Jos rapaluntoinen alkaa käydä salilla niin kuinka kauan menee
Että alkaa tuloksia näkyä. Siis että lihasvoima selvästi kehittyy. Nyt ei kyse ulkonäöstä niinkään.
Kommentit (13)
Hetihän ne näkyy kun jotakin värkkiä käytät.
Jos lähtötaso on nolla niin kehitys on alussa todella nopeaa, kun vaan jaksaa käydä ja tehdä oikein eikä riko itseään.
Aloita laitteilla, siirry siitä sitten taljoihin ja lopuksi vasta vapaisiin painoihin, kun alkaa löytymään kehonhallintaa, tekniikkaa ja tasa-painoa.
Riippuu monesta asiasta. Osaatko treenata/ syödä? Jos osaat kehitys on huimaa.
Mulla kesti 4kk 5* viikossa salia. Et alko tulla kommenttia. Vuoden kohdalla alkoi tulla kysymyksiä olenko menossa johonkin kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä vuosia menee.
Tämä. On naurettavaa, kuinka kauan naisena pitää käydä salilla että oikeasti ulospäin näkyy jotain. Ellet sitten optimoi ruokavaliotasi niin että siitä et lipsu ollenkaan ja olet samaan aikaan alle 35, niin sitten voit vaikka puolen vuoden armottomalla treenauksella saada näkyviä tuloksia aikaan.
Muutamassa kuukaudessa tekee hyvällä ohjelmalla ja säännöllisellä treenaamisella ihmeitä. Itse nostin penkistä aloittaessani 55kg. Kuukauden päästä meni jo 65kg ja siitä jälleen kuukauden päästä 75kg. Sitten kehitys hidastui selvästi. 90kg meni vuoden treenillä.
Aloittaessani en saanut vedettyä yhtään leukaa ja vuoden päästä vedin jo 18.
Ulkonäkö ei muuttunut nimeksikään, vaikka olen hoikka, eikä rasva peittänyt lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. On naurettavaa, kuinka kauan naisena pitää käydä salilla että oikeasti ulospäin näkyy jotain. Ellet sitten optimoi ruokavaliotasi niin että siitä et lipsu ollenkaan ja olet samaan aikaan alle 35, niin sitten voit vaikka puolen vuoden armottomalla treenauksella saada näkyviä tuloksia aikaan.
Höpö höpö! Viisikymppinen vaimoni treenasi puolessa vuodessa kymmenen kiloa painoa pois ja siinä samalla lihasmassa kasvoi. Maksimipainot nousi samalla ajalla noin 1,5 kertaiseksi. Ja kyllä näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Muutamassa kuukaudessa tekee hyvällä ohjelmalla ja säännöllisellä treenaamisella ihmeitä. Itse nostin penkistä aloittaessani 55kg. Kuukauden päästä meni jo 65kg ja siitä jälleen kuukauden päästä 75kg. Sitten kehitys hidastui selvästi. 90kg meni vuoden treenillä.
Ulkonäkö ei muuttunut nimeksikään, vaikka olen hoikka, eikä rasva peittänyt lihaksia.
Olet siis nainen ja kun aloitit salitreenit niin penkkasit 55kg:lla ja kuukaudessa löit tankoon 10kg lisää? Vuoden päästä penkkasit 90kg:lla? Onneksi olkoon, lienet joku luonnonoikku tai sitten painat 150kg ja sun treenaaminen muodosfuu pelkästä penkistä apuliikkeineen useamman kerran viikossa.
Useimmiten naisille jo 20kg tanko on liikaa aloittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vaai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nainen ja kun aloitit salitreenit niin penkkasit 55kg:lla ja kuukaudessa löit tankoon 10kg lisää? Vuoden päästä penkkasit 90kg:lla? Onneksi olkoon, lienet joku luonnonoikku tai sitten painat 150kg ja sun treenaaminen muodosfuu pelkästä penkistä apuliikkeineen useamman kerran viikossa.
Useimmiten naisille jo 20kg tanko on liikaa aloittaessa.
Mies olen. Voimistelijat kuulemma voivat vetää 20 leukaa, mutta ei ne 90 kiloa penkkaa. Tai jos joku nainen penkkaa 90 kiloa, ne ei vedä 18 leukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Viisikymppinen vaimoni treenasi puolessa vuodessa kymmenen kiloa painoa pois ja siinä samalla lihasmassa kasvoi. Maksimipainot nousi samalla ajalla noin 1,5 kertaiseksi. Ja kyllä näkyi.
Joo. Kyllä se varmasti näkyykin kun pudottaa 10kg läskiä pois kropasta. Nyt puhuttiin lihaksista.
Kehitys on todella nopeaa, jos lähtötaso on nolla, ja salilla käy säännöllisesti.