Lue keskustelun säännöt.
apua, tamponi hukkui!!! onko se voinut jäädä sisään? mennä niin syvälle ettei sormella tunne enää?
11.08.2007 |
voi hitto, voihan se olla että se on pudonnut huomaamatta kun on käynyt vessassa, mutta mitäpä jos onkin jäänyt sisään? onko mahdollista? en tunne mitään missään... vittu
Kommentit (24)
mutta kyllä sen tuntee sillä se sanoo lops kun osuu veteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mä en oo missään gynellä käyny 3 vuoteen....
Miten ihmeessä naru " livahtaa sisään" ? Saati sitten, että tamponi muljahtaisi poikittain? Ei voi käsittää..
Mulla kävi joskus teininä niin, että tamponi jäi jumiin. Kun pääsin häpeästä yli pyysin äitiäni vielä apuun, ei onnistunut. Oli pakko mennä gynelle ja hän sitten poisti siinä vaiheessa jo yli 12h olleen tamponin. Muistan vain että alapää oli todella kipeä jo tuolloin ja sain antibiootit varoksi (taisi olla jo alkava tulehdus).
Minä kyllä uskon että kyllä sinne emättimeen voi se tamponi myös kadota. Ei minullakaan ole mitkään tappisormet ja joskus on hankaluuksia löytää tamponi, jos naru on sattunut livahtamaan sisälle. Kannattaa kokeilla ihan kyykkyasennossa etsiä tai sitten niin että toinen jalka on pytyn päällä. Jos ei löydy, niin käy gynellä ja selitä tilanne. Kyllä sen huomaa, jos tamponi pönttöön tipahtaa. Kyllä siitä kuuluu vähintäänkin se plumpsahdus ja käsittääkseni se ei edes mene ihan helposti pytystä alas.
Kyllä se pikkutamponi varsinkin mahtuu emättimeen poikittainkin, joten jos on siellä jossain napukan takana, et sitä helposti sieltä tunne.
Vierailija: