kaytin miestani asken autolla terassilla. jessus mutta siella noi pienten lasten aidit hulluna hillui kannissa ja kakatti. huh huh
Kommentit (63)
Kamala jo ajatuskin, että pitäisi viedä miestä ryyppäämään!!!!!!
Omat vanhempani ovat juoneet joka toinen viikonloppu siitä asti kun vain jaksan muistaa, joskus heitä kanniskelin nukkumaan jne.
Mutta mitä sitten? kyllä he musta pitivät huolen. Ja mitä sitä turhaan salailisivat minkälaista elämä on ja minkälaisia aikuiset ovat humalassa?!
En näe tuossa mitään väärää. jos porukassa oli pieniä lapsia ja esim. 10 vuotias, niin taatusti se 10v osaa huolehtia pienemmistä.
Itse olin yksin, mutta sen verran fiksu, että huolehdin vanhemmistani, eikä musta sen kummoisempi ihminen ole tullut.
Vierailija:
Kertoo paljon ihmisestä jos tulee tänne puolustelemaan pienten lasten äitien juomista!
Mitä hemmetin keskiaikaa te jeesustelijat oikein elätte?
Äiti on muutakin kun äiti ja niin sen kuuluu ollakin. Ei se äitiys ole joku Jumalallinen Pyhä tila, jolloin kaikki muut asiat on pahasta ja syntiä.
Ja kyllä, mulla on lapsia (AV:n mukaan pienikin) ja käyn joskus ulkona ja juon joskus jopa itseni humalaan. Ja miksikö? Siksi, kun olen muutakin kun äiti.
tulin juuri lenkiltä ja eiliset kekkulat olivat pihalla leikkimässä. toinen lapsista huusi mulle että hei hei täti,onko sulla vielä sitä hyvää pullaa. sanoin ettei valitettavasti ole. äiti seisoi siinä lähellä nolon näköisenä. jatkoin siihen samaan että kyllä äiti teille äkkiä leipoo pikkupullia. se sama lapsi sanoi kovalla äänellä ettei äiti osaa. siis voiko todella olla totta. lapsia osaa tehdä ja bilettää muttei pullaa osaa leipoa. voi voi noita uusavuttomia. huikkasin vielä että leivon heille joskus oikein mustikkapiirakkaa ja huudan sitten syömään...
Jos oli vauvat mukana niin soita vaikka poliisiin.
Taidatte olla (siis sinun mielestäsi) muita parempia.
Jos naisilla oli lapset mukanaan, olet kai velvollinen ilmoittamaan poliisille. Jos lapsia ei näkynyt, voimme kai luottaa, että lapset olivat asianmukaisessa hoidossa. Pelkkä päivittely tai paheksuminen ei auta.
on paiskattu kuvioista jo heti alkumetreillä. voi lapsiraukkoja. tunnen äidit...
Ei kiinnosta baarit, lähden ennemmin vaikka yksin kirjastoon tai jumppaamaan. EI ap
Estääkö vakaumus eroamasta juoposta vai mikä pitää yhdessä?
Get a life.
Nuo toiset äidit ei varmaankaan koskaan käy jumpassa tai kirjastossa. Ilakoivat vaan.
Luo ketkä oikeasti osaavat pitää hauskka ja nauttia elämästä. Ja sinä pirttihirmu jäät pitämään kotiin.
Vai miksi muuten istut autossa vaanimassa miestäsi kun hän käy terassilla. Ja oliko teillä omat lapset mukana vai missä teidän lapset oli sillä aikaa, kun itse olit kyttäämässä miestäsi.
En voi käsittää. Miksi kaikkien täytyisi välttämättä lähteä pitämään hauskaa baariin, jos ei viihdy kuuntelemassa kännisten örinää epäsiisteissä paikoissa? Oikeasti, meitä on jotka rentoutuvat muulla tapaa. En ole itse mikään jeesustelija, mua ei haittaa toisten ilakointi. Ja miksi ihmisen tarvitsisi pelätä, että joku känninen käkättävä röllykkämahainen eukko veisi miehen? Ja voihan nekin äidit käydä jumpassa. En käy koskaan baarissa, olen käynyt ihan tarpeeksi siellä elämäni aikana, vaikka alko ei olekaan mulle ollut ongelma. En vaan tykkää. Muut käykööt munkin puolesta. Tulee tosi helposta kauhea krapula, kun on paha migreeni. Vaikka joisin tosi vähän, oksennan seuraavan päivän. On siis mukavampiakin tapoja viettää hauskaa ;D
Vaan eipä kovin usein käy. On kai parempaa seuraa kotona tarjolla.
syntymästä lähtien. tämä on totta joka puolella suomea tänä päivänä. ikävää seurattavaa. huomenna juoksevat pihalla räkä nokassa ja melkein tekis mieli käskeä ne meille syömään kun tuskin saavat makaroonia kummempaa mössöä suuhunsa.
No, 23n kanssa olen samaa mieltä osasta asioita ja ihmettelen samaa. En halua jeesustella, vaan olen aidosti hämmästynyt ja ihmettelen sitä, että voiko sellainen olla vielä aikuisena oikeasti hauskaa? Periaatteessa mielestäni hän on oikeassa, että pienten lasten äitien paikka olisi kotona. Tietenkin joskus voi käydä juhlimassa, mutta en itsekään ymmärrä sellaista tolkutonta menoa. Ihan kaikella kunnioituksella kaikkia äitejä kohtaan!
Toisaalta ihan yhtä vähän ymmärrän sellaisia yliuhrautuja-äitejä, joilla on tarve korostaa omaa erinomaisuuttaan lastenhoidossa. Mutta en missään tapauksessa tarkoita, että ap olisi sellainen.
Kertoo paljon ihmisestä jos tulee tänne puolustelemaan pienten lasten äitien juomista!