties yh.? Onko viina.huume tms ongelmaa?

Vierailija
11/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Ja aloisus hymiön kera *huulipyöreenäihantäällä*

:OO[color]

Vierailija
12/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisuliininen:

[color=blue]Ja aloitus hymiön kera *huulipyöreenäihantäällä*

:OO[color]

Vierailija
13/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin mielestäni jo et oli väärin kirjottaa tänne,se siitä.

Vierailija
14/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä miks tästä näin kauheet haukut saa???mielestäni saa kirjoittaa vauvakuume osastolle jos sellainen on.kerroin nyt vaan oman tarinani ja tuskin arvostelisitte ystäviänne jotka tehneet keskeytyksen jostain syystä.Ihan kun olisin abortin tehnyt ihan vaan huvikseen!!!ette tiedä koko asiaa niin on helppo haukkua ja sanoo kuinka väärin oon tehny.ehkä ilmaisin asian ihan väärin,liekö sit johtuu siitä että leimataan tästä asiasta ja tehdään paha ihminen..en tiedä...

Vierailija
15/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on vauvakuume vaikka jokunen kuukausi sitten teit keskeytyksen?

Vierailija
16/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeytys tehtiin MUN TERVEYDEN TAKIA!!!!EI MISTÄÄN MUUSTA SYYSTÄ!!!!!ei siis estä sitä etteikö vois nyt olla vauvakuumetta!!

Vierailija
17/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Hei haloo!?! Älkää nyt olko noin tuomitsevia. Se oli hänen sen hetkinen elämän tilanteensa ja sillä sipuli. Jos lääkärikin on suositellut aborttia, niin eikös asia ole silloin selvä? En itsekään ole abortin kannalla, mutta jos se tehtiin hänen terveytensä takia. Ymmännä kyllä ettei täällä hyväksytä aborttia ja tuntuu pahalta ettei monet saa lasta ja toinen tekee abortin migreenin takia. Mutta ei se varmaan mikään pikku päänsärky ollut.. Miten siinä voi hoitaa pientä vauvaa jos on migreeni?

Minäkin olen täällä saanut p:kaa niskaani kun olen yksityisiä asioitani kertonut. Joten ei varmaan kannata kovin henk.koht. juttuja kertoa.

Hyvät naiset: jättäkää nyt Jonskuli rauhaan. Mitä järkeä on tällaisessa syyttämisessä???

Vierailija
18/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoinkin joku joka edes yrittää ymmärtää...se on niin helppo tuomita kun ei itsella ole tätä tilannetta ollut...

Vierailija
19/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli tilanne joka opetti...parempi kun pysyy vaan taka-alalla ja lueskelee muiden juttuja:)

Vierailija
20/59 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ihana terve poika josta olen kiitollinen joka päivä<3ehkä ajattelen väärin,mutta oma terveyteni ja esikoiseni oli tärkeämpää kuin toinen vauva..menee hetki ennenkuin yritän lisää lapsia tehdä...vauvakuumetta voi olla aina,en nyt kuitenkaan ole heti tekemässä...vaalin sitä mitä mulla jo on...yrittäkää ymmärtää...