Montako syvää rakastumista sulla on ollut?
Mulla on ollut kolme. Siis kerran viidessätoista vuodessa vaikka eihän se niin tasaisesti mene. Rakastuminen on niin rankka projekti ettei niitä monia jaksa. Saa suorittaa ihan rajoille asti. Sitten joku laittaa deitti-ilmoituksen ja odottaa, että heti tärppää ja löytyy joku sukanpyörittäjä. Hoh!
Kommentit (28)
Rakkauden suorittaja? Oletko joku seksiduunari?
Kaksi. Viimeisin 17 vuotta, sitä edellinen 7 vuotta.. Oisko seuraava se lopullinen...
Yksi. Sen jälkeen kyynistyin ja loput olleet syviä ihastumisia.
Yksi. Ensimmäinen parisuhteeni, jossa olen edelleen. En usko, että voisin koskaan rakastua enää uudelleen mikäli hänelle tapahtuisi jotain.
Hmm. Millä aikajaksolla? Tällä viikolla vissiin vain yksi, tosin ei tänään kun oli todella paha migreenikohtaus. Voi olla parikin päivässä, jos oikein onnestaa.
Yksi eli nykyinen mies. Kaikki muu oli kakkaa.
Olin ensimmäisessä suhteessa 20 vuotta ja luulin että se oli rakkautta.
Tiesin oikeasti mitä on rakkaus, kun rakastuin nykyiseen miesystävääni. Eli siis yksi syvä rakastuminen.
Yksi. Suhdetta ei ikinä tullut, fyysistä siis
Itse olen ollut syvästi rakastunut kaksi kertaa. Toinen kesti 21v ja toinen 1v. Ongelma se, että minuun ei kukaan nainen ole koskaan rakastunut vaikka olen ihan ok tyyppi. Kaikkiin ei vain rakastuta.
Yksi. Se juttu päättyi yhtä nopeasti kuin alkoikin.
Odotan edelleen innolla...........no vaimooni olen rakastunut, mutta tuntuu että viha on yhtä lähellä, onneksi rakkaus aina on voittanut.
Kaksi. Ensimmäinen kesti 3v. Se oli sellaista syvää ja intohimoista. Siksi varmaan loppuikin niin nopeasti.
Toinen taas on sellaista syvää ja tasaista. 12v kestänyt ja varmaan kestää ainakin toiset 12, toivottavasti paljon pidempään.
Kaksi järjetöntä hullaantumista. Toisesta yritän juuri kamppailla irti, sillä suhteessa on ollut liian paljon huonoa.
Yksi todellinen. Olin 14v ja tyttö 15v. Loppui aikanaan, kun tyttö muutti eri paikkakunnalle.
Yksi. Ja odotan toivekkaana, että löydän sen todellisen aikuisiän rakkauden vielä.
m43
Vierailija kirjoitti:
Yksi todellinen. Olin 14v ja tyttö 15v. Loppui aikanaan, kun tyttö muutti eri paikkakunnalle.
Vielä sen verran, että ei meillä pussailua kummempaa ollut.
Yksi.