Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mieltä nimestä Ella? Onko " jokatytön" nimi..?
Kommentit (8)
Ei ole minun suosikkini, muttei herätä mitään negatiivisiakaan tunteita.
Tunnen vain yhden ja hänkin on jo yli 20-vuotias.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä haittaa vaikka vähän yleistyisikin.
t. Ellan äiti
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuo nimi taitaa olla menossa pois muodista, koska me emme tunne ketään muuta (samanikäistä) Ellaa. Anneja sun muita on tuttavapiirissä monta!
Ella on kaunis ja sointuva nimi, helppo myös ulkomailla! Minusta se on tietenkin maailman kaunein tytön nimi!
Alue: Aihe vapaa
jos haluaa yhtä ihanan mutta ei yhtä suositun niin kannattaa antaa nimeksi Enna.
t Pienen Ella tytön äiti