*** TOUKOTUHISIJAT VIIKKOON 33 ma-ti-ke ***
Aloittelin uutta pinoa. Laitoin tuohon vaan nuo kolme päivää, jospa meille tässä koulujen alettua ja väkimäärän kasvun myötä keskustelua tulee enemmän. Jos vaikka loppuviikkoon tehdään uusi pino. Nuo koko viikon ketjut alkavat olla aikas pitkiä.
Tässä vanha ketju viime viikolta.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10960107&p=1&tmo…
Kommentit (48)
Isosti onnea Bambiinolle plussasta : ) Ihan alko omassa vatsassakin perhoset kutitella tuollaisia uutisia lukiessa ja ei malttais millään odottaa testaamista, mutta parempi olis vielä jättää ainakin viikolla tuonnemmaksi. Nyt kuitenkin vasta kp19 menossa, eikä kierronkaan pituudesta ole varmuutta, sen verran imetys sotkenut ainakin edeltäviä menkkoja.
Olen myös huomannut vaikeuksia yrittäessäni lähettää näitä viestejä pinoon. Luulin vaan, että oma kone tekee tiltin kun joutuu odottamaan ikuisuuden minun=onnettoman hitaan yrittäessä saada jotain tekstin tynkää aikaiseksi. Olenkin alkanut kopioimaan kirjoittamaani viestiä lyhyin väliajoin, mikäli kirjoitan yhtään enemmän. Huomaa ettei ole tällä yli vuoden kotonaolon aikana tarvinnut paljon tietsikkaan koskea, mutta yritän nyt sitten tänne pinoutua vähän aktiivisemmin, jottei kirjoitustaito kokonaan unohtuisi ; ) Esikoisen aikana en yksinkertaisesti ehtinyt pinoihin kirjoitella, säännöllisen epäsäännölliset työajat pitivät siitä huolen(ja ehkä laiskahko luonne, pakko tunnustaa).
Hoitovapaan olen nyt alustavasti sopinut kestämään tämän vuoden loppuun saakka, mutta katsotaan myöhemmin miten tässä kannattaisi asiat järjestää. Minulla ei ole todellakaan kiire takaisin töihin, joten ymmärrän täysin sinua Suzie74. Ihan ahdistaa koko töihin paluu, olen katsellut sivusilmällä myös uutta työpaikkaa, mutta vauvakuume vei taas täysin ennalta odottamatta mukanaan ja hyvä niin...
Onpa kiva purkaa ajatuksiaan täällä teille muille : ) Ei viitsi miestä olla aina kuormittamassa vauvajutuilla. Muuten, meidän isukille on iskenyt vastaavasti autokuumeen päälle, uudempi ja tietysti tilavampikin auto pitäis olla. Onkos teidän muiden kotiin levinnyt vastaavaa autokuumetta???
Leppoisaa päivänjatkoa, odotuksen odotuksen tuomasta jännityksestä huolimatta!
Ja olikos se Maria7 joka päivien puolesta pääsee jo kohta testailemaan, kovasti +++Onnea(myös muille piinailijoille) ja tulkaahan heti kertomaan tänne uutisia...
No niin, ovis alkaa lähestyä. Luultavasti viikonloppuna tai maanantaina. nyt vois alkaa jo tiuhemmin heilutella peittoja varmuudeksi ja jos ovis olis vaikka ennemmin. Ajattelin huomenna testata oviksen ekan kerran.
Me heiluteltiin viimeksi peittoja yli viikko joka päivä ja rupes niin puulle maistumaan silloin, kun heilutuksia eniten olisi tarvittu. Ei kun jäi siinä yksi päivä väliin, mutta ovistesti näytti plussaa vasta sen jälkeen.
Mäkin tipuin korkelta ja kovaa, vaiikka oli vasta ensimmäinen yrityskerta. Mutta toivottavasti nyt tärpää.
Plussa tuulia!!!
kp 9/28
p.s. ei se ovis nyt niin lähellä olekaan....)
Ihanaa, eka esiplussa, onnea :)
Pitäisiköhän meidän laittaa tänne infoa siitä, kuka meinaa testata milloinkin, jos täti ei pääse yllättämään?
Itse testaan siis maanantaina. Silloin kp 32/30-35.
En ole jaksanut paljon kirjoitella kun kierto on ollut siinä vaiheessa, ettei ole ollut mitään jännitettävääkään.
Vanhemmat lapset menivät jo kouluun ja jäin yksin hoitelemaan tuota meidän kohtapuoliin 9kk täyttävää tyttöämme. On niin helpon oloista eloa kun ei ole kuin yksi pieni :)
Nyt siis meneillään kp 21/34 ja vasta kuun lopulla ajattelin testailla, jos testailtavaa on. Toinen yrityskerta vasta, joten en jaksa uskoa, että tärppi tulisi. Olemme kyllä olleet ahkeria makuuhuoneen puolella, joten harjoittelun puutetta ei pitäisi olla :)
Ihmeellistä kipuilua olen huomannut alavatsalla. Sellaista kuukautiskipumaista, jatkuvaa kolotusta. Mitä sitten lieneekään, hormonihäirö varmaan :) Oviksen tunnistan kun kivaan paikkaan juuri silmien väliin tulee iso finne ja muuten normaali iho on tosi rasvainen.
Pitäisi saada imetystä pikkuhiljaa loppumaan. Kaikki maito menee vieläkin rinnasta kun neiti ei huoli korviketta. Yölläkin tuo riiviö syö kerran.
Onnea kovasti plussasta Bambiinolle :) Toivottavasti plussia satelee enemmänkin päivien vieriessä eteenpäin...
Kanelisokeri
Joo, testasin aamulla herkemmällä testillä, eikä siihen tullut yhtään mitään:( Ihan hiukan olin pettynyt, mutta toivotaan, että se plussa pärähtää sieltä vielä pikapuoliin. En ole menettänyt vielä toivoani, sillä oireita on edelleen siihen suuntaan, että voisin olla raskaana.
bambiino yk1, kp 23/25-28?
Jos ensimmäisen kerran uskaltaisi pinoutua tänne kuukausipinoonkin.
Kuukautiset vielä päällä. Kaiken mahakivun ja väsymyksen päällä on tänään ollut aivan valtaisa HALUAAA sen vauvan NYYYYT. Ääh, ja juuri nyt ei voi tehdä asialle muuta kuin odottaa. Huoh.
bambiino: pidetään kuitenkin vielä peukut pystyssä. Parin päivän päästä voi tulla jo selkeä, oikea tulos. :)
dharmian kp3/26-27 yk3
peukkuttelemassa sulle vielä. Kirjoitan tässä nenälläni, heh, ei vaiskaan. :) Eiköhän tuo plussa voi tuosta vielä vahvistua. Aina on toivoa siihen asti, kunnes täti tulla tupsahtaa kylään. Tsemppiä !
Poltsille, mitäköhän sitä uskaltaisi luvata testauspäiväksi, olen niin mahdottoman kärsimätön,... mietin vielä.
Ja nyt pitää mennä järjestelmään lasten iltapuhteita. Kirjoittelen huomenissa enemmän.
Onnea kaikille kaikenlaiseen vauvakuumeiluun! Nyt mua jo huudellaan avustamaan hampaidenpesussa, joten heips vaan.
niin mä jo viimeksi teinkin ;) mutta se lähetysongelma johtuikin ihan jostain yhteysongelmasta (ei sitten netti enään pelittänykkään hetkeen) ja siksi tekstin lähetys tänne ei onnistunu. Noh - olin sitten tallentanu sen wordiin ja kun netti taas toimi - niin eräs asia jonka olin kirjoittanu, olikin sitten vähän toisin miten viestissä kerkesin jo manata ;)
mutta hyvä pointti - teen niin kyllä jatkossa...