Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teistä kukaan osaa olla PERSOONALLINEN pukeutumisessa??

Vierailija
19.08.2007 |

Ensin KAIKILLA värikkäät huivit (juuri " oikeanlaisella" solmulla) kaulassa mustan vaatetuksen kanssa, ja nyt jokaisella jalassa Crocks:it - minä en ymmärrä tätä mielikuvituksettomuutta!

Ettekö te halua olla persoonallisia? Yksilöllisiä?

Miksi jokin tuote / muotijuttu on " hyvä" / " nätti" / itselle sopiva VAIN SIKSI, että se on kaikilla muillakin?

Voisiko joku massapukeutuja selvittää mulle tätä asiaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne Crocks:itko sitten tuovat nykyajan yläkoululaisille niitä kavereita?

I don' t think so.

Ap.

Vierailija
2/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat kevyltä ja varpailla on tarpeeksi tilaa. Mitä pahaa matkimisessa on. Se kuuluu ihmisen luonteeseen. Miksi muuten sisustusmaut ja vaatetusvaut olisivat niin yhtäläisiä eri maissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni samaten, mutta vaatteet eivät todellakaan ole noin tärkeitä, edes, tuossa yhteydessä! Lapsellakin luonne ja käytösä ratkaisee paljon enemmän kuin se, mitä on päällä tai jalassa.

3

Vierailija
4/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä siitä, että niin toimiessa menetetään juuri se PERSOONALLISUUS ja yksilöllisyyden ilmentämisen mahdollisuus - minun mielestäni se ON surullista; mutta huomaan kyllä olevani yksin tämän mielipiteeni kanssa (jo ihan katukuvaa katsomalla huomaan sen).

Ap.

Vierailija
5/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö sinusta sellainen matkiminen ole tylsää?

Me ihmiset olemme erilaisia; miksi ihmeessä silti kenkämme, sisutuksemme, värimaailmamme ja jopa kaulahuivimme tulisi olla samanlaisia??

Ap.

Vierailija
6/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keksitä, miten pukeutuisi, niin pukeudutaan niinkuin muutkin.

Tais sitten laiskuutta, ei jaksa etsiä persoonallisia vaatteita, eikä miettiä pukeutumistaan, ne massamuotijutut on helpoin hakea kaupasta. Ei myöskää jakseta pohtia mikä itselle sopisi.

Tai sitten se pn itsetunnon puutetta, persoonallinen pukeutuminen vaatii itsevarmuutta.

On totta että maailmassaon tärkemiäkin asioita ja joillekin pukeutuminen ei vaan merkitse oikein mitään.

Itse olen esteettinen ihminen ja jossain määrin taiteellinen. Ilmaisen itseäni pukeutumisella ja esteettisyyden vuoksi mietin, mitkä vaatteet sopivat minulle, mitkä vaatteet sopivat yhteen jne. Olen aina pukeutunut persoonallisesti. Ja kaikki massajutut on vaan musta tosi tylsiä. Saatan tykätä jostain ja ostaa, mutta jos siitä tulee massajuttu, se tuntuuki minusta yhtä-äkkiä todella tylsältä ja jää sen jälkeen käyttämättä. Seuraan kyllä muotia ja olen myös mudikas, mutta persoonallisella tavalla. Mielestäni tyylikkyys on sitä, että osaa valita trendeistä ne itselle sopivat jutut ja yhdistellä trendeihin omaa tyyliä, persoonallisia juttuja jne

Vierailija
7/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut ja t-paita, jalassa tennarit. En jaksa juosta erikoisuuksia metsästämässä näyttääkseni persoonalliselta, mulle riittää että vaatteet on siistit ja hyvät päällä.Antaa sen persoonan näkyä sieltä ihan sellaisena kun on, en tarvitse mitään ihme rytkyjä korostaakseni persoonaani... Pintamuotia inhoan, crocseja ei mulle tuu :)

Vierailija
8/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut miten turhaa kaikenlainen materia on. On helpompaa tehdä niin kuin toisetkin, jolloin ei tarvitse ärsyttää ja erottua. Matkiminen on mukavuutta ja halua kuulua yhteisöön. Itselläni ei ole mitään tarvetta olla erikoinen, mutta harvoin lähden mukaan mihinkään massahysteriaan.

(Olikohan) 14

Vierailija
9/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia huiveja en ole nähnyt kenelläkään ja crockseja lähinnä lapsilla ja työkenkinä. Vaikka mun elinpiiriini kuluu tällä hetkellä lähinnä puistot ja perhekerhot on mielestäni suurin osa ihmisistä pukeutuneet juuri oman persoonansa mukaan. On luonnonlapsia, naisellisia, muotitietoisia, urheilullisia, ekologisia, laatutietoisia, voi kauhistus marimekkofaneja (aika vähän meilläpäin), " seksipommeja" , käytännöllisiä jne jne

Minusta ylikorostunut persoonallisuuden tavoittelu usein merkitsee, ettei sitä omaa persoonaa ole oikein vielä löytynyt.

Vierailija
10/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hengenheimolaisen itselleni :-), kiitos sinulle kirjoituksestasi.

Tuokin on toki totta, että myös persoonallinen (tyylikäs) pukeutuminen vaatii onnistuessaan hieman vallalla olevaa muotia - sitä, että osaa yhdistellä omaan tyyliinsä niitä ITSELLE SOPIVIA juttuja; sanoit tuossa viisaasti.

Sitä vain olen ihmetellyt, että miksi (loppu viimeksi) niin harva kiinnittää tähän asiaan huomiota? Luulisi, että meitä persoonallisia esteetikkoja olisi enemmänkin ;-).

Ap.

Vierailija
11/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen enemmänkin vaikutteita pukeutumiseen menneiltä ajoilta.

Eli siis teen itse vaatteeni 80% . Varmaan kutoisin kankaatkin itse jos vaan olis tilaa ;)

Pukeutumiseni on enemmänkin ehkä viktoriaanista ja siitä muokattua. tosin juuri löysin ihania kaavoja 40-50 luvuilta.

Vierailija
12/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuu persoonallisesti mutta ei mua tavikset kyllä häiritse. erottuu sitten itse paremmin kun muut on harmaita.

Vierailija
13/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt niin kiire muissa asioissa, että omat vaatteet on viimeisenä mielessä. Siisti, puhdas, silitetty ja huoliteltu olen, mutten todellakaan mieti, mikä on muodissa, mikä ei tai että mikä on trendikästä tai mikä piste iin päälle.

Käytän senkin ajan omiin töihini ja muun ajan lasten kouluun ja harrastuksiin.

Vierailija
14/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan mielelläni tavallinen ihminen, yksi muista. Ja työssänikin on edullista, jos vaikutan ihan vain tavalliselta tyypiltä. Korostettu persoonallisuus saattaisi olla huonosta.

Miksi ihmeessä yrittäisin pukeutua persoonallisesti, jos olen ihan tavallinen ja mielelläni? Sitä paitsi minulle istuvat yleensä hyvin ne ihan tavalliset vaatteet, joten en senkään puolesta näe tarpeelliseksi etsiä mitään erikoista.

Vierailija
15/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on miljoona muutakin tärkeämpää asiaa!

Vierailija
16/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
17/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu sama tyyli jo 20 vuotta, tai enempikin.

Farkut ja valkoinen t-paita -aina.

Vierailija
18/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levikset minulla oli ihan muodin mukaan, mutta muu vaatetus oli mitä oli. Nykyään harmittaa, että olin niin poikkeava, kun nyt minulle ei ole jäänyt yhtään kaveria yläkouluajoilta. Vituttaa.

Vierailija
19/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että elämästä löytyy paljon tärkeämpiäkin asioita - olet ihan oikeassa.

MUTTA vaatteiden kautta oman luonteensa / kykyjensä / persoonallisuutensa ilmentäminen on myöskin tärkeää - olet itsesi oma käyntikortti mennessäsi uusiin tilanteisiin; tutustuessasi uusiin ihmisiin, mennessäsi työpaikkahaastatteluun, kumppanin etsinnässä jne. Olisi eduksi, jos olisi siisti ja silti persoonallinen.

Puhumattakaan estetiikasta!

Minusta olisi ihanaa katsella persoonallista katukuvaa :-D, sen sijaan, että kaikki ovat yhtä harmaata massaa.

Ap.

Vierailija
20/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin et näitä kausivaatteita on sitten muillakin, mitä siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä