G: oletko koskaan ollut humalassa lasten ollessa kotona?
Eli, oletko joskus jälkikasvusi ollessa kotona ollut humalassa tai huppelissa?
Ja tällä tarkoitan sitä, että olet esim. ollut yksin lasten kanssa tai molemmat vanhemmista ovat olleet päissään.
Kommentit (28)
ei aina esim. tänään ei tuntunut missään koska joimme 6 tunnin aikana nuo siiderit ja söimme hyvin.
Kännissä en ole ollut koskaan.
Sen verran selvinpäin kuitenkin, että jos jotain yllättävää sattuisi, kykenisimme toimimaan niinkuin pitää.
ja sekös tuntuu olevan monille elämääkin suurempi ongelma.
Siis se kun mä en juurikaan juo koskaan. Ärsyttää kommentit, että no juo nyt, niinhän toisetkin juo, voihan sitä vähän ottaa yms.
Siis onhan ihmiset vaikka kasvissyöjiä, rankutetaanko heillekkin, että syö nyt vaan vähän lihaa, syöhän toisetkin.
lähtikin käymään grillillä hakemassa ruokaa. Olin ihan pienessä " alkuhuppelissa" , lopetin juomisen siihen, laitoin loppusiiderin pois ja laitoin lapsen nukkumaan.
Itse en ymmärrä kasvissyöjiä, en todellakaan.
Elämänkiertokulkuhan vain menee niin, isommat syö pienempiään.
Ja ihmiset on iät ja ajat syöneet eläimiä..
Tunnen monta täysin vegaania (vai mitä ovatkaan) ja he välillä syövät semmoisia mitkä ovat heidän periaatteitaan vastaan.. en ole liiemmin kommentoinut, mutta rasittavaa.
Eräskin aikoinaan valitti minulle tupakoinnista kun se blaablaablaa ja sitten vuoden päästä itse alkoi polttamaan tupakkaa..
Tiedän ;) mutta sanoinkin siitä, että tunnen monta vegaania jne.
Kasvissyöjistä myös pari on ollut semmoisia, että joskus saattavat syödä jotain missä on lihaa, ja taas jatkaa kasvissyöntiään niinkuin mitään ei olisikaan ollut välissä.
Tsiisus, meikälaistä vietäisiin piipaa-autolla sairaalaan alkoholimyrkytyksen kourissa jos ottaisin niin monta! Kyllä on vaatinut aikamoista harjoittelua taakse jos tuommoisia määriä pystyy ottamaan. :(
Itse join kerran siiderin ja kaksi kaljaa, pieni hiprakka tuli. Mietin vain, kuinka paljon näilläkin palstoilla on oikeasti niitä, jotka ryyppäävät ja hoitavat vauvaansa. Itseltä se luonnistui, koska en paljoa edes juonut (normaaliin humalatilaan juon n.20 kaljaa vaikka olen pienikokoinen) mutta entä ne jotka oikeasti juovat paljon :/ säälittää lasten puolesta..