Ja kolmatta kertaa täällä
Tällä kertaa tuulimunaraskaus. Valitsin lääkkeellisen tyhjennyksen. Nyt otin päivällä sen ekan tabletin ja ylihuomenna cytotecit. Kaavinta pelotti ajatuksena ihan järkyttävästi ja lääkäri sanoi tämän olevan parempi vaihtoehto. Pelkään ihan hirveästi mutta onneksi en ole ensimmäinen joka tällaisen kokee! Psyykkistä puolta en jaksa ajatella vielä, kunhan nyt tästä viikonlopusta selviää. Palaan myöhemmin vielä tänne. Takaraivo huutaa ettei kahta ilman kolmatta, olisihan se pitänyt arvata. kuitenkin sitä aina toivoo parasta. Sairaslomaa sain nyt viikoksi.
Menier
Kommentit (2)
Tiedän tunteesi, itsellänikin kolme perättäistä keskenmenoa takana, eikä vielä esikoista. Päässä vilisee kysymyksiä, miksi juuri minulle ja miksi taas? Itse ajattelin myös, että " kolmas kerta toden sanoo" . Kun kolmas keskenmeno tuli, en enää jaksanut edes toivoa. Mutta ehkä se " ei kahta ilman kolmatta" piti kuitenkin minunkin kokea.
Luin uutisesi Existä ja ajattelin, että ei voi olla totta... Olen suunnattoman pahoillani. En voi sanoa, että tiedän milta sinusta tuntuu, mutta kun itsellä oli myös kolme keskenmenoa, voin ainakin kuvitella tuskasi ja surusi menetyksistä.
Tiedätkö, kun mulla alkoi keväällä kolmas raskaus kahden km:n jälkeen, moni sanoi mulle " kolmas kerta toden sanoo" . Itse jatkoin aina " tai sitten, ei kahta ilman kolmatta" .
Toivottavasti fyysisesti menee kaikki helposti ja nopeasti, jotta voit alkaa parantelemaan henkisiä haavoja.
Voimia ja jaksamista! Iso halaus näin virtuaalisesti.
wemppa