Lue keskustelun säännöt.
Onko millaisia kokemuksia, jos kaksosilla on yhteinen vaunukoppa?
15.08.2007 |
Eli perinteiset kaksosten koppavaunut, ei kuomurattaat...
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapset pysyivät samassa rytmissä eivätkä häirinneet toistensa unia. Päinvastoin tuntui, että nukkuivat sikeämmin kylki-kyljessä kiinni...
kun meillä oli kantokopat.. Samassa sängyssä nukkuivat 3-4kk sit piti laittaa omiinsa, kun herättelivät toisensa. Eli koitan siis sanoa, ettei meillä olisi toiminut.. =)