Vammaiset tilaa grillillä annokset "kaikilla mausteilla"
Eivätkä edes selvitä että mitä mausteita siellä on saatavilla :naamapalmu:
Onneksi osa grilleistä on laittanut idioottiveron, eli annoksen hintaan kuuluu 3 valinnaista maustetta, ja näille "kaikilla mausteilla" -idiooteille tulee muutaman euron lisämaksu. Mukava varmaan syödä sitä hampurilaista kun tungettu täyteen 12 eri maustetta =D
Kommentit (62)
On sulla ongelmat. Varmasti hauskaa seuraa.
Ja myyjä kysyy, että pannaanko kaikki mausteet annokseen vai suoraan rinnuksille?
Mitä olen käynyt grillillä, niissä lukee mitkä mausteet sisältyy hintaan, eli en lähtisi keulimaan ja haukkumaan muita jos itse on noin tyhjä pää ettei osaa edes lukea
Olen kohtelias pyydän jättämään mausteita seuraavillekkin KJEGHEHEHEHEHE
Vierailija kirjoitti:
Otan aina kaikilla mausteilla.
Niin otatkin. Sinunlaisillehan me tässä juuri naureskellaankin.
Kyllähän se ny niin menee jotta kun asiakas tilaa kaikilla mausteilla niin se on perussetti mitä siihen kuuluu ja jos lisukkeita haluaa niin ne on mainittu erikseen ja hinnoiteltu erikseen.
Kyllä kansa tietää ja myyjät myös.
Niin. Mikä mt -ongelma sinulla, ap, on?
Otan kaikki mausteet paitsi tulisen tsilikastikkeen. Tuliset ruuat on mulle aivan no no. Varmaan jotenkin herkkä suu tai jotain ja sitten tietysti se chili peittää alleen kaikki muut maut. Juomana aina vesi, en tykkää limuista. Bataattiranskalaiset otan jos on saatavilla. Aina ei ole, mutta kyllä normaalikin ransu kelpaa.
Eihän ne mausteet yleensä ole kuin sinappi, ketsuppi ja kurkkusalaatti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ny niin menee jotta kun asiakas tilaa kaikilla mausteilla niin se on perussetti mitä siihen kuuluu ja jos lisukkeita haluaa niin ne on mainittu erikseen ja hinnoiteltu erikseen.
Vaan kun ei mene. Jos ruokalistassa on lueteltu 15 eri maustetta/lisuketta, ja sanotaan että annoksen hintaan voit valita niistä kolme, ja lisää saa eri maksusta, niin ei siinä ole mitään "perussettiä" olemassa.
Tämä vammainen ymmärtää, että ruoka-annokset tilataan kunkin henkilökohtaisten mieltymysten mukaan. Itse kun ruokansa maksaa, niin saa päättää myös, mitkä mausteet siihen tulee. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Ja toivottavasti sipuli lisäksi.
Grilliranskikset kaikilla mausteilla on mun mielestä perinteisesti ketsuppi, sinappi, kurkkusalaatti ja sipuli.
Yksikään grilli ei veloita, jos ottaa enemmän kuin 3 maustetta. Sinä vaan olet ollut niin piripäissään, että et muista tehneesi kauppaa pitsan täytteistä.
Ei mun tarvi tietää mitä mausteita siellä on tarjolla. Kun menen grillille yöllä vähän hönössä, niin haluan kaikki mausteet tottakai. Kunnon setit.
Vierailija kirjoitti:
Aika luokaton grilli jos tosiaan tuo on valikoima. Kyllä itseään arvostavalla yrittäjällä on tarjolla mm. paprikapikkelsiä, kuullotettua sipulia jne. Lisäksi noista mainitsemistasi mausteista yksikään ei kuulu hampurilaiseen, eli pitäisi ottaa sitten ilman mausteita tuollaisella "grillillä".
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ne on yleensä sinappi, ketsuppi ja sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun ei mene. Jos ruokalistassa on lueteltu 15 eri maustetta/lisuketta, ja sanotaan että annoksen hintaan voit valita niistä kolme, ja lisää saa eri maksusta, niin ei siinä ole mitään "perussettiä" olemassa.
Paska rilli jos saa kolme maustetta ja loput lisämaksusta. Kierrän tuollaiset kaukaa. Eihän tossa kolmella saa kuin kurkkusalaatin, kuivatun sipulin ja sitten ketsuppia. Sinapista joudut jo maksamaan extraa, majoneesista extraa, pikkelöity kurpitsa lisää extraa. Kaikki maustelisukkeet pitää saada normaaliin hintaan tai rilli ei saa minusta asiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä jankkaat täällä jonkun tietyn grillin asioista? En ole koskaan nähnyt tuollaista ja yleensä kyllä jokainen tietää, mitä hintaan sisältyy ja jos ei tiedä, niin kysyy.
Kato kun tietää mitä siellä on niin ei tarvitse siinä kysellä mitään. Eli opettelepa hoitamaan vain ihan omat asiasi, sinulla on siinä projekti kesken.