Miksi ihmiset laittavat huutonet kohteisiin kysymyksiä parin tunnin sisällä ennen kuin kohde sulkeutuu?
Luuleeko ne, että kaikki myyjät istuvat koko päivän passissa ja tsekkaavat sähköpostinsa puolen tunnin välein kysymysten varalta?
Itse tulen koneelle just, kun kohteet sulkeutuvat/viimeinen kohde on sulkeutunut ja laitan kaikille voittajille tilitietoni.
Kommentit (4)
käy huutiksessa säännöllisesti ja siksi kaikki on aina uutta, mitä näen. Joskus on sulkeutuminen lähellä, joskus kaukana.
Ei kai niiden mudenkaan tarvitse siellä koneella päivystää, jos et sinäkään päivystä??? Äly hoi!
En jaksa selailla monta päivää eteenpäin. Joten jos näen kohteen ekaa kertaa pari tuntia ennen sen sulkeutumista ja minulla on kysyttävää niin... Myöskään kaikilla ostajilla ei ole aikaa roikkua tuntikausia huutonetissä selaamassa tulevaisuudessa sulkeutuvia kohteita.
Vastaamalla niihin kysymyksiin voit saada tuotteestasi paremman hinnan.. Itse en ainakaan huuda sellaisen myyjän kohteita, jotka eivät vastaa esitettyihin kysymyksiin.