Miksi joissakin myynti-ilmoituksissa on "ei sovitusta"
Nytkin ihana mekko myynnissä mutta enpä osta kun ei saa sovittaa 🙄 Miksi kukaan ostaisi sian säkissä.
Jos sinulla lukee näin niin voisitko kertoa, että miksi ei saa sovittaa vaatetta?
Kommentit (25)
Ei halua sinua kotiinsa sitä sovittamaan. Hyvin yksinkertaista. Kaupan kulmalla saat varmasti koittaa, mutta sitä et varmaan taas itse halua.
Miksi, miksi, miksi, miksi, plääähhhh.
Kukaan tervejärkinen ei päästä vierasta "ostajaa" sisälle kotiinsa. Samoin aika luottavainen pitää olla että menisi sovittamaan vaatetta vieraan ihmisen kotiin. Kengät tai joku takki vielä ehkä eri juttu kun ne voi testata rapussakin.
Saumat repee, jos sitä jokainen laardimooses sovittelee.
Miksi, miksi, miksi, miksi, miksi, Suomessa on vielä niiin paljon tyhmiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, miksi, miksi, miksi, miksi, Suomessa on vielä niiin paljon tyhmiä ihmisiä.
No et ainakaan poikkeusta tee.
Ei halua esim. syyhyä tarttuvan sen kautta
Annan mielelläni nuoren naisen sovittaa uimapukua.
m55
Varmaan koti on juopon tms, ei kehtaa pyytää sisälle kun haisee. Tai on hamstraaja
6e käytetty mekko, josta joku tarjoaa 3e, mutta haluaa tulla sovittamaan ensin...
Menkää sen mekon kanssa tavarataloon jossa on sovituskoppi. Ei ole pakko päästää ketä tahansa kotiin sovittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tervejärkinen ei päästä vierasta "ostajaa" sisälle kotiinsa. Samoin aika luottavainen pitää olla että menisi sovittamaan vaatetta vieraan ihmisen kotiin. Kengät tai joku takki vielä ehkä eri juttu kun ne voi testata rapussakin.
Mä päästin kotiini. Osti astiapesukoneen ja irroitti sen ja sillä oli omat työkalut mukana. Oli mukava mies. Toki mun puoliso oli myös kotona.
Ei usko Jeesukseen ja sovittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole mitään rappua.
Ostan paljon käytettyjä vaatteita esim. Vintedistä ja tietysti ilman sovitusta. Muutamat itselle sopimattomiksi osoittautuneet vaatteet olen laittanut sitten kiertoon myymällä eteenpäin. Ymmärrän ettei tuntematonta halua kotiinsa sovittelemaan, se on riski jo itsessään.
En mä anna kenenkään tuntemattoman olla jossain huoneessa vahtimatta. En kuitenkaan halua katsella ketään puolialastomana enkä todellakaan ehdottaisi sitä jolle kulle. Siksi ei sovitusta. Myyn muutenkin niin halvalla kaikki vaatteeni, etten jaksa nähdä ylimääräistä vaiva. Olisi ehkä eri asia, jos kyseessä olisi joku tuote, josta pyydän 200€. Siltikin kyllä vahtisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole mitään rappua.
B-rappuun sovittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei usko Jeesukseen ja sovittamiseen.
uskoo, mutta kyseistä tuotetta jeesus ei ole sovittanut
Syyhy, täit, satiaiset, muut ihmisen parasiitit. En myöskään usko että kukaan haluaa alkaa riisua ja vaihtaa vaatteita pihalla sovittamisen takia koska meille ei ainakaan päästetä sisälle.
?