Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa erityisesti vertailet

Vierailija
18.10.2008 |

itseäsi toisiin naisiin ja mitkä asiat herättävät sinussa kateutta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi asia, jossa ehkä kadehdin/ vertaan itseäni muihin äiteihin

on maksuton lastenhoitoapu,

jota itselläni EI ole- mieskin aina töissä...

ja

toinen asia: lasten terveys- omani molemmat lapseni saavat eritystukea ja kasvatusta ( synnynnäisä oireyhtymiä=)

mutta kaikkeahan ei voi saada kukaan meistä:::)

eli ollaan tyytyväisiä, siihen mitä ollaan saatu

"Osasi valitsi sinut,

sinun osasi on kiittää."

- Dag Hammarsjöld

Vierailija
2/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika usein tunnen itseni "voittajaksi" eli mulla on asiat omasta mielestä paremmin. :-)

"Hävijäjänä" olen vain näillä alueilla:

- asunnon tyylikkyys

- oma tyylikkyys ( joskus olen, mutta joskus ei vaan jaksa laittautua)

- täydellisessä ihossa

- lastenhoitoavussa (ehkä joskus tekis mieli myös mennä ilman lasta jonnekin, toisaalta, tämä on nyt tätä aikaa, ja ehdin vielä mennä myöhemminkin)

Mutta kaikki kaikessa enpä tiedä olenko niin kovin kateellinen mistään.

Vierailija
4/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissa on munaa ;). Oma mieheni kun on, valitettavasti, pelkurimainen pikkutyttö joissakin asioissa.

Vierailija
5/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanottuna en oikein osaa vertailla itseäni muihin. Mutta olen huomannut, että joskus kiinitän huomiota toisten vaatteisiin jos on jollain päällä sellaisia vaatteita mistä pidän.

Vierailija
6/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset ovat jotenkin käsittämättömän upeita, jotka ovat sellaisia lihaksikkaita voimistelijoita. Sellainen kroppa saadaan vain kymmenien vuosien työllä, niin en edes haaveile sellaisesta itselleni. Ihailen vain kovasti.

Vierailija
7/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kaikki hyvin: ihanat lapset ja mies, kaunis koti, olen terve ja voin hyvin.

Kuitenkin haluaisin olla edennyt pidemmälle urallani. Toisaalta se taitaa olla mahdotonta, koska haluan olla läsnäoleva äiti, tehdä perheen ruoat pääsääntöisesti itse ja olla joka ilta laittamassa lapseni nukkumaan.

Että näin.

Vierailija
8/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energisille ihmisille olen kateellinen. Minä olen aina ollut flegmaattinen ja väsynyt vaikka mieli on pirteä ja suunnittelee vaikka mitä. Kuitenkin yleinen fyysinen väsymys iskee jos aamupäivän aikana. Vain muutaman tunnin olen edes hieman energinen.

Vierailija
9/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat suhteillaan päässeet helposti eteenpäin työelämässä. Esim. ei ole edes valmistunut, ja on jo vakituinen työpaikka, ja itse en maisterina pääse edes haastatteluun. Usein eivät edes tajua olevansa etuoikeutettuja, vaikka vanhemmat ovat silottaneet tien valmiiksi.

Vierailija
10/10 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi laajan kaveripiirin ja paljon menoja vapaa-ajalla. Vertailuksi voin kertoa minulla olevan muutama sydänystävä ja viimeksi olin viihteellä 3-4 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi