Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, häiritseekö naisen " rupsahtanut" vartalo jos nainen on muuten hyvä sängyssä?

Vierailija
13.08.2007 |

lähes kaikilla varmaankin väistämättä tapahtuu rupsahtamista siellä täällä kun lapsia tulee.

Naisena minun on vaikea hyväksyä sitä, ettei vartaloni enää kauan säily sellaisena (jos onkaan enää) että mieheni kiihottuisi siitä.

Olenkin pohtinut jonkun aikaa sitä, että jos nainen on oikea peto sängyssä ja todella haluaa miestä miellyttää plussana tietysti jos itsekin siitä kovasti nauttii, niin kiihottaako tämän vartalon näkeminen silloin helpommin? ts. unohtaako ne vartalon virheet, ja näkee naisen kauniimpana?

vai onko silloinkin tilanne se, että silmät kiinni ja kuvitellaan hyvä kroppa siihen raskausarpien ja riippu tissien tilalle, että touhuun pääsee mukaan?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haikailla enää teinien perään. Se että uskottelet itsellesi moista sontaa on täysin oma asiasi tietysti. Vaikka voithan olla myös nainen, mistäs sen tietää. Minullakaan ei ole mitään ongelmaa kiihottua synnyttäneestä ja rupsahtaneesta naisesta, mutta eivät ne päätä saa kääntymään kaupungilla, uimarannasta puhumattakaan.

M30

Vierailija:

Viikonloppuna harrastin pitkään ja hartaasti seksiä naisen kanssa joka on synnyttänyt kolme lasta, ja toki se näkyi hänestä (itselläni on neljä lasta joten synnytykset eivät ole tuntemattomia minullekaan) ja minun on pakko sanoa että tämä elämän patina on minusta vain ja ainoastaan kaunista!

Minulla ei ole mitään ongelmaa rakastella tai kiihottua naisen kanssa joka on synnyttänyt ja josta tämä elämänkokemus näkyy.

m37

Vierailija
22/57 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että tiedät mistä minä pidän paremmin kuin minä? En ole ikinä väittänyt etteikö nuori kaunis naisvartalo hivelisi minunkin silmiäni. Mutta en lähde vertailemaan, vaan väitän että näen myös kauneutta naisen patinassa. En ollenkaan usko että kaikki siihen kykenevät, mutta minun ei tarvitse uskotella itselleni sitä. Ehkä olen sitten poikkeava tai perverssi.

Seksissäkin minulle on tärkeämpää että kumppanini on kiihottunut kuin se miltä hän näyttää. Maailman kaunein lahna ei oikein innosta, sen sijaan iloinen ja kiimainen normaali ihminen kyllä.

Mitä tulee teineistä haikailemiseen niin pitää kyllä tunnustaa että hieman vastenmieliseltä ajatus tuntuu, että harrastaisi seksiä omien lasteni ikäisten kanssa. Ehkä olen tuonkin ajatukseni kanssa poikkeus?

Ehkä nämä ovat asioita jollaisia kokee vasta kun elämänkokemusta ja jälkikasvua karttuu tarpeeksi?

Tai ehkä olen pervo fetissisti joka kiihottuu kummallisista asioista? Ainakin minulla on hyvä ja kaikkia osapuolia tyydyttävä ihana seksielämä.

m37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siis joko häiritsee tai ei häiritse lainkaan. Sinua ei häiritse ilmeisesti lainkaan. Olet niitä miehiä, jotka eivät toivo naisen laihduttavan, vaikka painaisi 100 kg, koska se ei häiritse. Läski on kunniamerkki loppuun syödyistä aterioista? Kahvi ja tupakka on antanut patinansa naisen hampaisiin, sekään ei siis häiritse?

Minua häiritsee riipputissit ja muu rupsahtaminen. Ei kuitenkaan merkittävästi. Vaimoa kohtaan pitää olla lojaali. Raskaus ja imetys venyttää ihoa. Mutta kun kysytään niin häiritsee.

M29

Vierailija:

Mutta en lähde vertailemaan, vaan väitän että näen myös kauneutta naisen patinassa.

Seksissäkin minulle on tärkeämpää että kumppanini on kiihottunut kuin se miltä hän näyttää. Maailman kaunein lahna ei oikein innosta, sen sijaan iloinen ja kiimainen normaali ihminen kyllä.

m37

Vierailija
24/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan hyvä että tiedät mistä minä pidän paremmin kuin minä? En ole ikinä väittänyt etteikö nuori kaunis naisvartalo hivelisi minunkin silmiäni. Mutta en lähde vertailemaan, vaan väitän että näen myös kauneutta naisen patinassa. En ollenkaan usko että kaikki siihen kykenevät, mutta minun ei tarvitse uskotella itselleni sitä. Ehkä olen sitten poikkeava tai perverssi.

Mitä tulee teineistä haikailemiseen niin pitää kyllä tunnustaa että hieman vastenmieliseltä ajatus tuntuu, että harrastaisi seksiä omien lasteni ikäisten kanssa. Ehkä olen tuonkin ajatukseni kanssa poikkeus?

Ehkä nämä ovat asioita jollaisia kokee vasta kun elämänkokemusta ja jälkikasvua karttuu tarpeeksi?

Tai ehkä olen pervo fetissisti joka kiihottuu kummallisista asioista? Ainakin minulla on hyvä ja kaikkia osapuolia tyydyttävä ihana seksielämä.

m37

Vierailija
25/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö miehen rupsahtanut vartalo? Rypistyvä iho, orastava olutmaha? Varhaiskalju?

Vierailija
26/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

m37

Vierailija
27/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

m37

En voisi kuvitellakaan, että rakastamani miehen vartalo ei minua kiihottaisi. Tottakai vartalon muutokset huomaa, mutta eivät ne minua häiritse, varsinkaan, jos ne ovat sellaisia mille itse ei voi mitään.

En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä ajan tällä takaa, kun kirjoitan tämän, mutta mielestäni tätä voi verrata keskustelun aiheeseen. Minä itse inhosin syvästi miehellä maha ja rinta karvoja, ne olivat ehdoton turn off. Sitten rakastuin,ja mieheltä paljastuivat niin maha- kuin rintakarvatkin. Ja yllätys yllätys " alkujärkytyksen" jälkeen olen alkanut pitää niitä erittäin seksikkäinä :)

Vierailija
28/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kuuluu tietysti vastata: " Ei ollenkaan! Hikinen läski impotentti on aina kiihottanut minua. Vielä kun ikä toisi tullessaan kaljun ja paksut silmälasit, niin ai että!"

Onko pakko aina vetää herneitä näistä keskusteluista? Totta helevetissä asia koskee sekä miehiä että naisia, vai oletko ihan aasi? Tässä kysyttiin nyt miesten mielipiteitä.

Vierailija:

Häiritseekö miehen rupsahtanut vartalo? Rypistyvä iho, orastava olutmaha? Varhaiskalju?

Vierailija
29/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vähintäänkin naismainen mies. Miehet eivät yleisesti ajattele noin.

Vierailija:

Tässä kirjoituksessa huomaa, että kyseessä on itsekin elämää nähnyt mies. Todella fiksu ja asiallinen kirjoitus :-) t. n-39

Vierailija
30/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten edes naismaiseksi aikaisemmin edes väitetty, tosin hoikka olen kun painoa ei ole kuin 75kg kiitos aktiivisen kesän ja hiusraja on vuosi vuodelta paennut taaemmas, mikä sinänsä ei ole koskaan haitannut joskus jopa päänsä kaljuksi ajavaa :-)

Kyllä tekin pojat joskus kasvatte aikuisiksi; nainen on nainen - ihminen siinä missä me miehetkin, ei esine tai leikkikalu.

Kun elämässä oppii tuntemaan naisia niin ehkä se näkökulmakin muuttuu. Tai ehkä se sitten on vain tyypistä kiinni?

m37

Vierailija
31/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee, tuntee naisen sisäisen kauneuden ja halukkuuden.

Kuka haluaisi itselleen naisen jota vaan kaverit sanoo ihanaksi ja lahna sägyssä???

mici65 (a) luukku com

Vierailija
32/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole muuten edes naismaiseksi aikaisemmin edes väitetty, tosin hoikka olen kun painoa ei ole kuin 75kg kiitos aktiivisen kesän ja hiusraja on vuosi vuodelta paennut taaemmas, mikä sinänsä ei ole koskaan haitannut joskus jopa päänsä kaljuksi ajavaa :-)

Kyllä tekin pojat joskus kasvatte aikuisiksi; nainen on nainen - ihminen siinä missä me miehetkin, ei esine tai leikkikalu.

Kun elämässä oppii tuntemaan naisia niin ehkä se näkökulmakin muuttuu. Tai ehkä se sitten on vain tyypistä kiinni?

m37

osaat varmasti pitää naistasi hyvänä. wau.

Vierailija
33/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siis rauhassa kasvattaa kaljamahan! Terveydestä ja ulkonäöstäkään ei tarvitse huolehtia. Antaa impotenssin ja tissien kasvaa. Koska

" kyllä tekin tytöt joskus kasvatte aikuisiksi; mies on mies - ihminen siinä missä naisetkin, ei esine tai leikkikalu."

Luojan kiitos oma vaimo ei ole ' aikuinen' .

M32

Vierailija
34/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voin siis rauhassa kasvattaa kaljamahan! Terveydestä ja ulkonäöstäkään ei tarvitse huolehtia. Antaa impotenssin ja tissien kasvaa. Koska

" kyllä tekin tytöt joskus kasvatte aikuisiksi; mies on mies - ihminen siinä missä naisetkin, ei esine tai leikkikalu."

Luojan kiitos oma vaimo ei ole ' aikuinen' .

M32

Vierailija
35/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä etteikö omasta kunnostaan ja ulkonäöstä voisi tai pitäisi huolehtia, vaan siitä haittaako ikä tai elämän patina.

Nämä ovat kaksi eri asiaa.

Tarkennan vielä; kyllä minä toivon että nainen on terve, hyvässä kunnossa ja puhdas - ihan niinkuin itsekin olen - mutta se että hänen vartalossaan näkyy esimerkiksi merkkejä että hän on synnyttänyt useita lapsia on minusta vain kaunista!

m37

Vierailija
36/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusteltu mielipide minustakin. Mutta aikaisemmassa viestissä kirjoitit " kyllä tekin aikuiseksi kasvatte" jne. Älä normita muiden mielipiteitä.

Kauneusihanteita on monenlaisia, tietysti. Meillä on sellainen asenne, että elämä on liian lyhyt vanhenemiseen ja rupsahtamiseen. Näytän mieluummin 10 vuotta nuoremmalta kuin patinoituneelta, ja myös katselen sellaista mieluummin.

Tiedän paljon naisia, jotka eivät pidä poikamaisesta olemuksesta. He ovat poikkeuksetta sellaisia, joista minäkään en pidä.

Itsestään huolehtiminen on meillä aika yksinkertaista: Ruokavalio, liikunta, vähän myös pukeutuminen, ja ehkä tärkeimpänä vaaka. 5kg tulee viikossa ja lähtee vuodessa.

Mutta vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, minusta rupsahtanut vartalo ei ole kaunis.

M32

Vierailija:

Kyse ei ole siitä etteikö omasta kunnostaan ja ulkonäöstä voisi tai pitäisi huolehtia, vaan siitä haittaako ikä tai elämän patina.

Nämä ovat kaksi eri asiaa.

Tarkennan vielä; kyllä minä toivon että nainen on terve, hyvässä kunnossa ja puhdas - ihan niinkuin itsekin olen - mutta se että hänen vartalossaan näkyy esimerkiksi merkkejä että hän on synnyttänyt useita lapsia on minusta vain kaunista!

m37

Vierailija
37/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin makujakin voi olla monia, mutta joku siellä väitti minun kirjoittavani sontaa tai että olen nainen.

Itsestään huolta pitäminen ei saa olla pakkomielle jolla oma ikä tai elämänkokemus pyritään peittämään. Silloin ei olla enää terveellä pohjalla. Mutta kyllä normaali ihminen käy suihkussa ja pesee vaatteensa. Tässä kun joku yritti provoilla ettei sitä tarvitsisi tehdä. Miksi piilotella omaa itseään tai yrittää muuttua joksikin jota ei ole?

Ja toistan taas että pidän näkyvääkin elämänkokemusta naisessa kauniina asiana.

Vierailija
38/57 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

m37

Vierailija
39/57 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo täysi-ikäisiä. Ei ne raskaudet minua rupsahduttanut. Vieläkin nuoriltamiehiltä saan huomiota. Huolestuttaa tosipaljon miten rankasti koen iän mukanaan tuoman rupsahduksen. Jos näyttää hyvältä niin varmasti vanheneminen on rankempi kokemus kuin " rumemmalle"

Vierailija
40/57 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää millainen on keskiverto suomalainen 30-40 v. mies, niin teidän kannattaisi olla ihan hiljaa. Olkaa kiitollisia, että oma vaimo edes haluaa.

Nussin tiukkavartaloisia kaksikymppisiä urheilijanuorukaisia ja itse olen 32 v. kahden lapsen äiti. Aviomieheni on 38, ei kiinnosta enää, vaikka treenaa, eikä ole rupsahtanut, kuten en minäkään. Mutta vanhat vaan ei kiinnosta! Sitäpaitsi parikymppiset miehet on nykyään todella hyviä sängyssä. Ihan eri tasoa kuin edellinen sukupolvi. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi