Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ben&Jerry jäätelö. Onko oikeasti hyvää?

Vierailija
11.08.2007 |

mitä makua suosittelet?

pitkään olen himoinnut ko. jäätelöitä ja nyt huomasin, että niitä on tullut läheiseen valintataloon. huomenna ostamaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen oli parasta, jossa oli vaahtokarkin paloja. Olisin tykännyt enemmän isoista paloista jätskin joukossa. Ne ovat aika tasaisia.

Vierailija
2/7 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin Valintatalon valikoimiin ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikki on se, missä taikinanpaloja, lapset tykkäs suklaaversiosta. Ovat kyllä erilaisia jäätelöitä kuin muut just ton lisäkemäärän vuoksi, itse maku aika normaali jäätelöä.

Vierailija
4/7 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York (vai mikä nyt onkaan) on ainakin hyvää!!! Isoja paloja tummaa suklaata, valkosuklaata ja pähkinöitä.

Vierailija
5/7 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintansa väärti. Mun lemppari on se, missä on niitä taikinanpaloja joukossa. Nam.

Vierailija
6/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta tuhtia tavaraa, ei mitään höttöä. Rikkaat maut ja tehty hyvin pitkälle käsityönä. Yhtiö on myös erittäin eettinen toimintatavoiltaan. Olen nauttinut heidän jäätelöistään jo 10 vuoden ajan.

Vierailija
7/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotkut oli vähän pettymyksiä... Ihan kaikkia makuja en ole kokeillut,vain niitä neljää jotka meidän Valtsusta löyty...

Mun mielestä taas paremminkin herkkua/karkkijätskiä kuin mitään perinteistä jäätelöä. ON niin tukevaa tekoa ja paljon kaikkee mössöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän