Miehet, häiritseekö naisen " rupsahtanut" vartalo jos nainen on muuten hyvä sängyssä?
lähes kaikilla varmaankin väistämättä tapahtuu rupsahtamista siellä täällä kun lapsia tulee.
Naisena minun on vaikea hyväksyä sitä, ettei vartaloni enää kauan säily sellaisena (jos onkaan enää) että mieheni kiihottuisi siitä.
Olenkin pohtinut jonkun aikaa sitä, että jos nainen on oikea peto sängyssä ja todella haluaa miestä miellyttää plussana tietysti jos itsekin siitä kovasti nauttii, niin kiihottaako tämän vartalon näkeminen silloin helpommin? ts. unohtaako ne vartalon virheet, ja näkee naisen kauniimpana?
vai onko silloinkin tilanne se, että silmät kiinni ja kuvitellaan hyvä kroppa siihen raskausarpien ja riippu tissien tilalle, että touhuun pääsee mukaan?
Kommentit (57)
Totuus on, ett totta kai se harmittaa, kun vaimon kroppa rupsahtaa. En minä sitä tietysti vaimolle ääneen sano, vaan kehun kuinka hän kaunistuu vuosi vuodelta. Senhän nainen haluaa kuulla, vaikka itsekin hyvin tietää totuuden.
Mutta minkäs teet, elämä on. Lapsenteko jättää omat jälkensä naisen kroppaan. Onneksi näin aikuisempana ymmärtää, ettei ulkonäkö loppukädessä ole tärkeintä. Kumppanuus, henkinen yhteys, hyvä arki, toimiva seksielämä - kaikki tärkeämpiä kuin timmi kroppa.
Ja eipä sitä itsekään ole yhtä tiukassa lihassa kuin kaksikymppisenä. Mutta meille miehille kropan ylläpito on helpompaa, kun raskaudet eivät aiheuta suuria " maanmuokkausoperaatioita" ja lihasmassaa syntyy helpommin ja rasvaa on helpompi polttaa.
Vierailija:
ts. unohtaako ne vartalon virheet, ja näkee naisen kauniimpana?
vai onko silloinkin tilanne se, että silmät kiinni ja kuvitellaan hyvä kroppa siihen raskausarpien ja riippu tissien tilalle, että touhuun pääsee mukaan?
mites tuo kysymys? samaa mietin itsekin. 3 hyvä ja asiallinen vastaus yleisesti ottaen.
n25
Sitä vaan jotenkin kiinnittää huomiota negatiivisessa mielessä rintoihin ja löysään vatsaan, vaikka ei haluaisikaan. Mutta ei ole oikeastaan muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä ne. Kaiketi kropan muutokset olisi helpompi hyväksyä, jos ne tapahtuisivat 5 vuoden kuluessa.
Jos ei ole itseensä tyytyväinen niin sitten pitää laittaa paikat kuntoon, että se kuva peilissä miellyttää. Niin itse tein N:28 ja pari lasta synnyttänyt. Aikaa se vei, nyt olen tyytyväinen ja mieskin on hmm ja nautin kun saa ulkopuollisten huomion ja peppuani kehutaan. Ei se aika ole este se on vaan itsestä kiinni ja jos on mies talossa varmasti haluaa auttaa talouden hoidissa, kun nainen on laittamassa iseään salilla tai lenkipolulla kuntoon.
Harmikseni vaimo ei ole niitä ihmisiä, jotka ihannoivat hyvää fyysistä kuntoa. Toista ihmistä ei voi muuttaa, harmi kyllä. Vaimo oli ennen hoikka ja pyöreäpeppuinen, kiinteät oienet rinnat. Nyt on pienet roikkuvat tissit ja löysä vatsa, peppu ja reidet on kadonnut jonnekin, vaikka paino on lähes samassa kuin ennen raskautta. Muutenkin olemus on jotenkin lässähtänyt.
Harmittaa vietävästi.
että se saa paikat näyttämään roikkuvilta. ja sille nahalle kun ei voi tehdä mitään :(
harmittaa miestä, eikä nainen pysty miestä täysin kiihottamaan, vaikka olisi oikea seksin jumalatar muuten? näin kärjistetysti.
Keskikokoisella kullilla ei tee mitään, ja rupsahtanut nainen ei paljon viisaria väräytä.
Näiden asioiden kanssa pitää vaan elää.
että jos vartalomme menee pilalle, niin ettemme sille voi itse tehdä mitään, niin turha edes yrittää miellyttää miestä sängyssä. Aivan sama otatko suihin ja ratsastat, vai oletko lahna...
mutta rupsahtaneen ratsastus ei kyllä ole kovin kiihottavaa.
Seksihän on monen asian summa. Estottomuus ja rakastelutaidot ovat TIETYSTI tärkeitä, mutta eivät ne vartalon muotojen ja ulkonäön merkitystä poista.
Tuossa jo mainittiinkin siitä muutoksesta, jota ' aikuistuessa' tapahtuu. Se vartalo johon aikanaan rakastui, onkin ihan eri näköinen. Harmittaahan se.
Myös oma vartalosi muuttuu, ei vain kumppanin!!
löytyy mahasta ja rinnoista. Mieheni on minua 4 vuotta nuorempi ja hän ei ainakaan ollut moksiskaan moisesta. Mietin aina, että onneksi on kauniit kasvot, kun kropasta ei voi sitä sanoa, mutta nyt tunnen itseni itsevarmaksi myös siitä. Kiitos kuuluu miehelleni.
te miehet sitten saatte synnyttäneiden naisten kanssa munanne pystyyn?
Nyt muuten selvis miksi takaapäin on niin monen miehen lempi asento...
Onneksi te miehet ette koskaan liho ja menetä vetovoimaanne.
Sama se vaikka vetäis millaiset manööverit sängyssä. Kyllä suuri osa seksinautinnosta on myös visuaalista. Täytyyhän sun tykätä katsoa sitä ketä sä jyystät.
En oo kenenkään kuullut sanovan et: Olihan kamalan näköinen kotka mut silti elämäni parasta seksiä koska se osas vaikka mitä!
Tietysti sit on nää sisäinen kauneus on tärkeintä liirum laarum selittelijät mutta toi menee kyllä niin jeesustelun puolelle että huh huh...
Viikko viikolta komeammaksi, kun olen aloittanut pyöräilyn ja voimaharjoittelun salilla.
Vierailija:
Myös oma vartalosi muuttuu, ei vain kumppanin!!
sen omistaja olisi hieman rupsahtanut. Se, että kohta pääsee panemaan saa eloa veitikkaan. Tosiasia on se, että en kehu enää vaimoni rintoja tai takapuolta, koska olen huono valehtelija. Ja huono mielistelijä. Mielummin jätän sanomatta totuuden, jos se satuttaa.
Jos pitäisi arvioida, niin ulkonäkö on ehkä 40-50 % seksin nautinnosta. Nykyisin tulee seksin jälkeen liian usein sellainen tunne että tässäkö se nyt sitten taas oli. Uskomattoman paljon se nautintoon vaikuttaa, kulli on kovempi kun naisella on kroppa kunnossa. Mutta sellaista elämä on, kukaan ei ole ikuisesti kiihottavan näköinen.
Vierailija:
Fantasioillako te miehet sitten saatte synnyttäneiden naisten kanssa munanne pystyyn?
Viikonloppuna harrastin pitkään ja hartaasti seksiä naisen kanssa joka on synnyttänyt kolme lasta, ja toki se näkyi hänestä (itselläni on neljä lasta joten synnytykset eivät ole tuntemattomia minullekaan) ja minun on pakko sanoa että tämä elämän patina on minusta vain ja ainoastaan kaunista!
Minulla ei ole mitään ongelmaa rakastella tai kiihottua naisen kanssa joka on synnyttänyt ja josta tämä elämänkokemus näkyy.
m37
Ota homma hoitoon niin ukko ei näe, ei kuule eikä tajua mistään mitään... ulisee vaan nautinnosta kun annat kyytiä.
Mieshän ei muutenkaan tunnetusti selviä kuin yhdestä asiasta kerrallaan