Raskautumisgallup: kuinka nopeasti tärppäsi?
a) ensimmäisen lapsen kohdalla ja oma ikäsi tällöin
b) toisen/kolmennen/neljännen jne kohdalla ja oma ikäsi?
Kommentit (40)
b: toinen ensimmäisestä kierrosta, 27v
kolmas ensimmäisestä kierrosta, 31v.
tokasta tuli kahdet kuukautiset
kolmannesta heti
neljännestä heti
Esikoinen ekasta / ikää 29v.
Toinen ekasta / ikää 35v.
b) seuraavana päivänä kun kierukka otettiin pois, eli IHAN heti, 28 v.
Ikää mulla tuolloin 25, 27, 28 ja 29.
1. yrittämättä ns. varmana päivänä, ikää oli 37v
2. ensimmäisellä yrityskierrolla, ikä 39v
Meillä yksi lapsi ja oli jo saanut jo alkunsa kun mietittiin, että syksyllä vois alkaa yrittään.. Oltiin jo jätetty ehkäisy juu pois, mutta ehdittiin puuhastella jo 5 päivää ennen ovulaatiota, eikä voitu arvata, että näin onnellisesti kävisi :-) Oli maailman hienoin yllätys, jo toivottu, mutta ei niinkään suunniteltu..
Siis alkukesästä tärppäsi: ikää 25.
Meillä yksi lapsi ja oli jo saanut jo alkunsa kun mietittiin, että syksyllä vois alkaa yrittään.. Oltiin jo jätetty ehkäisy juu pois, mutta ehdittiin puuhastella jo 5 päivää ennen ovulaatiota, eikä voitu arvata, että näin onnellisesti kävisi :-) Oli maailman hienoin yllätys, jo toivottu, mutta ei niinkään suunniteltu..
Ekaa tehtiin 2 vuotta, tokaa vuosi, kolmas sai alkunsa yhdestä kerrasta, neljäs ekasta kierrosta, viides ehkäisystä huolimatta. Lapset saadessani mulla oli ikää 28 (tekeminen aloitettiin ollessani 25), 31, 33, 36 ja 42 vuotta.
ikää oli tuolloin 30v .
nyt kohta alkaa toisen "yritys":)
a) 18v eka kierto
b) 19v eka kierto
c)20v eka kierto
d)21v ei kiertoa vielä kun imetin eli yllätysraskaus, nyt oon sit 22v just täyttäny ja odotan tätä neljättä. Eli heti on tärpänny ja aivan odottamattoman nopeasti :D
3 vuoden ja neljän koeputkihedelmöityshoidon jälkeen tulin raskaaksi ja saimme kaksoset. Nyt kaksoset 4v. eikä ehkäisyä ole käytetty.
b) Kakkonen 9 kk ehkäisyn jättämisestä, yritettiin ja raskauduin heti kun ostin ovistestin , 30 Olin tuolloin erittäin stressaantunut muista syistä.
Kakkosen ja kolmosen välillä oli yhdet menkat, yritetty ei, ikä 32.
1. 33-v ja heti, yhdestä kerrasta. Ehdittiin siis vain kerran rakastella ekan yrityskierron aikana.
2. 36-v ja kolmannesta kierrosta mitenkään sen kummemmin yrittämättä.
Onnekkaita ollaan oltu!
1, 26 v ensimmäisestä yrityskierrosta
2. 28 v yhdestä kondomittomasta kerrasta"varmoilla päivillä" kp 20/27. toki vauva oli toiveissa, mutta yritys oltaisiin aloitettu paria kuukautta myöhemmin.
toinen heti ensimmäisellä kerralla
a) 1v4kk 35 v
b) kakkonen tärppäsi samoihin aikoihin ikäeroa 12 min ja olin yhä 35v
1.) eka raskaus 10 keskenmenoa ja 13 v yrittämisen jälkeen laspettomuushoidoilla raskaaksi/ 38 v- lapsi syntyi
2) toinen raskaus eka yrityksellä 39 v- lapsi syntyi