MITEN VIEROITTUA RATTAIDEN OSTOVIMMASTA?!?
Meillä 2 lasta, toinen ei enää ratasikäinen, ja mua on vaivannut tämä vaunufriikkys ekan lapsen syntymän jälkeen. Meillä on käynyt pikaisesti laskettuna n. 7 rattaat/ vaunut ja nyt haluaisin taas uudet. Olen toki myynyt kaikki vanhat ennenkuin olen uusia ostanut, mutta kyllähän tässä varmasti rahaa on hävitty. Mieheni pitää mua ihan hulluna enkä ihmettele. Viime yönä en saanut unta kun mietin että vaihtaisinko vielä kerran rattaita ja mihin vaihtaisin.. Esikoinen on nyt vähän yli 1 vuotias, joten vielä vähän aikaa käyttää rattaita.
Onko muilla tätä samaa " tautia" liikkeellä? Miten tästä pääsee eroon??
Aina kun saan uudet kärryt ajattelen että nämä on nyt ne viimeiset ja jo parin kuukauden käytön jälkeen himoitsen uusia..
Kommentit (46)
lapsella ikää puoli vuotta. rattaat saa myösmakuuasentoon. eli tarviiko vaunuja noiden lisäksi esim talvella vai myisikö pois?
Onpa meillä erilaisia mieltymyksiä. Mä kokisin olevani täysin epäonnistunut, jos en pärjäisi noilla samoilla vaunuilla molempien lasten vauva-aikaa. No, pienempikin täyttää pian vuoden, joten hyvin taidan pysyä tavoitteessani. Matkarattaat on toki lisänä.
Ja sille, joka mietti pelkkiä matkiksia talveksi. Minä en kyllä jättäytyisi pelkkien matkarattaiden varaan. Meillä ne on pienillä pyörillä, joten pienikin sohjo on jo liikkumisen este.
Ai niin, apua en sulle osaa ap antaa, mutta eiköhän meillä jokaisella jonkinlaisia paheita ole. Sanotaanhan niiden summan olevan vakio.
sama vika seitsemännet rattaat menos ja toinen lapsi 2v
uutena kaikki
olis pitänyt ostaa teutonia mistralit alunperin
tuplat oli välissä pakko kyllä
ja pienet matkiksetkin... x 2 ...
Miksi te ostatte aina uusia ja uusia? Mitä menettäisitte mielestänne jos ette saisikaan ostaa ja ostaa uutta? Jotain paikkaamistahan tuo on että haalii lisää ja lisää.
Kirjoitin tossa aiemmin jo näistä muista riippuvuksista:
Ja mulla liittyy myös tähän taudinkuvaan haalareiden ostaminen, meillä on kaapit täynnä erikokoisia Reimateccejä ja muita haalareita, viime alennusmyyntien saalista en enää kehdannut tuoda kotiin vain vein kaverille säilytykseen..
Haikeana jo ajattelen aikaa kun en voi ostaa rattaita ja haalareita, mut eiköhän sitten löydy joku uusi alue:)
Ja muita riippuvuuksia on tupakanpoltto..
Nytkin olen tässä aamulla miettinyt että lähtisikö sitä tänään katsastamaan niita Raceja ja laittaisi noi vanhat myyntiin..
On tää aika sairasta..
ap
ja elää lapsiperheen elämää eteenpäin?