Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako enää insinöörin kanssa mennä naimisiin?

Vierailija
14.08.2007 |

Perhesurmissa vuoden aikana 3:ssa ollut insinööri perheen isänä... sattumaako?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Matinkyläläinen ollut myöskin Di? Ongelma tässä vaan on se, että kaikki on nykyään insiröörejä. Mistäs löydät sellaisen päällepäin järkevän oloisen miehen, joka ei ole minkään tason insinööri. Huom! Päälle päin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi