Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrasopimuksen irtisanomisesta.

Vierailija
14.08.2007 |

Olen huomenna menossa katsomaan asuntoa ja olen miltei 100% varma, että haluan sen. No, maltan nyt kuitenkin sen verran että käyn vilaisemassa ja sitten soitan nykyiselle vuokranantajalleni ja irtisanon nykyisen vuokra-asuntoni. Huomennahan on 15.pvä. Ja uuteen asuntoon voin muuttaa 15.pvä ensi kuuta. Voiko nykyinen vuokranantaja pakottaa minua maksamaan koko kuun vuokran ensi kuulta? Laki ei kuulemma tunne puolikkaita vuokria? Sinne menis tsäänssit muuttaa, koska uuteen paikkaan tarvin kuukauden takuuvuokra-summankin jostain. Olen pienituloinen yh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois. -ap

Vierailija
2/3 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivapas esiin vuokrasopimuksesi. Siellä todennäköisesti lukee että vuokra suhde on sanottava irti (kirjallisesti) vähintään KALENTERIKUUKAUTTA ennen. Niinpä vuokrakämpä on sinun kuun loppuun asti ja sinä myös maksat sen, ellei satu että vuokranantajasi on joku erityisen armelias hyväntekeväisyystaho, kuten seurakunta.

Siellä sopimuksessa VOI tietysti lukea myös että asunto on sanottava irti 30 päivää aikaisemmin, jolloin maksat vuokran vain 15. päivään asti, mutta tuommoinen on ERITTÄIN harvinaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet vuokrasopimuksen allekirjoittanut etkä ole sitä irtisanonut jo viime kuussa. (jolloin tietysti luovuttaisitkin sen jo tämän kuun lopussa).

On petos jos et maksakaan vaikka olet luvannut.