Miehet, häiritseekö naisen " rupsahtanut" vartalo jos nainen on muuten hyvä sängyssä?
lähes kaikilla varmaankin väistämättä tapahtuu rupsahtamista siellä täällä kun lapsia tulee.
Naisena minun on vaikea hyväksyä sitä, ettei vartaloni enää kauan säily sellaisena (jos onkaan enää) että mieheni kiihottuisi siitä.
Olenkin pohtinut jonkun aikaa sitä, että jos nainen on oikea peto sängyssä ja todella haluaa miestä miellyttää plussana tietysti jos itsekin siitä kovasti nauttii, niin kiihottaako tämän vartalon näkeminen silloin helpommin? ts. unohtaako ne vartalon virheet, ja näkee naisen kauniimpana?
vai onko silloinkin tilanne se, että silmät kiinni ja kuvitellaan hyvä kroppa siihen raskausarpien ja riippu tissien tilalle, että touhuun pääsee mukaan?
Kommentit (57)
Olemmeko me kuntoilevat, kaljamahattomat miehet tyypillisiä vauva-lehden keskustelijoita? Vai tarkoitatko henkisiä ominaisuuksia?
Vierailija:
Kun tietää millainen on keskiverto suomalainen 30-40 v. mies, niin teidän kannattaisi olla ihan hiljaa.
Olen nainen, kohta nelikymppinen- hyvin säilynyt ja kaunis- sanovat. En kuitenkaan kakskymppinen, vaan ikäisekseni kait hyvännäköinen, mutta eihän se ole sama kuin nuori ja ihana tyttönen. Kauneus ja komeus hivelee minunkin silmiäni, mutta tunteet tuollaisia parikymppisiä komeita sällejä kohtaan alkavat olla jo äidillisiä. Mutta yllättävän paljon on hyvännnäköisiä ja itsestään huoltapitäviä 35- 50 vuotiaita miehiä, ja kyllä minä tunnustan että kiihoitun enemmän sellaisesta ihmisestä, kuin lihavasta, kaljamahaisesta miehestä. Ihastuminen ja rakastuminen kiihottaa ja ihastuminen liittyy siihen että toinen ihminen edustaa sellaisia asioita, joita itse ihailee. Minä ihailen aktiivisia ja aikaansaavia ihmisiä, jotka pitävät kunnostaan ja kropastaan huolta. Siski siis hyvännäköinen kiihottaa kiihottaa enemmän.
Ei taidoilla korvata rupsahtanutta kroppaa. Ei Ladasta saa urheiluautoa vaikka siinä olisi 500 hevosvoimaa.. Kyllä seksissä tarvitaan molempia, tekniikkaa ja estetiikkaa.
Toinen pointti on se, että seksielämä voi olla täysin tyydyttävää vanhempanakin, jolloin kroppa rupsahtaa väkisin molemmilla. Suurempi merkitys on " tasa-arvolla" ja muutoksilla. Eli jos puoliso rupsahtaa pahasti ja itse ei, se voi viedä haluja. Samoin jos vaikka lihoaa nopeasti tms.
kyllä 35-45 vuotiaat miehet on parhaita! voihan niistä valita ne hyväkroppasimmat, joiden kanssa pelehtii.
nainen 30+
helppo uskoa että olet niiden kaksikymppisten kanssa samalla viivalla suunnilleen myös henkisesti.
Vierailija:
Kun tietää millainen on keskiverto suomalainen 30-40 v. mies, niin teidän kannattaisi olla ihan hiljaa. Olkaa kiitollisia, että oma vaimo edes haluaa.Nussin tiukkavartaloisia kaksikymppisiä urheilijanuorukaisia ja itse olen 32 v. kahden lapsen äiti. Aviomieheni on 38, ei kiinnosta enää, vaikka treenaa, eikä ole rupsahtanut, kuten en minäkään. Mutta vanhat vaan ei kiinnosta! Sitäpaitsi parikymppiset miehet on nykyään todella hyviä sängyssä. Ihan eri tasoa kuin edellinen sukupolvi. ;)
Kielteisiä ja vihamielisiä ihmisiä on jälleen liikkeellä. Eikö seksi toimi vai mistä kiikastaa?
Vierailija:
helppo uskoa että olet niiden kaksikymppisten kanssa samalla viivalla suunnilleen myös henkisesti.
Vierailija:
Tiedoksi: ei niiden kanssa mennä henkeviä keskustelemaan ;)
Tämä on totta. Tunnustaudun nuorten tyttöjen perään katsojaksi :) Mutta 16-25v naisissa ei ainakaan minua kiinnosta mikään muu kuin seksi. Joskus mietin, että tuon kanssa kun joutuisi arkea elämään niin.. jessus!
Seksissä ei tarvitse aina olla ' samalla aaltopituudella' . Fyysiset halut voi toteuttaa muutenkin. Niihin haluihin puolison rupsahtaminen juuri vaikuttaa. Niin naisilla kuin miehilläkin.
M32
Naisena täältä vastaan:
mitä helkuttia te miehet sitten menette naimisiin ja haluatte lapsia, jos toisaalta haluaisitte (ja käytte) nussimassa niitä nuoria, ei-rupsahtaneita pimuja? Nyt hei miehet vähän kunnioitusta naisianne kohtaan.
Ehkä sitten naisena (38v) ajattelen toisin, kun mielestäni miehetkin ovat kuin viini, paranevat vanhetessaan. Ulkoiset avut ehkä rapistuvat, mutta se itsevarmuus, elämänkokemus ja pilke silmäkulmassa lisäävät ihmisen seksikyyttä huimasti. Vetovoima tulee monesta asiasta, ei pelkästään hyvästä persuksesta tms.
EHkä se meillä naisilla on toisin? ...mutta viko miehet todellakin olla niin tyhmiä, että oikeasti haluavat naida barbin näköistä naista vaikka lahnanakin? Ettei vaan olis vähän sitä kavereille näyttämistä....??
Tässä taas se m37 joka aikaisemmin kirjoitti. Minua ei todellakaan kiihota nainen joka ei ole samalla allonpituudella. Haluan jutella ja kuunnellla, tuntea ja arvostaa naista jonka kanssa harrastan seksiä.
Toivon myös että nainen haluaa minua, ei pelkästään ulkoisesti vaan että hän pitää minusta ihmisenä. Ja että hän ei pelkästään hyväksy, vaan rakastaa minua puutteineni ja virheineni, aivan kuten minä häntä juuri sellaisena kuin hän on.
Kohtalon ivaako elämässäni on se että olen ajautunut avioliittoon naisen kanssa jolle olen hyvä ja turvallinen aviomies, mutten kovinkaan innokkaasti kiihota häntä seksuaalisena miehenä koska häntä oikeasti kiihottavat eniten häntä huonosti kohtelevat rentut.
naimisissa tai parisuhteessa on paljon helpompi saada pillua. Ja miten lasten haluaminen poissulkee muka sen, että nuoret alle 20-vuotiaat neidot kiihottaa? Kyllähän sitä himottaisi 2-paikkainen kallis urheiluautokin, mutta farmari on käytännöllisempi. Elämä on täynnä kompromisseja.
Vierailija:
Naisena täältä vastaan:
mitä helkuttia te miehet sitten menette naimisiin ja haluatte lapsia, jos toisaalta haluaisitte (ja käytte) nussimassa niitä nuoria, ei-rupsahtaneita pimuja?
Olisipa useammallakin miehellä sinunlaisesi empaattisempi suhtautuminen naisiin. Tottakai kaikki miehet haluavat mieluummin katsella kiinteää vartaloa, kuin rupsahtanutta. Kaikkihan sen tietää, että mies kiihottuu nimenomaan näköaistin perusteella. Mutta sinunlaillasi ajatteleva mies tulee myös aina saamaan seksiä - myös silloin kun nämä 3-kymppiset, jotka tähän ketjuun ovat kehuskelleet parikymppisiä tiukkapilluja panevansa, eivät enää pillua saa.. Ne tytöt nimittäin vanhenevat myös, ja jos ei mies kohtele kunnioittavasti, mies ei saa pillua. Yksinkertaista. Kun mies alkaa olla rupsahdusiässä, jos hän on tyhjäpää, hän ei saa enää ketään.
Väärä aallon pituus on munkin mielestä täys totaali turn-off. Oli ilo huomata, että joku mieskin niin ajattelee!
Sulle m37 antaisin iloiset kyydit vaikka heti - mutta tutustuttuamme ensin ;-) Hyvät jatkot, ja kiitos kirjoituksista. t. n36
En tietysti voi tiettä 100% varmuudella mieheni mietteitä minusta ja vartalostani. Omieni havantojeni pohjalta meistä voin sanoa, että ulkonäköni häiritsee enemmän minua, kuin minun miestäni.
Rintani ovat suurehkot edellen, vaikka imetys on vetänyt niitä vähän alaspäin, vaikka painoni on normaali, niin vatsan seudulla on ylimääräistä.
Ja se leikkaus arpi, se häiritsee minua ihan hirveästi, mutta mieheni on tod. näk. onnellinen siitä, että minä ja esikoinen ollaan hengissä, eli se arpi ei siinä niin paljoa sit paina ja senhän saisi pois vain uudella kirurgisella toimenpiteellä.
Raskaus arvet näkyy vain tietyssä valossa tietystä kulmasta katsottuna, ovat vaalenneet " pois" .
No alapäähän mulla on lähes ennallaan, kun en ole alateitse synnyttänyt ja saakin mieheni tulemaan ilman, että meidän tarvitsee yhtään" höylätä" , ihan vaan puristamalla emätintäni.
Joskus kotona, kun olen pelkät pikkarit jalassa, mies tulee puristeleen mua pyllystä ja sano, että näytän himottavalta, en usko, että se sanois mitään, jos ei tarkottas.
Sulle m37, kommentis ovat hyviä! Kaikki me rupsahdetaan enemmin tai myöhemmin tehtiin lapsia tai ei. Vanhuksillakin voi olla seksielämää, mutta se voi olla jotain muuta kuin fyysistä seksiä. Nautitaan läheisyydestä 70-kympisinäkin!
kirjoitti pitää paikkansa myös naisten kohdalla, ainakin mun mielestä. Elämänkokemus ja iän tuoma tietynlainen varmuus voi tehdä iäkkäämmästäkin naisesta tosi eroottisen. Ei se nuoruus ole kaikki kaikessa vaikka sitä aina muka niin ihannoidaan. Jos naisessa ei ole sitä jotakin niin ei sitä ole siinä nuorena eikä vanhana. Sitä on tosi vaikea selittää mutta niin se vaan luonto on järjestänyt että tietyllä uroksella natsaa tiettyjen naaraiden kanssa, toisten kanssa ei ja sillä sipuli.
M40+
Kivat kyydit voisi varmaan tarjota molemminpuolisesti, rakastan naisia jotka osaavat nauttia elämästä ja omasta kehostaan! Onhan se tosiaankin niin ettei empatia tai läheisyys ikään katso, ja ne ovat minusta todellisen hyvän seksin peruspilarit.
Kaikkea hyvää sinullekin!
m37
kuuluu seksiin olennaisesti. Ja fisting.
Vierailija: