Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan vaikea päästä opiskelemaan merkonomiksi monimuoto-opiskelulla?

Vierailija
15.08.2007 |

Tietääkö kukaan, millaisessa tilanteessa olevat ovat etusijalla hakijoissa? Pitäisikö olla alan kokemusta.

Olen nyt äitiyslomalla, kohta alkaa hoitovapaa. Haluaisin samalla opiskella itselleni ammatin. Minulla ei siis ole ammattia. Olen vain ylioppilas.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse aikoinani anoin työkkäristä päästä jonkin sortin harjoitteluun työterv. asemalle, että olisin sitten voinut mennä työterveyshoitajakurssille kokemusta omaavana (olin sillä hetkellä terv. keskuksessa, mutta tavoitteeni oli päästä tth:ksi). Alussa omassa työkkärissäni näytettiin vihreää valoa, ja sain jo harjoittelupaikaltakin luvan tulla, mutta joku kusipää sen sitten eväsi kuitenkin, koska mullahan oli töitä, ja oli töissä sellaisella alueella (siis terv. keskus) jossa kuitenkin väkeä tarvittiin. Viis siitä, ettei se minua kiinnostanut, olisi vain pitänyt vastentahtoisesti tehdä sitä, mistä en tykännyt, eikä työterv. huoltoa. Voinet arvata, että mua otti kaaliin, kun yksi jo lupasi, ja joku byrokraatti sitten ei. No, se johti siihen, että olen vaihtanut alaa kokonaan, pitäköön työkkäri rahansa.

Vierailija
2/2 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi