Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALAPÄÄN VAHAUS?!

Vierailija
14.08.2007 |

Mulla on täällä nyt vahat kuumana ja talkkia iholla, karvat n. 0,5 cm pitkiä. Bodyshopin sokerointivahaa olis tossa..

Kokeilin äsken vetästä ja ai perkele! USkallanko jatkaa? Vinkkejä? Vastakarvaan vai myötäkarvaan? Ihan posliiniksi haluisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää oli sen jälkeen kuin taudin jäljiltä :(

Mulla oli tuore ihmissuhde, joten oli tosi noloo mennä sänkyyn kun pimpsa oli niin hirveen näkönen...

Vierailija
2/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eivät takuullaa vaatisi sitä naisiltaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ne neuvot ois nyt tarpeen

ap

Vierailija
4/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se repäisy pitää tehdä vastakarvaan, eli häpykummulta poistettaessa alhaalta ylöspäin.

Käytä kapeita vahaussiivuja, niin ei tunnu paljoa miltään. Mies olisi hyvä olla apuna, koska samalla olisi hyvä pingottaa ihoa tiukalle. Ainakin sieltä häpyhuulien alueelta. Minulla systeri tai mies aina tekemässä sen kiskaisun.

Vierailija
5/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla aineella.

Karvat kyllä lähti mutta koko iho oli ihan verinen.

Joka ikisestä karvatupesta vuoti verta..

Sen jälkeen oon sheivannut.

Vierailija
6/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perskeles, se oli ihan kaameeta! Palasin takas sheivailuun vaan, sen verran kipeetä teki. Nyt harmittaa kun ostin koko kalliin purkin Warm waxia. Ehkä sen voi käyttää sääriin, se ei ollut ihan niin kamalaa. Kainaloihin kun kerran laittoi ja nykäs niin veri senkun roiskui ja sattui niin että huusin ääneen. En voisi kuvitellakaan vaahavani alapäätä sillä!

Vierailija
7/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA myötäkarvaan,vahalla vastakarvaan.

Sattuu niin saakelist mutta jälki on uskomaton.

Kun olet sokeroinut valmiiksi,pesun jälkeen posliinille kosteusvoidetta joka uihkun jälkeen.

Välillä kuorittava (karkeammalla hanskalla tms) jottei kasva sisäänpäin .

Itse käyn teetättämässä tämänulkopuolisella 5 viikon välein ja vielä maksan lystistä !

Häpykummun päältä sattuu eniten,alta,pakaroiden välistä ja häpyhuulista ei oikeastaan ollenkaan.

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi