Käsi sydämelle nainen! Luotatko mieheesi niin paljon, että pystyt
lähtemään matkalle ja olla yli viikon poissa miehesi luota?
Minä olen useinkin ollut jopa 3 viikkoa poissa, mutta taka-alalla kaihersi kummitus ja mörkö, jotka myrkyttivät mieleni. :(
Kommentit (26)
miettisin tollasia. Mies on rauhanturvaajana jo toista kertaa. Menee jopa yli 6 kuukautta ennen kuin näemme toisemme.
ja mies luottaa muhun, vaikkei ehkä kannattais... ;)
Nykyisessä suhteessa kyllä, edellisessä en. Eikä ollut mitään syytä luottaakaan exään.
tullut kummallakaan, ikävä vain on ollut toista kummallakin.
Tosi ihanaa aina nähdä tuon pienen eron jälkeen!
Pakko luottaa, ei parisuhteesta muuten tulisi mitään. Meillä on myös se tilanne, että olemme joutuneet jopa asumaan eri maissa. Muutaman kerran vuodessa tulee kummallekin työmatkoja nykyisin.
Jos toinen pettää haluaa, niin ei sille oikein mitään voi. Vahtiminen ja kiinnipitäminen varsinkaan eivät auta.
Mä kanssa ihmettelen sitä, että kuinka joku jaksaa olla vuosikausia sellaisessa suhteessa, että ei luottamusta ole. Eikös siinä mene oma mielikin sekaisin ja onnellisuus puutu, saati sitten toisen?
Tosin nykyisin näin pitkät poissaolot on aika harvinaisia, kolmen lapsen kanssa sitä matkustaa mielummin kahden aikuisen voimin (jos siis lapset mukana) tai jos lapset jää kotiin, niin ei toinen vanhemmista " hurvittele" näin kauaa maailmalla, koska se olisi kotiin jäävälle kohtuuttoman raskasta.