Olenko syönyt liikaa tänään? OV
- Omena
- Peruna+ 5½ kalapuikkoa+ 2rklkurkkusalaattia
- Kuntonäkkäri, ei mitään päällä
- 3 ruispalaa juustoola ja kurkulla
- Saarioisten tonnikalasalaattiateria 250g (n 160kcal/100g)
- Kirsikkatomaatteja 250g rasiallinen
- Mansikkasoppaa, alle 10kcal/dl, noin ½litraa
spinnigiä 45min
Kommentit (7)
Parantamista olisi, mutta ei helppoa minulle. Nyt vain pääkipeänä...
ap
Syö enemmän marjoja ja vihanneksia, ja mahdollisimman vähän valmisruokia. Liikaa et ole syönyt, mutta aterioiden laatu on ehkä vähän kyseenalainen!
Eli dieettisi paranee, jos otat nuo leipä- sekä einespuolet pois ja korvaat ne proteiinipainotteisella ruoalla, tai hitaammin imeytyvillä, hyvillä hiilihydraattiruoilla.
Eli mitäs sitä turhaa leipää esimerkiksi mussuttaa? Itse orientoin itseni siihen pari viikkoa sitten, että nyt on moiset mussutukset loppu ja ei ole ollut vaikea elää tällä vähähiilihydraattisella dieetillä ja viikon jälkeen painoni oli pudonnut 2 kg. Nyt en ole vielä käynyt vaa' assa, menen vasta viikon lopulla...pudottamista on noin 5 kg.
Nälkää et joudu kärsimään. Olo on myös suunnattoman paljon parempi nyt, ei ole sellainen sikapossuolo.
Olihan tossa kurrkua ja tomaatteja =) Leipä on mun pahe, varsinkin kun tulen liian nälkäiseksi ja kiireessä teen huonoja valintoja.
ap
aamupala: 2 ruispalaa juustoola ja kurkulla
vp: Omena
lounas: Peruna+ 5½ kalapuikkoa+ 2rklkurkkusalaattia, Kuntonäkkäri, ei mitään päällä
välipala: Kirsikkatomaatteja 250g rasiallinen
päivällinen: Saarioisten tonnikalasalaattiateria 250g (n 160kcal/100g)
iltapala: Mansikkasoppaa, alle 10kcal/dl, noin ½litraa, 1 ruispala juustolla ja kurkulla
-------------------------------------------------------------------------------
ei näytä pahalta =)