Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä työpaikkakiusaamista?

Vierailija
30.07.2007 |

Meillä on töissä eräs nainen, joka on tietyille (meille nuoremmille) erittäin inhottava. Hän yleensä puhuu meille vain, jos on pakko ja silloinkin tiuskii tai sitten kommentoi, ettei osata mitään jne.

Olen yrittänyt olla häntä kohtaan normaali ja tehdä kaiken oikein eikä muilla olekaan ollut työstäni mitään valittamista.

Olin menossa keskustelemaan esimiehen kanssa, jos voisin jatkaa yrityksessä elokuun jälkeenkin, mutta nyt olen sitä mieltä, etten todellakaan halua jäädä sinne.

Mikään hirveän hyvä ilmapiiri työpaikalla ei ole muutenkaan. Kiitosta ei juurikaan saa, mutta negatiivista palautetta sitäkin enemmän.

Alan olla jo ihan väsynyt koko paikkaan enkä tiedä miten jaksaa vielä kuukausi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuntuu, että naiset siellä näkee liikaa vaivaa toisten asioista. Edes sairaslomalle ei voi jäädä, kun on hirveä huuto siitä.

ap

Vierailija
2/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa hommat sujuu hyvin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä työsuojelupiiriin. Mun mielestä he eivät saa kertoa työyhteisössä kuka on ottanut yhteyttä. Voithan ensin sieltä kysellä asioista ihan anonyymisti.

Vierailija
4/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että puolitoista vuotta henkisesti raskaassa työilmapiirissä riittää minulle.

ap

Vierailija
5/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tuollaisia. En ole koskaan ollut työpaikassa, jossa naistyötoverit eivät käyttäytyisi noin.

Vierailija
6/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut naisvaltaisella alalla vajaa kymmenen vuotta ja parempaa työporukkaa saa hakea! Tehdään yhdessä kaikenlaisia juttuja työelämän ulkopuolellakin. Että älähän yleistä... Ja meillä ei ole yhtään miestä töissä;)

Vierailija
7/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tuo pahan puhuminen jne. on todella yleinen naisten ongelma. Ehkä teillä on parempi tunnelma sen takia, että teillä ei niitä miehiä ole ollenkaan. Itse teen töitä miesporukassa ja tämä se vasta ihanaa on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi