Oliko miehelläni oikeus? Mieheni sanoi eilen illalla, että en ole varmaan itse edes huomannut, miten paljon olen lihonut.
Hän kysyi, miksi hänen pitäisi olla kiinnostunut vartalostani, kun en itsekään siitä yhtään piittaa. Sanoipa, että lihomiseni vaikuttaa jo seksiasentoihinkin. Hän haluaa kuulemma, että alan pitää huolta itsestäni. Miten on; oliko miehelläni oikeus huomauttaa minulle lihavuudesta vai pitääkö hänen tykätä minusta sellaisena kuin olen? Miten itse suhtautuisit?
Kommentit (76)
tuota vastaan väittää kun hän on oikeassa! Tietysti se sattuu kun toinen alkaa huomauttamaan minun läskeistäni, mutta järki pitää pitää päässä!
AP! Jos miehesi ei rakastaisi ja haluaisi olla sinun kanssasi hän olisi nostanut kytkintä eikä sanonut, että haluaisi sinun laihduttavan! Kaikki miehet eivät ole kielellisesti kovin lahjakkaita, varsinkaan jos itse ei ole lihavuutta kokenut. Varmaan on miehesi miettinyt pitkään, että miten asian ilmaisisi.
Ja henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että oma mieheni ei välitä läskistä tiettyyn pisteeseen saakka. Kun ylipainoa oli reilut 20 kg, seksi sujui, mutta raskauden jälkeen kun jäi vielä 10 kg ylimääräistä seksi ei enää kiinnostanut miestä! Nyt kun olen tiputtanut yli 10 seksi luistaa taas ja laihdutus myös jatkuu!
kiinnostaisi vain tietää, että miten jotkut seksiasennot ovat vaikeutuneet? Sanoit, että olet kokoa L. Olen ehkä väärässä, mutta ei kuulosta mitenkään hirveän valtavalta. Tietysti tuokin riippuu vaatemerkeistä ym. Toisilla valmistajilla L on aivan eri kokoinen kuin toisilla.
Itse olen lihonut 20 kiloa siitä kun tavattiin ja tällä hetkellä lisää tulee, kun odotan toista lastamme.
Omaa tyhmyyttäni olen lihonut. KAverit ja liikunta jäi kun rakkaus tuli tilalle ja omaan kotiin muutto muutti ruokavalion aivan paskaksi.
Ennen tätä raskautta ehdin hetken laihduttaa ja synnytyksen jälkeen aloitan välittömästi uudelleen ja lopetan kun vaaka näyttää 55kg. (nyt 81).
En ole ulkonäöltäni se, johon mieheni rakastui enkä ihmettelsi, jos sen vuoksi katselisi laihempien perään.
En itsekään haluaisi että mieheni olisi tällaiseksi lihonnut. Olisin pahimmassa tapauksessa ehkä jättänyt jos tältä näyttäisi.
Läski vie suurimman osan voimista. Mitään ei jaksa enää näillä kiloilla, kun heti tulee hiki ja ahdistaa, kun knto aivan nollissa.
Meni 6 vuotta tajuta tämä.
Ota itsestäsi laihojen aikojen valokuva esille, mieluiten useampiakin sinne tänne. Niistä saa motivaatiota kerrakseen!!
Olin kokoa xs ja jo pidemmän aikaa ollut kokoa xl/xxl 44/46.
Jos ennen jaksoi päivässä hengästymättä kulkea 50km ja nykyään jo kilometri vetää huohottamaan niin kyllä siinä kiloillakin on osansa!!
Millainen penis on miehellä, joka kokee että vaimon ehkä noin 15kg painonnousu estää seksiasentoja..? Kuinka lyhyt penis on, kun kerran 42-kokoa käyttävän naisen läskikerros estää seksin joissakin asennoissa?
Minä olen lihonut 67kg:sta 102kg ja edelleen seksi onnistuu kaikissa asennoissa. En ole koskaan ajatellut, että mieheni penis olisi jotenkin yliluonnollisen suuri kun yltää edelleen pohjaan saakka, mutta ilmeisesti olen ollut väärässä.
miehen terveydestä. Miehen suvussa on paljon sydän-ja verisuonitauteja. Lisäksi miehellä on korkea koleteroli ja verenpaine. Pelottaa että hän sairastuu vakavasti.
Lisäksi minun on pakko sanoa että valitettavasti vaikuttaa lihominen myös minun seksihaluihini. Ei ole kovin kiihottavaa kun entisen urheilullisen kropan sijaan sängyllä makaa valkoinen läskiläjä. Ja koska miehellä on kiloja varsin paljon entiseen verrattuna ei hän seksin aikana jaksa entiseen malliin liikkua vaan kaikki työt jäävät minulle ja asennoksi lähinnä ratsastus jossa itse en saa mitään iloa. Perinteinen lähetyssaarnaaja oli minun lemppari mutta ei enää onnistu kun en pysty miehen kilojen alla hengittämään eikä mies jaksa kannatella itseään käsiensä varassa minuuttia pidempään. Meillä on siis vaikuttanut lihominen minun halukkuuteeni harrastaa seksiä mutta ei yhtään miehen halukkuuteen ja hän onkin nyreissään kun ei enää saa niin usein kuin ennen.
Lisäksi mies ei oikein jaksa tehdä muutenkaan mitään ja monet kivat yhteiset jutut ovat jääneet arjesta pois. Mm. rannalle ei enää käydä kun miehelle tulee liian kuuma jne.
Toivoisin että mies pitäisi itsestään parempaa huolta sillä kuitenkin edelleen rakastan häntä enkä aio ottaa eroa tms. lihomisen takia. Miestä vaan ei tunnu kiinnostava oma terveys ja ulkonäkö enää tippaakaan. Olen yrittänyt kannustaa miestä laihtumaan ja seurauksena on ollut vain se että itse olen laihtunut ja mies ei yhtään. Itse olen siis ihan hoikka normaalistikin.
Esim. jos mies ei pidä hyllyvästä ihrapyllystä, tuskin hän haluaa vetää vaimoaan takaapäin ja katsella sellaista persusta. Silloin se asento on poissa laskuista, vaikka se olisikin ollut yksi lemppareista. Tai jos vaimo painaa ihan helvetisti, mies ei välttämättä halua joutua tämän alle.
Vierailija:
kiinnostaisi vain tietää, että miten jotkut seksiasennot ovat vaikeutuneet? Sanoit, että olet kokoa L. Olen ehkä väärässä, mutta ei kuulosta mitenkään hirveän valtavalta. Tietysti tuokin riippuu vaatemerkeistä ym. Toisilla valmistajilla L on aivan eri kokoinen kuin toisilla.
Onhan tuokin tapa ilmoittaa " kulta, nyt kun olet normaalipainoinen niin viissenttiseni ei enää ylety sisääsi" .
Omalta kohdalta voin kertoa, että avioliitto ei ole huojunut senttiä mihinkään suuntaan vaikka mies on sairastunut vakavaan masennukseen, minä laihtunut 100-->74 ja mies lihonut 60-->85.
Rakkaus on ERI asia kuin ulkonäkö.
Se, joka edellä puhui välittämisestä, on mielestäni oikeilla jäljillä. Ei paino ja sen nousu ole pelkästään ulkonäköasia. Se vaikuttaa ihmisen elämään ja terveyteen monella muullakin tavalla kuin vain " läskin" näkymisenä.