Repesin tuon 3veen sutjautukseen;D
Olin nukuttamassa poikaa. Rukoiltiin siinä sitten(yleensä emme rukoile, mutta poika laittaa koko ajan kädet ristiin, joten ajattelin opettaa hänelle):" Minä lapsi pienoinen.." Enempää en kerennyt sanoa, kun poika tokaisi:" ET tinä ole lapti, vaan minä olen lapti pienoinen" ;))
Apua, toi ipana takertuu kaikkeen:D Yks päivä oli mummulla kylässä ja siellä oli selittänyt mummulle, miten talouspaperin sisällä on satoja pieniä norsuja;))
Ja yks päivä oltiin syömässä, poika istui pikkuveljen 1,5v. vieressä. Silitti veljeään kasvoista ja sanoi:" On tämä xXxxX ihana lapti" <3 Niin hellyyttävä pieni rakas<3<3<3
Kommentit (10)
laulua mutta nyt vähän aikaa sitten neiti meni huuli rullalle ja oli todella vakavan ja mietteliään näköinen. Sitten hän kysyi että " mitä ne oravanpojat oikein lyö?"
(...ja poikaset siinä ne leikkiä lyö...)
Meillä kun on opetettu ettei ketään lyödä :-)
mutta tuntuu kiinnostavan kun tämäkin aloitus on luettu jo yli 200 kertaa...
Toi norsujuttukin on mainoksesta opittu. *piitkä haukotus*
ja mies laski käen reidelleni. POika 2 v nappasi sen pois ja sanoi: älähän kokke MUN äitiä!
ei tarvi mistään mainoksista kopioida..
10
kirjoittaa vauvakirjaan tms. kaikki ylös, että jää muistoksi ja saa isompana lukea!
Esim. yhtenä päivänä, kun lapsi kuuli puhuttavan mikroshortseista: " Hassua, kun on shortsit mikrossa!" :))
Sit yks päivä oltiin linja-autossa ja kuski yski kovasti. Poika vain totesi:" Tetä tukehtui" ..
Ja kun kutitin häntä siellä bussissa, niin poika siihen:" Äiti, älä nyt kutita, kutita kotona" .