Tulin juuri kotiin, petin miestäni.
Olin eilen ravintolassa ystäväni kanssa, olin aiottua pidempään. Tutustuin ystäväni kautta mukavaan mieheen, juteltiin koko ilta. Ei oikeastaan juotu paljoa.
Menin miehen luo yöksi, sekstailtiin, sitten nukuttiin. Mies tietää että olen naimisissa.
Mitäs nyt? Kerronko miehelleni vai?
Kommentit (32)
Vierailija:
Saisit sen vaan mieleltäsi pois ja itsellesi paremman olon, jota et nyt kyllä ansaitse. Kuten itse sanoit, miehesi tuskin sinua jättäisi, joten ei mitään hyötyä kertomisesta. Huolehdi nyt vaan, ettet ole saanut mitään tauteja tai tule raskaaksi. Tiedän miltä susta nyt tuntuu, ihan kauheelta tai jos ei tunnu kauheelta, niin sitten eroa miehestäsi. Mä tein tota (en kyllä ihan noin pitkälle mennyt) edellisen avomiehen kanssa ja elämä oli helvettiä!
Tiedä sitten kannattaisiko silti kertoa, jos saataisiin tämä avioliitto vielä kuntoon. Meillä ei ole ollut isoja ongelmia mutta suhde ei ole täysin kunnossa.
Ei oikeastaan tunnu kauhealta vaikka en ole ylpeä teostani. Kauhealta tuntuu siiten jos kerron miehelleni.
Mistä ensinnäkin tiedät mitä mies tekee jos on pidempään poissa.
Toiseksi pystytkö elämään tuolaisen asian kanssa? Kestätkö miehesi kosketuksen jne. Rupeaako miehesi ihmettelemään muuttunutta käytöstä? Meinaan tosi on, että jotenkin tuo tulee vaikuttamaan.
Itse varmaan kertoisin ja ottaisin vastaan sen mitä tulee. Mutta jos päätätte jatkaa siltikin yhdessä, tulee tiestä pitkä ja kivinen. Ja uuden luottamuksen rakentamiseen menee vuosia. Mutta onpahan ainakin pöytä puhdas.
Ja käytettiin kondomia, tauteja ei siten pitäisi olla.
Ap
Ihan kuin olisi NIIN uskomatonta että nainen tekee syrjähypyn, eihän sellaita voi tapahtua..
Vierailija:
Tiedä sitten kannattaisiko silti kertoa, jos saataisiin tämä avioliitto vielä kuntoon. Meillä ei ole ollut isoja ongelmia mutta suhde ei ole täysin kunnossa.
Ei oikeastaan tunnu kauhealta vaikka en ole ylpeä teostani. Kauhealta tuntuu siiten jos kerron miehelleni.
Ette te sitä avioliittoa siten saa kuntoon, että sinä petät ja sitten kerrot miehellesi, että teinpä näin, koska meillä menee huonosti. Teillä menee huonosti, jos noin pitkälle pitää mennä vieraan miehen kanssa. Usko, minä tiedän entisestä suhteestani! Ja eroonhan se päättyi. Se, että sulla ei edes ole kauhea olo, kertoo sen, että et saa suhteesta sitä mitä haluat. Mitä se on, sitä en tiedä. Jos tooodella rakastaisit miestäsi, olisit nyt hermorauniona. Nyt käyttäydyt, kuin et olisi tehnyt mitään väärää.. Jos meinaat kertoa, älä tee sitä tänään, äläkä missään tapauksessa puhelimessa! Mieti asia tarkkaan ja pohdi myös haluatko ihan varmasti itse jatkaa suhdetta.
t. se joka neuvoi olemaan kertomatta ja on tehnyt melkein samanlaista aiemmin
ja oikeasti alettiin panostamaan parisuhteeseemme ja nyt menee paremmin kuin Vuosiin. Salailulla ei voita mitään eikä pääse niihin ongelmakohtiin käsiksikään.
- en numeroani muista mutta aljoitin viestini " voi hjerttinen"
Vierailija:
Vierailija:Tiedä sitten kannattaisiko silti kertoa, jos saataisiin tämä avioliitto vielä kuntoon. Meillä ei ole ollut isoja ongelmia mutta suhde ei ole täysin kunnossa.
Ei oikeastaan tunnu kauhealta vaikka en ole ylpeä teostani. Kauhealta tuntuu siiten jos kerron miehelleni.Ette te sitä avioliittoa siten saa kuntoon, että sinä petät ja sitten kerrot miehellesi, että teinpä näin, koska meillä menee huonosti. Teillä menee huonosti, jos noin pitkälle pitää mennä vieraan miehen kanssa. Usko, minä tiedän entisestä suhteestani! Ja eroonhan se päättyi. Se, että sulla ei edes ole kauhea olo, kertoo sen, että et saa suhteesta sitä mitä haluat. Mitä se on, sitä en tiedä. Jos tooodella rakastaisit miestäsi, olisit nyt hermorauniona. Nyt käyttäydyt, kuin et olisi tehnyt mitään väärää.. Jos meinaat kertoa, älä tee sitä tänään, äläkä missään tapauksessa puhelimessa! Mieti asia tarkkaan ja pohdi myös haluatko ihan varmasti itse jatkaa suhdetta.
t. se joka neuvoi olemaan kertomatta ja on tehnyt melkein samanlaista aiemmin
Ap
Vierailija:
ja oikeasti alettiin panostamaan parisuhteeseemme ja nyt menee paremmin kuin Vuosiin. Salailulla ei voita mitään eikä pääse niihin ongelmakohtiin käsiksikään.- en numeroani muista mutta aljoitin viestini " voi hjerttinen"
Tai sitten käy niin, kun että kerran kertoo ja saa anteeksi, niin voi tehdä saman uudelleenkin.. Jos on kerta vakaa aikomus, että syrjähyppy ei tule toistumaan, niin ei kannata kertoa!
T. se, joka neuvoo olemaan kertomatta
...Kerro nyt edes raukalle, millaisen naisen kanssa on naimisissa!
Tosin itselleni tulia jo lievästä syrjähypystä niiiiin paska olo etten olis voinut syntitaakkani kanssa elää. Eli oli PAKKO kertoa meni sitten syteen tai saveen. Meillä se aiheutti totaalisen parisuhteen eheytymisen. Mutta kyllä me töitäkin tehtiin. Meinaan syytä oli molemmissa ja PALJON.
parisuhde oli unohtuntu totaaliseti työn ja lasten alle.
Ja eipä ole ollut enään tarvetta edes harahtua lieväänkään hyppyilyyn. ( siis mun syrjähyppyni käsitti vain kiihkeää suutelua, ei vaan voinut ylittää sitä tiettyä rajaa).
Mutta Totuus on, että jos on vastuullinenihminen ottaa vastuun teoistaan ja kantaa mitä tuleman pitää. Mikään salailu parisuhteessa ei saa aikaiseksi mitään hyvää. Me ollaan ukon kanssa käyty pitkä tie niin myötä kuin vastamäkinemme. mutta rakkaus on vain vahvistunut.
Mutta jokainen tyylillään, toisethan kykenee elämään kasoiselämää, itse en siihen kykenisi millään tasolla. Eli jos on mogannut niin vastuu on otettava.
-hjerttinen-
Se sinulta puuttuu.
Joten saan helpommin hyvän omantunnon kun pyytää täältä neuvoja olla kertomatta.
Raukkiksia koko porukka!
t: hjerttinen joka muuten kerto....
Joten eipäs yleistetä.
Vierailija:
Se sinulta puuttuu.Joten saan helpommin hyvän omantunnon kun pyytää täältä neuvoja olla kertomatta.
Raukkiksia koko porukka!
Niin kerroin minäkin ja joka kerta, kun olin jonkun miehen kanssa kiihkeäsi suudellut yökerhon tanssilattialla. Lopun alkua oli se.. Mutta ap onkin päättänyt, ettei tämä tule toistumaan, joten miksi pahoittaa miehen mieltä? Ajattelitteko, että hänen pitää kiristää miehen parantamaan parisuhdetta? Eli jos ei hommat muutu, petän uudelleen!
T. se, joka edelleen kehottaa olemaan kertomatta
Toivon kuitenkin, että kertoisit miehellesi.
Inhottavaa, että miehesi joutuu elämään suhteessa, joka on valhetta. Mikäli sulla ei kirpaise missään tuo pettäminen, niin ota vaan suorilla ero, niin osoittaisit ehkä edes hitusen kunnioitusta miestäsi kohtaan.
Niin makaa kuin petaa, ap. Nyt rohkeasti miettimään kertomissuunnitelmaa.
Avioliitto ja parisuhde on kahdenkauppa ja siihen pitää molempien panostaa. Parisuhde on, kuin iso firma jos siossa firmassakin joku pomo sekoilee niin kaatuuhan se firma jos ei asialle aleta yhdessä tekemään mitään.
Ja se että kertoo e i tarkoita sitä, että anteeksi santi olis lupa tehdä niin uudelleen. ei todellakaan. ennemmin se ettei kerro on merkki siitä, että teen n näin kun et mitään tajua..
siis oikeasti mikään parisuhde ei pysy pystyssä jos pohjalla on valheita.
se kaatuu kuin korttipakka.
Vähän alkoholia, ja jalat aukee.
Yksi monista alkoholin engl. slangisanoista on osuvasti leg-opener, jalkojen avaaja!
heitin miehen saman tien pihalle. Joutui sitten punkkaamaan seuraavat yöt hoitonsa luona. Eropaperit vietiin maistraattiin kahden päivän päästä.
Olen oikein tyytyväinen jyrkkään päätökseen. Olen nähnyt ihmisiä, jotka jahkaa parisuhteensa jatkuvuutta ja kiikkuu siinä pettämisen rajamailla. Se olisi mulle suunnatonta kidutusta.
Minusta teillä ei ole muuta kuin ero edessä enemmin tai myöhemmin. Et voi rakastaa miestäsi, jos tuolla tavoin voit tehdä. Parempi siis päättää suhde samantien, tulee vähemmän kipuja.
Luottamuus menee, niin se menee. Sitä (mies) saa mitä tilaa!
En nyt oikein tiedä mitä tekisin, päivän myötä on iskenyt moraalinen krapula. Ahdistaa koko juttu, haluaisin että mieheni olisi kotona. Olisi helpompi päättää mitä tehdä.
Takuulla en kerro hänelle puhelimessa. Ja ehkä en ole niin rohkea että kertoisin lainkaan. Mies tulisi niin surulliseksi, voinko tehdä sen? Tiedän että sitä olisi pitänyt ajatella ennen kuin menin pettämään..
Ap
Saisit sen vaan mieleltäsi pois ja itsellesi paremman olon, jota et nyt kyllä ansaitse. Kuten itse sanoit, miehesi tuskin sinua jättäisi, joten ei mitään hyötyä kertomisesta. Huolehdi nyt vaan, ettet ole saanut mitään tauteja tai tule raskaaksi. Tiedän miltä susta nyt tuntuu, ihan kauheelta tai jos ei tunnu kauheelta, niin sitten eroa miehestäsi. Mä tein tota (en kyllä ihan noin pitkälle mennyt) edellisen avomiehen kanssa ja elämä oli helvettiä!