Näkijän uusi ketju
Kommentit (37)
Tämä ei varmasti ole oikea näkijä! Kerro nyt oikeasti jotain mieheni luonteesta tai minusta jos kerta näet jotain? Näkijä kertoisi, ei kysyisi vastakysymyksiä ja puhuisi ympäripyöreitä!
Kerro nyt sitten että mistä asiasta mieheni teeskentelee kerta niin hyvin näet! Miksi pihtaat sitä tietoa?
-2-
Olen niin väsynyt, nykyiseen elämääni, kerro mitä tehdä. Sarianna
Vierailija:
Muutammeko kauas miehen työn takia? Miten vanhimman tyttäreni elämä jatkossa, jatkuuko hyvät ajat?
mitäs luulette " näkijän" kertovan teistä, ellei ympäri pyöreitä?
Hullujako olette?
Ei KUKAAN voi NÄHDÄ todellista tilaasi! Hullut!
Minä voin vastata sinulle, en ole tämä ap huijari. ;)
Kuka sinua on haavoittanut, en näe sitä. Mikä on se asia joka kalvaa mieltäsi pitkän ajan takaa! Yritän ensin selvittää se asia, ei sitä kannata pyöritellä mielessä loputtomiin. Se vahingoittaa alitajuntaasi ja tulee uniisi.
Näen lähelläsi vaalean, heleä huulisen naisen jolla siniset syvät silmät, luota häneen, tukeudu häneen sillon kun kaipaat syliä missä voi itkeä!
Joku nainen aiheuttaa sinulle mielipahaa, jätä hänet omaan arvoonsa.. Nosta nenä kohti taivasta hänen edessään!
Rinnallasi kulkee mies joka on vankkakuin kivi, hän on mukanasi läpi elämän!
Syksy tulee nauti siitä, näen sinut lenkillä hyväntuulisenä. Syksyllä moni asia selkeentyy. Mielesi on järkkynyt monta kertaa ja tulee järkkymäänkin, mutta sinä selviät. Sinulle on luvassa paljon onnellisia hetkiä!
Moi
Näetkö minne olen laittanut tärkeät paperit ja kortit? Löytyykö niitä enää?
Meneekö koulunaloitus ok?
Kiitos etukäteen
Vierailija - 16.08. 16:52 vastaa tähän viestiin (28/29)
vastaa kiltti
Vierailija:
Muutammeko kauas miehen työn takia? Miten vanhimman tyttäreni elämä jatkossa, jatkuuko hyvät ajat?
Älä anna miehen työn vaikuttaa siihen, mitä itse haluat. Se kuitenkin merkitsee sinulle paljon, vai mitä?
Eikö miehesi panosta lasten elämään tarpeeksi? Tajuatko, että ei ole pelkästään sinun asiasi huolehtia heistä?
Vaikka olisitte uusperhe, et ole yksin vastuussa!
Vierailija:
Vierailija - 16.08. 16:23 vastaa tähän viestiin (15/21)
Mitäs luulet, kuka on tuo salainen ihalija?Ei kukaan, se on aivan oman mielikuvituksesi tulosta. Lopeta rakentamasta fantasioitasi.
Vierailija - 16.08. 16:55 vastaa tähän viestiin (31/32)
vastatkaa mullekin :)
Moi
Näetkö minne olen laittanut tärkeät paperit ja kortit? Löytyykö niitä enää?
Meneekö koulunaloitus ok?
Kiitos etukäteen
Ei koulun aloituksessa mitään, kunhan ne muut asiat ovat kunnossa.
Mitä ne eivät taas ole...
En oikeastaan tajua mitä jännität.
Mikäköhän paperi on hukassa? Hukkasit ne, koska luulit että niillä ei ole mitään merkitystä.
Ne pysyy tasan niin kauan hukassa, kunnes tajuat mitä niiltä voi odottaa.. saavuttamattomia etuja yms..
Vierailija - 16.08. 16:59 vastaa tähän viestiin (33/34)
Just joo. Että ihanko itse olen lappuset kirjoitellut samaan aikaan kun olen ollut töissä monen kymmenen kilometrin päässä kotoa.. Jepjep. Et viittis enää leikkiä ja härnätä toisia
Vierailija:
Vierailija - 16.08. 16:23 vastaa tähän viestiin (15/21)
Mitäs luulet, kuka on tuo salainen ihalija?
Ei kukaan, se on aivan oman mielikuvituksesi tulosta. Lopeta rakentamasta fantasioitasi.
Ei niillä lappusilla ole mitään merkitystä, pelkkää kiusaa! Etkö itse tajua? Koko ihastumis-juttu on SINUN mielikuvitustasi
Minä näen sulle, että et kovinkaan pitkään näitä hommia tee.
Miten meidän lähitulevaisuus? Saadaanko asiat järjestykseen? Miten käy parisuhteemme? Näetkö mikä sairaus minulla on, vai onko mikään?
Kiitos vaivannäöstä.
Noppis
Kysynpä minäkin.
Pärjätäänkö me varmasti, jos jään hoitovapaalle kotiin?
Muutetaanko me takaisin pohjoiseen (saadaanko työtä jne) sieltä?
Helpottaako köyhyys ikinä?
Nimim. kumma kaipuu
Koska saan uuden työpaikan? Alkaa jo uskoa loppua...
Kiitos jo etukäteen!
- Pumpuli
Vierailija - 16.08. 16:44 vastaa tähän viestiin (24/24)
Hei näkijä.
Mitä näet minulle?
Perheasiat ja oma henkinen tila kiinnostaa.
Oma henkinen tilasi on ihan sinun oma asiasi. Et voi olettaa, että joku muu tuntisi tilasi.
Sen voin kertoa, että olet tienristeyksessä, ja etsit omaa elämääsi.