Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä teidän vauva/lapsi oli 1. kerran YÖKYLÄSSÄ?

Vierailija
13.08.2007 |

siis hoidossa jollain muulla kuin sinulla tai isällään.

Meillä esikoinen oli 11.5kk ensimmäisen kerran ja tasan 1v oli kun oli 2 yötä putkeen kun olimme amsterdamissa (tuttu mummi hoiti meidän kotona), tunsin kyllä pitkään huonoa omaatuntoa siitä, etenkin kun tämä lapsi oli myöhemmin todella vierastava ja ripustautuva aina vieraiden läsnäollessa niin ajattelin että jos oli jäänyt traumoja siitä 2 yön erosta.

Nykyään (vajaa 3v) haluaa kovasti molemmille isovanhemmille yöksi ja mielellään pariksikin yöksi jää, itse pyytää.

Kuopuksemme on nyt 1v2kk ja ei ole ollut kertaakaan yötä hoidossa, on aina ollut niin äidin perään että ei vieläkään voi jättää kuin korkeintaan muutamaksi tunniksi (ja juurikin joko isälle tai isovanhemmille). Ei varmaankaan tule olemaan yötä hoidossa missään nimessä ennen 1.5v ikää, tuskin vielä silloinkaan. Välillä kyllä jo tekisi mieli päästä vaikka miehen kanssa viihteelle tai risteilylle, mutta saa nyt vielä vähän odottaa..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin häissä. Isäni haki hänet sieltä klo 20 ja me haettiin kotiin klo 9 aamulla.

Vierailija
2/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivittäkää! Halusimme viettää hääyömme kaksin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isä ja minä lähdetään synnärille :) Tai ei silloinkaan varmaan mene muualle yöksi, mutta mummo tulee meille :)

Vierailija
4/15 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ekan kerran yökylässä isovanhempien luona, joita muutenkin näkevät usein (yleensä väh. kerran viikossa). Molemmille kerroilla " syynä" häät; miehen siskon häistä vanhempani hakivat illalla luokseen nukkumaan, kuopuksen ekalla yökyläkerralla lähdimme mieheni kanssa kahdestaan ystäviemme häihin ja lapset jäivät miehen vanhemmille yöksi.

Vierailija
5/15 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen 2v1kk

kuopus ei ole ollut koskaan (nyt 1v6kk) koska kukaan ei ota mielellään pienempää yökylään

Vierailija
6/15 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä kertaa yö" hoidossa" siellä. Oli itkenyt iltaisin koti-ikäväänsä.

Vierailija
7/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin itse yön töissä ja mies matkalla, enkä saanut vaihdetuksi enää työvuoroani. Hyvin meni ja seuraavan kerran yötä olikin puolenvuoden päästä, kun vietimme hääyötä ja sen jälkeen toisen puolenvuoden päästä, kun olimme synnärillä ;)

Vierailija
8/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka 4-vuotias tyttö kyseessä. Ei ikipäivänä uskaltaisi.

Vierailija
9/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsi kohta 2 vuotta, mummu käynyt pari kertaa meillä pistämässä nukkumaan jos vanhemmilla iltameno; yökylään tuskin menee vielä pitkään aikaan.

Vierailija
10/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v

3kk

Vierailija
11/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Arka 4-vuotias tyttö kyseessä. Ei ikipäivänä uskaltaisi.

Vierailija
12/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus 2v uskaltaisi kyllä. Mutta syistä, joihin en nyt lähde paneutumaan, se on mahdotonta laittaa häntä yökylään.

Vierailija
13/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet vauvasta asti silloin tällöin mummon luona yökylässä että ite oon saanu hengähtää. lapset nauttii, mummo nauttii ja vanhemmat nauttii. Vauvasta asti olleet tyytyväisä mummo kyläilyihin.

Vierailija
14/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin. Eikä edes mikään hyvin perusteltu meno: aikuisten synttärit. Mutta hyvin meni ja on siitä lähtien ollut säännöllisen epäsäännöllisesti yön yli hoidossa ehkä muutaman kuukauden välein. Ikää jo yli kaksi vuotta ja terveeltä ja reippaalta edelleen vaikuttaa. Jää mielellään yökylään ja on nukkunut kylässä hyvin. Mutta me ollaan muutenkin aika menevä perhe ja meillä on paljon sosiaalista elämää, lapsi on tottunut kaikkeen eikä pienistä hetkahda.

Vierailija
15/15 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläkin on monta joten tiedän sen varmasti, olen vaan nähnyt äidin, joka TEKEE lapsestaan aran joten siksi olen alkanut epäilemään vähän kaikkia noita " arkoja" lapsia, tai siis heidän vanhempiaan..

18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän