Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaytin miestani asken autolla terassilla. jessus mutta siella noi pienten lasten aidit hulluna hillui kannissa ja kakatti. huh huh

Vierailija
18.08.2007 |

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi ollu lapsetani yhden yön erossa lapsestani! Oli pappan ja mummin " puolen" tykönä silloin hoidossa ja sitä ennen ollu kerran eli tosiaan 2 kertaa. Muuten olen kokoajan 24 tuntia 7 päivää viikossa kokoajan lapseni kanssa. Kysympä vaan et mitenkä teillä jos on miehet siis isät kuvioissa tai ei olis ni jaksasitteko itte tota! Mei yh on joittenkin ainakin jaksettava! Ja juu jos saisin nyt lapseni yö hoitoon ni oisin kotona vaan. Olen jo niin vanha et oisin puolikuollut jos yöelämään lähtisin ja ei jaksa enään kiinnostaa ne paikat. Ehkä tos lähikuppilas voisin muutamalla käydä.

Vierailija
42/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Älä sinä ota pulttia tästä, eihän sinua tarkoitettu tällä viestillä, vaikka isättömistä lapsista puhuttiin. Ei tietenkään kaikki yh-äidit ole sellaisia. En minä ole ainakaan koskaan ajatellut niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mennä viettämään vähän tyttöjen iltaa. No itekään en kauheasti tykkää baareissa viettää aikaa, mut joskus esim 1-2 kertaa vuodessa on tosi hauskaa lähtee likkaporukalla istumaan iltaa, mitä pahaa siinä on, vaikka oiskin pieniä lapsia, aika harva kai niitä lapsia keskenään kotiin jättää???

Vierailija
44/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kovin outo ajatusmaailma.

Kyllä äiti voi haluta välillä " vapaalle" siinä missä isäkin. Meillä molemmilla on vapaus mennä, mutta ei enää yli kolmekymppisenä kauheasti mieli tee. Nuorena tuli istuttua baareissa enemmän kuin tarpeeksi. Nyt kun on lapset, niin sitä nauttii kotona olostakin kahdestaan.

Mutta en silti tuomitse muita äitejä, jotka haluavat baanalle. Heille se suotakoot siinä kuin lasten iseillekin.

Itse olin viimeksi terassilla toukokuussa, hauskaa oli, mutten hingu ihan heti uudestaan.

Vierailija
45/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjesta miksi miehesi sitten hilluu baarissa, jos se ei ole mielestäsi sopivaa pienten lasten vanhemmille? Eikö pienten lasten isänkin paikka ole kotona?

Ja miksi ihmeessä jäit sinne autoon kökkimään, etkä mennyt miehesi kanssa sinne pubiin?

Ei tainnut miehesi huolia sua mukaan, ja nyt katkerana jeesustelet täällä!!

Vierailija
46/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskaa baariin ja odottaa kiltisti autossa, eikä käy itse koskaan baarissa koska NAISEN PAIKKA ON KOTONA!!!!

Vierailija
47/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuskaa baariin ja odottaa kiltisti autossa, eikä käy itse koskaan baarissa koska NAISEN PAIKKA ON KOTONA!!!!

Entäs jos ap ei vain halua käydä baarissa?

Vierailija
48/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei saisi nauraa ja pitää hauskaa? Sitten jaksaa taas olla hyvä äiti ihanille lapsille kun pääsee välillä irtautumaan.

t eräs naimisissa oleva kahden lapsen äiti joka pari kertaa vuodessa käy viihteellä, joko ravintolassa, leffassa, kaverin luona viettämässä iltaa siiderin merkeissä tms.

Vierailija
49/63 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä vaikka syksyllä alkaville kursseille joissa opetetaan kädestä pitäen leipomisen salat...

Vierailija
50/63 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää joka vikonloppu kuten parikymppisenä, mutta ei biletyshalut ole mihinkään hävinneet-vain harventuneet??!

Tosi outoa, että lasten tultua ja 30-v ylitettyä pitäisi persoonallisuuden muuttua totaalisesti..

Ei kai siellä jumpassa tarvitse joka päivä käydä jos se hyvä äitiys on siitä kiinni. Joskus ehtii viikonloppuna baariinkin.

Jos joku on onnellinen kotona perheen kanssa 7 päivää viikossa niin hyvä hänelle. Ei se kuitenkaan ole ainoa oikea tai täydellisyyttä lisäävä toimintamallli. Olemme erilaisia ihmisiä ja varmasti suurin osa pitää myös lapsistaan hyvää huolta.

Vierailija
51/63 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kummin luo, ja menevät sinne terassille juomaan vaikka ihan viinaakin, koska haluavat.

Toiset tykkää käydä välillä ulkona, ja se on ihan ok. Se ei tee heistä huonompia ihmisinä eikä äiteinä. Paitsi tuollaisten jeesustelijoiden kuin ap:n mielestä.

Ja hei: onhan meillä kaikilla parempaa ja tärkeämpääkin tekemistä, mutta ei lapset siihen kuole jos joskus ovat yhden yön mummolassa.

Vierailija:

Vierailija:

kun oma eukko on muuttunut lasten saannin myötä jeesustelevaksi " pyhimykseksi" jonka AINUT rooli ja tehtävä on olla äiti. Mitä väliä enää olla puoliso ja ystävä miehelleen, olla oma itsensä sekä vielä olla ystävä ystävilleen jne...... huoh...

Sekö sitten tekee ihmisestä normaalin, että hän juo viinaa? Voi hyvänen aika! En halua jeesustella, mutta minulla on parempaakin tekemistä kuin viinan juonti. Enkä todellakaan koe olevani pyhimys ja tiedän olevani muutakin kuin äiti. Eikä ole miehellä tarvetta ollut vieraisiin lähteä, parisuhde pelaa. Ystävyyssuhteet kunnossa ja oma itse myös. Paljon paremmassa kunnossa olen henkisesti, että fyysisesti näin, kuin että joisin. Minusta baarissa käynti on vain NIIN typerää, en silti tuomitse muita jotka niin tekevät. Itselläni on parempaakin tekemistä. Olen saanut elää sitä nuoruutta ihan tarpeeksi ennen lapsien hankkimista.

Vierailija
52/63 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikä ilo leipoa lasten kanssa yhdessä ja antaa heidän tehdä ikiomat pullat tai piirakat.

Vierailija
53/63 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi puuttua toisten elämään tolla tavalla! Mitä se sulle kuuluu leipooko sun muuta?? On varmasti omille lapsilleen maailman paras äiti, ilman että naapurin sekopää akka kyttää siinä partsillaan!

Oli ihan hauska ketju lukea, mut menee HIUKKA yli sun touhus ap!!!

Vierailija
54/63 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikollakin meillä oli yksi tyttö illalla leikkikylässä, yksi tyttö sunnuntaina koko päivän ja vielä yksi poika yökylässä. Tällä viikolla omani menee leikkikylään ja yökylään. Kyse on 4-vuotiaista ja 5-vuotiaista lapsista, joten ne ei todellakaan ole LIIAN PIENIÄ.

Meillä yksinhuoltajilla on taipumus tehdä hoitorinkejä, kun ei ole sitä baariin kuskattavaa äijää, jonka voisi joskus jättä lastenkin kanssa.

Ja kyllä ajattelin Taiteiden yössä juoda pari kaljaa ja hakea lapsen lauantaina, jotta päästään yhdessä yhden yh-äidin ja sen 5-vuotiaan kanssa leikkiluolaan.

Lopeta päivittely ja hanki elämä.

Vierailija
55/63 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla omia lapsia, jos on, niin missä ne oli, kun te käväisitte terassilla?

Sitten se että, miksi äidit ei saisi terassillä käydä? onko se pelkästään isien " oikeus" ?

Vierailija
56/63 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne terassille. istuin yhen tutun kanssa autojen vieressä olevassa huvimajassa ja siinä vaan tuli seurattua tuttujen tyttöjen toilailuja...

Vierailija
57/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että missäs on AP:n lapsukaiset tämän kyytireissun aikana?

Sillä katson, ettei lapsien paikka ole auton takapenkillä mukana kuskaamassa isiä baariin.

Ja mielestäni on silloin kyse katkeruudesta, jos ei pysty sanomaan tätäkin asiaa haukkumatta.

Näitä naisia riittää, ketkä katkeruuttaan haukkuvat muita ja silti häpeävät katsoa peiliin. Kun mies loppujen lopuksi lähtee kävelemään, niin nämä naiset ei ymmärrä, miksi näin kävi!

Ja toisinaan on ihan mukavaa käydä räkättämässä baarissa, ilman miehiä, ilman lapsia ja pitämässä hauskaa...

... niin uskokaa tai älkää, toiset äidit osaavat pitää sitäkin ;)

Vierailija
58/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juosivat tohon leikkipaikalle keinumaan. saivatkohan raukat kunnon aamupalan? sanoin että tulkaa pian takaisin paistan juuri pakastepullia. saavat tuoretta pullaa ja maitoa ainakin.

Vierailija
59/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kunnon marttyyri kotiäiti on leiponut 7 sorttia alusta asti. Taidat ap tarjota muutenkin eineksiä sillä eineksiä nuo pakastepullatkin on.

Vierailija
60/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varten ja siinä samassa paistan nuo pullat. en lämmitä uunia erikseen 10 pullan takia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän