minne annan muumimukit?
mummo jätti kasan niitä. jotain 10-20 vuotta vanhoja.
Kommentit (24)
Lapset rakastavat niitä. Etenkin, jos ne on sellaisia vanhoja " sarjakuva" -mukeja.
Voisin maksaa postikulut, jos nouto ei käy.
Montako niitä on? Missä asut?
noutaakin voi
mailaa vaikka anne1980aaa yahoo com
vaan itse en noita todellakaan tarvitse.
ap
Mut jos ei oo provo niin käyppä katsomassa esim huutonetissä mukien hintoja; parhaimmista kai parisen sataa.
Lahjoittaminen on oikein! Etenkin, jos ovat itsellesi tarpeettomia. Esim. meidän lapsille kelpaisivat. Löytyisikö meille 4 mukia? Voin maksaa postit. Jos vaihtoehtoja voi sanoa, niin ainakin sellaiset roosan ja keltaisen väriset olisivat kivoja. Oliko tuo ylhäällä sun maili?
sovitaan sähköpostilla tarkemmin.
esim. tänä iltana voi noutaa. nyt mun täytyy mennä!
Jos oot todellakin NIIN rikas ettei tuollainen rahasumma keihdo niin ei sitten kun annat vaan pois:)
http : // www. huuto. net/fi/ showitem. php3?itemid=59095416
Minulla on niitä ekoja ja olen mm. kaikenlaisia season- mukeja keräillyt yhteensä n. parisenkymmentä. Kyllä niistä saa kivasti rahaa. Emme juo kahvia/ teetä, joten muille juomille ne ovat epäkäytännöllisen kokoisia. Enkä viitsi stressata satojen eurojen mukeja lasten käsissä. Eivätpähän vie sitten enää kaappitilaa.
Määkin voin ottaa ne ja maksaa vaikkapa tuplapostarit:)
Halukkaita piisaa jos annat ilmaiseksi ja ne laittaa heti huutonettiin myyntiin.
Ihan oikeasti ne sarjakuvamukit on arvokkaita... hinnat pyörii sadoissa euroissa, mitä vanhempi sen arvokkaampi ja jos on sellainen muki joka on ns. sesonki muki se on vielä arvokkaampi.
Nyt vain myymään... älä anna pois ilmaiseksi.
mummosi perintöä ja lahjoittaisit pois. Mukein arvo on n. 150EUR x 20 eli 15.000EUR ja antaisit tuon rahan pois sille joka viitsii noutaa. Myy vaan kuule huutiksessa ja vie perheesi riemulomalle
Minäkin ottaisin tuollaisen tuoton...
tykkäisivät eniten juuri noist arvokkaimmista, sarjakuva-mukeista ja niistä väreistä, joista eniten maksetaan. Kummallista sattumaa?
Ahneilla av-mammoilla pyörii jo euroat silmissä kun miettivät kuinka paljon nettoavat ilmaiseksi saaduista mukeista huutiksessa:D:D:D
No eihän ne av-mammat hulluja oo vaan ap jos antaa pois noinkin hyvän " raha-apajan" !!
Mailaa: pingviini06@netti. fi (väli pois)
Myy, ovat varmasti arvokkaita.