Lue keskustelun säännöt.
Paras Serrano-jakso? Miksi?
Kommentit (5)
Vierailija:
Silloin kyllä muakin itketti :)
Lapset kysyivät hädissään, että äiti mikä sulla on. Sanoin, että tämä on niin surullista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Vierailija:
Silloin kyllä muakin itketti :)Lapset kysyivät hädissään, että äiti mikä sulla on. Sanoin, että tämä on niin surullista.
Tosi hyvä historiantieto, heh!
Sit on jääny mieleen ne naamiaiset, kun Diego mietti erilaisia asuja itsensä, Fitin ja Santin ylle. Sankariasut nauratti aikalailla.
Vierailija:
Tosi hyvä historiantieto, heh!Sit on jääny mieleen ne naamiaiset, kun Diego mietti erilaisia asuja itsensä, Fitin ja Santin ylle. Sankariasut nauratti aikalailla.
Silloin kyllä muakin itketti :)