Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaytin miestani asken autolla terassilla. jessus mutta siella noi pienten lasten aidit hulluna hillui kannissa ja kakatti. huh huh

Vierailija
18.08.2007 |

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ihmisestä jos tulee tänne puolustelemaan pienten lasten äitien juomista!

Vierailija
22/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala jo ajatuskin, että pitäisi viedä miestä ryyppäämään!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ovat juoneet joka toinen viikonloppu siitä asti kun vain jaksan muistaa, joskus heitä kanniskelin nukkumaan jne.

Mutta mitä sitten? kyllä he musta pitivät huolen. Ja mitä sitä turhaan salailisivat minkälaista elämä on ja minkälaisia aikuiset ovat humalassa?!

En näe tuossa mitään väärää. jos porukassa oli pieniä lapsia ja esim. 10 vuotias, niin taatusti se 10v osaa huolehtia pienemmistä.

Itse olin yksin, mutta sen verran fiksu, että huolehdin vanhemmistani, eikä musta sen kummoisempi ihminen ole tullut.

Vierailija
24/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertoo paljon ihmisestä jos tulee tänne puolustelemaan pienten lasten äitien juomista!

Mitä hemmetin keskiaikaa te jeesustelijat oikein elätte?

Äiti on muutakin kun äiti ja niin sen kuuluu ollakin. Ei se äitiys ole joku Jumalallinen Pyhä tila, jolloin kaikki muut asiat on pahasta ja syntiä.

Ja kyllä, mulla on lapsia (AV:n mukaan pienikin) ja käyn joskus ulkona ja juon joskus jopa itseni humalaan. Ja miksikö? Siksi, kun olen muutakin kun äiti.

Vierailija
25/63 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin juuri lenkiltä ja eiliset kekkulat olivat pihalla leikkimässä. toinen lapsista huusi mulle että hei hei täti,onko sulla vielä sitä hyvää pullaa. sanoin ettei valitettavasti ole. äiti seisoi siinä lähellä nolon näköisenä. jatkoin siihen samaan että kyllä äiti teille äkkiä leipoo pikkupullia. se sama lapsi sanoi kovalla äänellä ettei äiti osaa. siis voiko todella olla totta. lapsia osaa tehdä ja bilettää muttei pullaa osaa leipoa. voi voi noita uusavuttomia. huikkasin vielä että leivon heille joskus oikein mustikkapiirakkaa ja huudan sitten syömään...

Vierailija
26/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli vauvat mukana niin soita vaikka poliisiin.

Vierailija
27/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla (siis sinun mielestäsi) muita parempia.

Vierailija
28/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisilla oli lapset mukanaan, olet kai velvollinen ilmoittamaan poliisille. Jos lapsia ei näkynyt, voimme kai luottaa, että lapset olivat asianmukaisessa hoidossa. Pelkkä päivittely tai paheksuminen ei auta.

Vierailija
29/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paiskattu kuvioista jo heti alkumetreillä. voi lapsiraukkoja. tunnen äidit...

Vierailija
30/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta baarit, lähden ennemmin vaikka yksin kirjastoon tai jumppaamaan. EI ap

Vierailija
31/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ihan oikea elämä!

Vierailija
32/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö vakaumus eroamasta juoposta vai mikä pitää yhdessä?

Vierailija
33/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life.

Nuo toiset äidit ei varmaankaan koskaan käy jumpassa tai kirjastossa. Ilakoivat vaan.

Vierailija
34/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo ketkä oikeasti osaavat pitää hauskka ja nauttia elämästä. Ja sinä pirttihirmu jäät pitämään kotiin.

Vierailija
35/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi muuten istut autossa vaanimassa miestäsi kun hän käy terassilla. Ja oliko teillä omat lapset mukana vai missä teidän lapset oli sillä aikaa, kun itse olit kyttäämässä miestäsi.

Vierailija
36/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää. Miksi kaikkien täytyisi välttämättä lähteä pitämään hauskaa baariin, jos ei viihdy kuuntelemassa kännisten örinää epäsiisteissä paikoissa? Oikeasti, meitä on jotka rentoutuvat muulla tapaa. En ole itse mikään jeesustelija, mua ei haittaa toisten ilakointi. Ja miksi ihmisen tarvitsisi pelätä, että joku känninen käkättävä röllykkämahainen eukko veisi miehen? Ja voihan nekin äidit käydä jumpassa. En käy koskaan baarissa, olen käynyt ihan tarpeeksi siellä elämäni aikana, vaikka alko ei olekaan mulle ollut ongelma. En vaan tykkää. Muut käykööt munkin puolesta. Tulee tosi helposta kauhea krapula, kun on paha migreeni. Vaikka joisin tosi vähän, oksennan seuraavan päivän. On siis mukavampiakin tapoja viettää hauskaa ;D

Vierailija
37/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä kovin usein käy. On kai parempaa seuraa kotona tarjolla.

Vierailija
38/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymästä lähtien. tämä on totta joka puolella suomea tänä päivänä. ikävää seurattavaa. huomenna juoksevat pihalla räkä nokassa ja melkein tekis mieli käskeä ne meille syömään kun tuskin saavat makaroonia kummempaa mössöä suuhunsa.

Vierailija
39/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 23n kanssa olen samaa mieltä osasta asioita ja ihmettelen samaa. En halua jeesustella, vaan olen aidosti hämmästynyt ja ihmettelen sitä, että voiko sellainen olla vielä aikuisena oikeasti hauskaa? Periaatteessa mielestäni hän on oikeassa, että pienten lasten äitien paikka olisi kotona. Tietenkin joskus voi käydä juhlimassa, mutta en itsekään ymmärrä sellaista tolkutonta menoa. Ihan kaikella kunnioituksella kaikkia äitejä kohtaan!

Vierailija
40/63 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihan yhtä vähän ymmärrän sellaisia yliuhrautuja-äitejä, joilla on tarve korostaa omaa erinomaisuuttaan lastenhoidossa. Mutta en missään tapauksessa tarkoita, että ap olisi sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä