Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaytin miestani asken autolla terassilla. jessus mutta siella noi pienten lasten aidit hulluna hillui kannissa ja kakatti. huh huh

Vierailija
18.08.2007 |

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oma eukko on muuttunut lasten saannin myötä jeesustelevaksi " pyhimykseksi" jonka AINUT rooli ja tehtävä on olla äiti. Mitä väliä enää olla puoliso ja ystävä miehelleen, olla oma itsensä sekä vielä olla ystävä ystävilleen jne...... huoh...

Vierailija
2/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun oma eukko on muuttunut lasten saannin myötä jeesustelevaksi " pyhimykseksi" jonka AINUT rooli ja tehtävä on olla äiti. Mitä väliä enää olla puoliso ja ystävä miehelleen, olla oma itsensä sekä vielä olla ystävä ystävilleen jne...... huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sekö sitten tekee ihmisestä normaalin, että hän juo viinaa? Voi hyvänen aika! En halua jeesustella, mutta minulla on parempaakin tekemistä kuin viinan juonti. Enkä todellakaan koe olevani pyhimys ja tiedän olevani muutakin kuin äiti. Eikä ole miehellä tarvetta ollut vieraisiin lähteä, parisuhde pelaa. Ystävyyssuhteet kunnossa ja oma itse myös. Paljon paremmassa kunnossa olen henkisesti, että fyysisesti näin, kuin että joisin. Minusta baarissa käynti on vain NIIN typerää, en silti tuomitse muita jotka niin tekevät. Itselläni on parempaakin tekemistä. Olen saanut elää sitä nuoruutta ihan tarpeeksi ennen lapsien hankkimista.

Vierailija
4/63 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sekö sitten tekee ihmisestä normaalin, että hän juo viinaa? Voi hyvänen aika! En halua jeesustella, mutta minulla on parempaakin tekemistä kuin viinan juonti. Enkä todellakaan koe olevani pyhimys ja tiedän olevani muutakin kuin äiti. Eikä ole miehellä tarvetta ollut vieraisiin lähteä, parisuhde pelaa. Ystävyyssuhteet kunnossa ja oma itse myös. Paljon paremmassa kunnossa olen henkisesti, että fyysisesti näin, kuin että joisin. Minusta baarissa käynti on vain NIIN typerää, en silti tuomitse muita jotka niin tekevät. Itselläni on parempaakin tekemistä. Olen saanut elää sitä nuoruutta ihan tarpeeksi ennen lapsien hankkimista.

Vierailija
5/63 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juominen ei sovi lasten vanhemmille?

Vierailija
6/63 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes kirjoittanut jotain. Idiootti!

Vierailija
7/63 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.. eihän se muuten nouse :-)

Hyvää joulua sinullekkin!

Vierailija
8/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

X)

Vierailija
9/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei myöskään ole pakko korottaa itseään muiden yläpuolelle ja arvostella sitä, jos joku toinen tykkää baareissa käydä.

Ja missäs ap:n omat lapset oli, kun äiti vei iskän terassille ja odotti parkkiksella sen ajan?

Vierailija:

Vierailija:

kuskaa baariin ja odottaa kiltisti autossa, eikä käy itse koskaan baarissa koska NAISEN PAIKKA ON KOTONA!!!!

Entäs jos ap ei vain halua käydä baarissa?

Vierailija
10/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- missä sun omat lapset oli?

- mistä tiedät, että nämä naiset tai nainen (päätä nyt jo oliko niitä yksi vai monta) oli pienten lasten äitejä?

- miksi ihmeessä odotit autossa, miksi et mennyt miehesi seuraksi sinne terassille siksi aikaa kun hän joi yhden paukun?

Vierailija
11/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäi itse autoon istumaan. Miksi et mennyt mukaan ap? Tiesithän, että tarjolla on myös alkoholittomia juomia? Kuulostaa ihan naurettavalta kököttää autossa odottamassa miestä.

Vierailija
12/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin joku koira olisi kyseessä: käytin Rekkua kakalla.

Näen silmissäni jonkun hieman hissukan miehen, joka koko päivän rohkeutta kerättyään uskaltaa kysyä vaimoltaan, josko hän pääsisi työkaverin kanssa terassille ottamaan yhden oluen, kun ei ole koko kesänä päässyt, ja tekisi niin kovasti mieli käydä. Lupaa ottaa vain yhden ja tulla kotiin viimeistään kello 23. Siihen ap toteaa, että kyllä minä Juhani voin sinut tämän kerran päästää yhdelle oluselle, mutta minä kyllä tulen mukaan kuskiksi, ja päätän minne menet. Sitten ap alkaa kaivamaan kaapista Juhanille soveliaita terassivaatteita, ja kun hän sitten vie Juhanin sinne terassille, hän kyttää autosta silmä tarkkana kuin haukka, ettei kukaan kammottava yh vaan lähesty hänen Juhaniaan iskumielessä, kysy vaikka kelloa tai jotain sellaista. Kun Juhanin 15 minuutin oluenjuontiaika lähestyy loppuaan, ap soittaa hälyn tämän kännykkään. Siitä Juhani tietää, että on aika kulauttaa loputkin kurkusta alas, ja lähteä autolle. Terassilta poistuessaan Juhani ottaa taskustaan minttupastillin, ettei vaimo vaan valita pahasta oluen hajusta.

Vierailija
13/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt ruveta selittelemään että alkotonta vtässä siemaillaan... eihän se vois täysillä paheksua kun pelkäis että sitä itteäänkin paheksutaan...

Vierailija
14/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaippa se toinen pääsi samalla kyydillä kotiinsa noin kilometrin päähän. en mennyt terassille kun mulla oli omasta mielestä " kamalat vaatteet" päällä. siellä ulkoilmatapahtumassa ei viittinny korkkareissa tepsuttaa. noi pikkuiset tuli aamulla pullalle ja maidolle ja oli onnellisia kun pyysin kylään.

Vierailija
15/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan kuin joku koira olisi kyseessä: käytin Rekkua kakalla.

Näen silmissäni jonkun hieman hissukan miehen, joka koko päivän rohkeutta kerättyään uskaltaa kysyä vaimoltaan, josko hän pääsisi työkaverin kanssa terassille ottamaan yhden oluen, kun ei ole koko kesänä päässyt, ja tekisi niin kovasti mieli käydä. Lupaa ottaa vain yhden ja tulla kotiin viimeistään kello 23. Siihen ap toteaa, että kyllä minä Juhani voin sinut tämän kerran päästää yhdelle oluselle, mutta minä kyllä tulen mukaan kuskiksi, ja päätän minne menet. Sitten ap alkaa kaivamaan kaapista Juhanille soveliaita terassivaatteita, ja kun hän sitten vie Juhanin sinne terassille, hän kyttää autosta silmä tarkkana kuin haukka, ettei kukaan kammottava yh vaan lähesty hänen Juhaniaan iskumielessä, kysy vaikka kelloa tai jotain sellaista. Kun Juhanin 15 minuutin oluenjuontiaika lähestyy loppuaan, ap soittaa hälyn tämän kännykkään. Siitä Juhani tietää, että on aika kulauttaa loputkin kurkusta alas, ja lähteä autolle. Terassilta poistuessaan Juhani ottaa taskustaan minttupastillin, ettei vaimo vaan valita pahasta oluen hajusta.

Ukko on varmasti näitä lampaita joilla ei ole omaa tahtoa ollenkaan.

Vierailija
16/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökiltä toi pottuja. namnam. mun mies osaa keittää hyvää ruokaa. toivottavasti naapurin lapset on saanu pullan ja maidon lisäksi jo kunnon lämpöisen ruoan tänään. nyt meinataan lähteä juoksulenkille ja ihan yhdessä. meillä on tavoitteena pudottaa yhteensä viisi kiloa...

Vierailija
17/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin pussillisen 6kpl niille ja sanoin että menkää kotin syömään kun meillä ei ole maitoa ja mehun juomme itse. sinne painuivat iloisina pullien kanssa. käskin antaa äidinkin maistaa.

Vierailija
18/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai juokseeko ne perässä?

Vierailija
19/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että taidat olla joku pedo!

Vierailija
20/63 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. äiti, joka eilen terassilla, ja tänään leiponut jo mansikkakermakakun, tehnyt aterian perheelle alusta saakka ja vielä jälkiruuankin. Ja lenkilläkin olen jo ehtinyt käydä!