Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö työhön, jossa palkka on noin 1300-1400e?

Vierailija
13.08.2007 |

Jos menisit niin miksi? Paljonko tienaat tällä hetkellä?

Katselin avoimia työpaikkoja ja huomasin työn, joka voisi olla kiinnostava, MUTTA palkka... Toisaalta työhön vaadittavalla henkilöllä tulee olla aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta, kielitaitoa, taloushallinnon koulutus, hänen täytyy hallita tiedottamiseen ja markkinointiin liittyviä taitoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nyt osa-aikaista henk. koht. avustajana 60-70h/kk ja tienaan noin 1000 käteen. Enkä päivääkään ole tuota alaa opiskellut.

Vierailija
22/26 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuon ajan loppupuolella kerennyt olemaan jo melko pitkään työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korkein kuukausipalkka taitaa olla 400e netto kuussa koko elämäni aikana. Päivätyö olisikin hurja juttu.

Vierailija
24/26 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin uudessa työssä niin eikö seuraava päiväraha lasketa uuden työn mukaan ja ole sitten pienempi?

Vierailija
25/26 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos absoluuttisesti muuta ei olisi tarjolla, niin parempi tuokin kuin kattoon syljeskely. Mutta mulla on eri tilanne kuin ap:lla, kymmenen vuotta opintojen jälkeen duunia, joten mun tän hetkinen palkka on nelinkertainen.

Mutta aika pieneltä palkalta kuulostaa assarinkin palkaksi. Luulisi, että toimistopalveluyrityksestä pääsisi paremmille liksoille. Jos ap:lla on juuri viiden vuoden mitkä tahansa opinnot takana, niin kyllä mä hakisin vielä muitakin. Toki voihan tuonkin ottaa ja hakea samalla parempaa. Homma ei taida olla missään vähänkään isommassa kaupungissa tuolla liksalla, joten liekö ap:lla paljon valinnanvaraa?

Vierailija
26/26 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PK-seudulla tuollaisella liksalla ei maksa edes vuokraa kunnolla. Olisi järjetöntä tehdä täyspäiväistä duunia ja silti joutua hakemaan avustuksia esim. asumistukea. Teen nyt töitä 1750 kk. Olen harjoittelijana, työni on todella mielekästä ja opettavaista. Palkka vaan on naurettavan pieni. Kiitos naisvaltaisen sosiaalipuolen alan. Mä en ymmärrä, miksi yhteiskuntaa ylläpitävät (kaikki sosiaalipuolentyö mahdollistaa toisten ihmisten työskentelyn esim. lasten-, sairaiden ja vanhustenhoitajat) työt alihinnoitellaan? Ja miksi kukaan suostuu näin paskalla liksalla työskentelemään vuosikausia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi