Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri kotiin, petin miestäni.

Vierailija
19.08.2007 |

Olin eilen ravintolassa ystäväni kanssa, olin aiottua pidempään. Tutustuin ystäväni kautta mukavaan mieheen, juteltiin koko ilta. Ei oikeastaan juotu paljoa.

Menin miehen luo yöksi, sekstailtiin, sitten nukuttiin. Mies tietää että olen naimisissa.

Mitäs nyt? Kerronko miehelleni vai?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikapanoja jonkun toopen kanssa jonka just on tavannut. säälittävää

eihän siitä edes nauti, toisin kuin jonkun tutumman kanssa muutaman kerran jälkeen

Vierailija
22/32 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pikapanoja jonkun toopen kanssa jonka just on tavannut. säälittävää

eihän siitä edes nauti, toisin kuin jonkun tutumman kanssa muutaman kerran jälkeen

Kyllä siitä nautti, aioin jäädä aamulla pidemmäksikin aikaa.. :/ Onneksi lähdin kuitenkin kotiin enkä jatkanut pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tunnu kamalan paljon katuvan tekoasi ? Itse petin myös, mutta olin aivan kappaleina tapahtuman jälkeen ja oikeastaa olen yhä...tapahtumasta aikaa nyt jo 9 kk. IKINÄ en pysty antamaan itselleni anteeksi!Välillä tuntuu yhä, että sydäntä revitään rinnasta pois. Olin kovassa humalatilassa, vaikkei se olekaan mikään syy, mutta se vaikutti siihen, että tuollaista tein. Olen paininut asian kanssa ja painin yhä päivittäin. Minua on neuvottu (terveydenhuoltoalan ihmiset) olemaan kertomatta, koska kyseessä yhden illan hairahdus, jota kovasti kadun.

Vierailija
24/32 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mitäs tuosta. Toki olisi reilumpaa olla vapaassa liitossa ja luvallisesti naiskennella ympäriinsä.

Vierailija
25/32 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
26/32 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt virheen, sen peruminen ei enää onnistu. Voit kuitenkin ottaa teostasi vastuun, aikuiset ihmiset tekee niin - ja niinhän lapsillekin opetetaan, eikö totta?

Miehelläsi on oikeus tietää, millaisen vaimon ja avioliiton hän valitsee. Päätöksien on perustuttava totuuteen.

Mielestäni kyse on kunnioituksesta miestäsi kohtaan.

Vierailija
27/32 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että muutamat kehottavat muuhunkin kuin olemaan kertomatta. Uskomattomia ne sellaisten valheelle reakentavien kommentit.

25.

Vierailija
28/32 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan puhelimessa en haluaisi sanoa mitään vaikka se olisi helpompaa minulle.

Mulla on vain niin kauhea olo, rakastan miestäni niin että sattuu (ette usko tekoni jälkeen, tiedän).

Jos kerron niin mitä kerron? Kerronko kaiken vai pelkistetysti? En ainakaan voi kertoa kenen kanssa sekoilin?! Mies ei häntä tunne mutta voisi etsiä käsiinsä..

Ap

Vierailija
29/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro edes " pelkistetysti" - tuli mitä tuli. Muuten kannat taakkaasi vuosikausia (-kymmeniä), ei ole helppoa sekään.

Vierailija:

Ainakaan puhelimessa en haluaisi sanoa mitään vaikka se olisi helpompaa minulle.

Mulla on vain niin kauhea olo, rakastan miestäni niin että sattuu (ette usko tekoni jälkeen, tiedän).

Jos kerron niin mitä kerron? Kerronko kaiken vai pelkistetysti? En ainakaan voi kertoa kenen kanssa sekoilin?! Mies ei häntä tunne mutta voisi etsiä käsiinsä..

Ap

Vierailija
30/32 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan valehtelemista. ajattelin, että jos minua olisi petetty, tahtoisin kyllä tietää heti. arvostan miestäni niin paljon, hänellä oli oikeus tietää. älä tee toiselle sitä mitä et haluaisi itselle tehtävän. heh heh... aika ironista! tuskin kukaan haluaisi itseään petettävän :D taisin puhua itseni pussiin!

no mut oikeesti. teit jo kerran väärin, älä tee heti perään uudestaan.

Vierailija
31/32 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan, kerronko vai en?

En aio uusia tekoani, pitäisikö silti tunnustaa ja kärsiä seuraamukset? Eroa ei todennäköisesti ottaisi mutta tämä tuhoasi luottamuksen vuosiksi.

Vierailija
32/32 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että moisista hairahduksista on kerrottava. Miehesi ansaitsee tietää, että häntä on petetty, ja että suhteenne ei ole ihan sitä miltä näyttää. Tehköön miehesi sitten sen tiedon jälkeen miten haluaa, eli joko antaa anteeksi tai sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä