Lue keskustelun säännöt.
Uskaltaako enää insinöörin kanssa mennä naimisiin?
14.08.2007 |
Perhesurmissa vuoden aikana 3:ssa ollut insinööri perheen isänä... sattumaako?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikös se Matinkyläläinen ollut myöskin Di? Ongelma tässä vaan on se, että kaikki on nykyään insiröörejä. Mistäs löydät sellaisen päällepäin järkevän oloisen miehen, joka ei ole minkään tason insinööri. Huom! Päälle päin...