Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdekriisiin parempi huominen

17.08.2007 |

Suosittelen lämpimästi psykologista vyöhyketerapiaa missä mennään syvälle lapsuuteen ja tutustutaan omaan itseensä miksi käyttädyn näin ja siedän huonoa kohtelua itselleni.

En tunne pareja kenellä menisi hyvin. Aina löytyy syy toisesta.

Oma mieheni on narsisti ja seksiaddikti minun diagnoosin mukaan ja arkemme ei ole aina helppoa, mutta lopetin hänen syyttämisen ja hommaamisensa hoitoon.

Menin itse psykologiseen vyöhyketerapiaan selvittämään miksi siedän paskaa kohtelua ja annan alistaa itseni.

Se on auttanut meillä, kun ei enää syytä toista eikä odota toiselta mitään.

Nyt tiedän, että mieheni käytös johtuu hänen lapsuuden traumoista ja tunnevammasuus tulee sieltä. En tiedä voinko elää sen kanssa loppuelämää, mutta pystymme puhumaan niistä avoimesti. Monet eivät tiedä mikä ahdistaa ja silloin varsinkin nainen katkeroituu ja masentuu. Se tarttuu mieheen ja silloin mennään jo alamäkeä.

Kaikki lähtee omasta itsestä ja mitä minä haluan ajattelusta. Olen 10 vuotta hakenut suhteessa itseäni ja lasten myötä suhteemme on mennyt parempaan.

Naiset hakekaa ensin apua itsellenne ja vasta sitten yhdessä.

Muistakaa huonossa suhteessa olevat, että positiivistä siinä on henkinen vahvuus minkä olette saaneet itsellenne!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla