Onko kokemusta Pehmopeput-nettikaupasta? Vähän huonoja kokemuksia...
Tilasin, maksoin, mutten saanut tuotteita luvatussa 1-4 päivässä, eikä viesteihini vastata. Onko muilla kokemusta samasta kaupasta?
Kommentit (10)
minulla. Aikanaan tilasin lapsille kestovaippoja paljon Pehmopepuilta, ja aina tulivat ajallaan ja muutenkin palvelu oli hyvää.
" Tuotteet toimitetaan postin kuljetettavaksi noin 1 - 4 vuorokauden kuluessa tilauksesta."
Eli eihän tuossa luvata, että saat tuotteen _kotiisi_ 1-4 vuorokaudessa. Anna nyt postillekin vähän aikaa tehdä työnsä :)
Firmasta olen kuullut ihan positiivista palautetta, mutta jos odotuskynnys on ylittynyt, soita sinne ja kysy tilauksen statusta.
Eikä siellä tosiaan luvata toimitusta 1-4 päivässä, vaan postitusta siinä ajassa.
Tilasin keväällä vauvatarvikkeita, ja tulivat sovittuun aikaan.
Sitten tilasin vielä geishakuulat, ja nekin tulivat samalla viikolla, olisko ollut se 5 päivää tilauksesta.
oli paljonkin häikkää toimituksissa.. Aina luvattiin ja luvattiin " seuraavana päivänä" " parin päivän päästä" , mutta toimitukseen meni monta viikkoa, eikä kauppias itse ollut yhteydessä kertaakaan ja esim. pahoitellut viivästymisiä, vaan aina sai itse tivata mikä kestää.
Eräällä foorumilla sitten olikin muutama tyytymätön asiakas kertomassa kokemuksiaan, jolloin kyseinen kauppias raivostui ja alkoi uhkailemaan oikeustoimilla herjaamisen takia (miehensä on kuulemma juristi). Meni todellakin maku koko kauppaan, enkä ole sen koomin sieltä mitään tilannut. (täytyy varmaan alkaa odottelemaan haastemiestä oven taakse ;D)
Olin varmaan kaupan ensimmäisiä asiakkaita kun se vuonna 2003 aukesi ja alkoi myymään Fuzzeja. Tuolloin fuzzeja meni niin nopeasti kaupaksi että jenkit eivät pysyneet toimituksiensa kanssa perässä, silloin joutui välillä odottamaan että sai tilaamansa tuotteet.
Olen tilannut Pehmopepuista kestovaippoja, kuukupin, kantoliinan ja Patapum -repun ja nyt tässä odotuksessa myös odotustopin. Olisinkohan vuosien saatossa tilannut yhteensä joku 6-7 eri kertaa sieltä jotain ja yhdelläkään kerralla en ole ollut tyytymätön.
Hyvin on onnistunut Pehmoppujen kanssa asiointi. Olen muuten törmännyt kestovaippamarkkinoilla sellaiseenkin ilmiöön, että kilpailija käy foorumilla/ sähköpostilistalla haukkumassa toisen myyjän tuotteita. Kyllä minäkin sellaisesta hermostuisin...
Uskaltaisin kyllä asioida Pehmopeppufirman kanssa uudestaankin, jos olisi tarvis. Omat vauvat vaan ovat jo vaipoista ulos kasvaneet :)
Ihan suht nopsaan ovat tulleet perillekin, hyvin pakattuina jne.
Musta nämä nettikauppiaat voisivat ihan hyvin käydä postittamassa tuotteitaan vaikka vain kerran viikossa. Ihan laillisia yrityksiä ne ovat joten en ole koskaan pelännyt, että tilaamani tuotteet jäisivät saamatta. Tai sitten vaan luotan niin kovasti vaippakauppiaisiin ja siihen, että heillä on terveet arvot. Voin olla vähän sinisilmäinenkin.
En missään vaiheessa sanonut, että tilauksesta olisi mennyt vasta 1-4 päivää, vaan etten saanut tuotteita luvatussa 1-4 päivässä. Annan toki postille ja tilauksen käsittelylle aikaa ja odotan vielä. Lähdin kyselemään kokemuksia, sillä löysin netistä niinkin paljon negatiivista kommenttia kaupasta. Hyvä, että kauppa toimii ja toimitus pelaa ja kokemukset ovat positiivisia. Ehkä minunkin tuotteeni tipahtavat tänään luukusta :)