Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereen keskusta vs Ideapark??

18.08.2007 |

Kumpaan lähtisitte enemmin ostoksille??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riippuisi valinta mm. siitä, onko lapset mukana vai ei ja tietenkin siitä, mitä olisin ostamassa/hakemassa.

Lasten kanssa ideaparkissa on helpompi liikkua, kun " kaikki" on saman katon alla ja kulku on esteettömämpää (keskustassa ainakin on hankalampi päästä joka paikkaan rattailla).

Mun ostostyylillä (vertaan kaikki liikkeet ja teen päätöksen vasta sitten ja tietenkin joudun aina palaamaan pisimmällä olevaan liikkeeseen) tulee keskustassa asioidessa melkoisesti käveltyä ja aikaa menee huomattavasti enemmän kuin ideaparkissa. Kuitenkin liikun keskustassa mieluummin kävellen ja jätän autoni hieman kauemmas kuin siirryn paikasta toiseen ja maksan aina uudestaan pysäköinnistä.

Löydän kuitenkin meidän lapsille sopivia vaatteita paremmin keskustasta kuin ideaparkista, mutta vaatteiden ostaminen on siis kovemman työn takana kuin ideaparkissa. Yleensä siis suuntaan helppouden takia ideaparkkiin. Jos kuitenkin tiedän, että haen jotakin tiettyä, enkä usko, että sitä läytyy ideparkista, niin suuntaan suoraan keskustaan, jossa on mielestäni meille sopivampi valikoima.

Olipa sekava vastaus. Mutta tiivistettynä siis näin: kävisin mieluummin keskustan liikkeissä kuin ideaparkissa, mutta todellisuudessa käyn kuitenkin huomattavasti useammin ideaparkissa, koska se on vaivattomampaa.

Vierailija
2/2 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin molempiin. Ekaksi tärkeimmät kohteet keskustasta ja sitten bussilla ideaparkiin. Tehokasta shoppailua parhaimmillaan. Näin tein jo kerran ja uudestaankin ihan varmasti. Ilman lapsia tietysti =)

Ideaparkissa hyvä valikoima lastenvaatetta ja aikuisillekin kivasti. Jos jotain tiettyä ettii, niin sitten varmaan kannattaa soitella liikkeeseen etukäteen, ettei tule turhaa reissua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla