Lentoemännät!!!! Mitä tapahtuu finnairin pääsykokeissa rekrytointipäivillä?
Kommentit (6)
mietin vaan että onkohan siellä jo nyt joku kielikoe? Luulin että se tulee vasta jos pääsee tästä jatkoon, eli sitten kun on ne henkilökohtaiset haastattelut. ja varmaan sitten on myös joku terveydenhoitajan haastattelu? ryhmähaastatteluissa olen ollut ennenkin, niitä oli silloin kun haki opiskelemaan..
Millä fiiliksellä meet?
ap
Mulla luki 22.8 ja musta se on keskiviikko, eikö?
Olen kahden vaiheilla mennäkö sittenkään... Mulla on kaksi pientä lasta ja en asu pääkaupunkiseudullakaan, joten olen alkanut saada nk. second thoughts... Olisinko liikaa pois lasteni luota jne...
Onko se niin kuin keskustelua ryhmässä, jossa pitää saada ääni kuuluviin vai miten ne toimivat? En ole ennen ollut...
mulla on siis tiistai 21.8. Ryhmäkeskustelusta sen verran että sairaanhoitajakoulun pääsykokeissa sellanen on ollut kauan, siinä on n. 10 henkilöä, voi olla enemmän tai vähemmän, ja annetaan aihe mista pitää keskustella, ja joku, ilmeisesti psykologi seuraa keskustelua. sen tiedän että liikaa ei saa puhua, mutta ei saa myöskään olla koko ajan hiljaa. en tiedä onko täällä samanlainen..
Vierailija:
Mulla luki 22.8 ja musta se on keskiviikko, eikö?Olen kahden vaiheilla mennäkö sittenkään... Mulla on kaksi pientä lasta ja en asu pääkaupunkiseudullakaan, joten olen alkanut saada nk. second thoughts... Olisinko liikaa pois lasteni luota jne...
mulla on kanssa vähän samanlaisia ajatuksia, mutta olen psyykannut itseäni sillä, että jos pääsen , voin käydä kurssin, mutta töihinhän ei ole pakko hakeutua, eikä finnair kaikille heti kai tarjoakaan töitä.. eli tavallaan se kurssi on hyödyksi joka tapauksessa, voinhan aina myöhemmin hakeutua töihin.
ap
Itse sain keskiviikoksi. En siis tiedä muuta kuin, että ensin on kielikoe ja sitten terkkari haastattelee ja sitten on se ryhmähaastattelu...