Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko miehelläni oikeus? Mieheni sanoi eilen illalla, että en ole varmaan itse edes huomannut, miten paljon olen lihonut.

Vierailija
09.08.2007 |

Hän kysyi, miksi hänen pitäisi olla kiinnostunut vartalostani, kun en itsekään siitä yhtään piittaa. Sanoipa, että lihomiseni vaikuttaa jo seksiasentoihinkin. Hän haluaa kuulemma, että alan pitää huolta itsestäni. Miten on; oliko miehelläni oikeus huomauttaa minulle lihavuudesta vai pitääkö hänen tykätä minusta sellaisena kuin olen? Miten itse suhtautuisit?

Kommentit (76)

21/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

24:

Kyllä oikea suhde perustuu johonkin muuhun kuin pelkkään seksiin.

Vierailija
22/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voisitko löytää uudelleen sen liikunnan ilon? Jos ajattelisit asiaa ihan itsekkäästi...Sitä kautta voisi kilojakin karista.

t. 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hduttaa, mutta se on jäänyt harkinnan asteelle ja motivaation löytäminen on vaikeaa...

Ota mies avuksi! Kysy, mitä porkkanaa hän keksii Sinulle, että saisit karistettua kilosi? Ja hyöty hänelle itselleen on se, ettei rouva ole sitten enää " liian paksu" . =)

Vierailija
24/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällystakkiin ja siltä väliltä jos vaimo saa kaikki ylimääräiset kilot pois. Mies lupasi ja vaimo laihdutti ja kantoi vanhat " teltat" kirpparille. Paino on pysynyt jo vuosia kun ei suostu ostamaan isompaa kokoa vaan aina kun hame kiristää tarkistaa vähän ruokavaliota.

Vierailija
25/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut pientä kisaa miehen kanssa, kumpi pudottaa enemmän. Voittajalle pitää toisen sitten tarjota jotain kivaa. Tosin ap:n tapauksessa toi ei toimi, jos mies kerta on hoikka.

Vierailija
26/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa muukaan sulle kertoisi kuinka läski olet, jos ei se jonka kanssa elät. Arvosta miehesi kommenttia, hän tietää mitä puhuu.

Vierailija
27/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön perustuva negatiivinen arviointi on loukkaavaa, eikä kenelläkään ole oikeutta niin tehdä. Jos tuon olisi sanonut joku ulkopuolinen kadulla, jokainen meistä olisi loukkaantunut ja useat jopa harkinneet jonkinasteista syytteen nostamista. Mutta jotenkin osa ihmisistä kuvittelee että kun mennään naimisiin niin samalla annetaan sille toiselle oikeus omaan vartaloon ja mieleen. Tämä on väärin!

Ap, sinä saat olla juuri sellainen kuin olet. Ihan sama sanoiko mies noin aiheesta vai ei, jos se loukkasi sinua, mies teki väärin.

Vierailija
28/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko itse on samois mitoissa ollut aina eikä ole tapahtunut lihomista asia on ok, mutta jos on itsekin lihonut niin saapi kyllä vaan mennä itseensä mies.

Miksi et huolehdi itsestäsi? Miksi olet lihonut?

Vierailija
29/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa olla juuri sellainen kuin on, ja kukapa tietäisi paremmin ap:n asiat kuin hän itse. Ap varmasti tarvittaessa näkee peilistä itsensä ja tekee omat päätöksensä sen perusteella, eikä suinkaan sen mukaan mitä mies milloinkin sanoo. Naurettava ajatus, että miehen pitäisi kertoa vaimolleen miten tämän pitää toimia jotta on " hyvä" !

Kovasti täällä annetaan miehille oikeuksia arvostella naisia. Miten on, saavatko naisetkin tästä lähtien kertoa ajatuksensa ilmoille vapaasti, sillä hehän toki tietävät mistä puhuvat ja miesten pitäisi näitä kommentteja arvostaa?

Vierailija:

Kukapa muukaan sulle kertoisi kuinka läski olet, jos ei se jonka kanssa elät. Arvosta miehesi kommenttia, hän tietää mitä puhuu.

Vierailija
30/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on pariin kertaan huomauttanut mahassani olevista makkaroista (siis löysästä mahanahkasta) jotka on raskauksien jäljiltä siihen jääneet. Paino minulla on tasan sama kuin ennen raskauksia, mutta vartalon muoto erilainen. Bmi:ni on 21, ollut aina, eli olen normaalipainoinen. Tosin olen melko lyhyt, joten herkästi näkyy pienikin lihominen tai muu. Olen kuitenkin mielestäni edelleen kaunis ja viehättävä.

Mies taas itse on lihonut yli 10 kiloa ilman mitään syytä, mättää suuhunsa olutta ja juustoa ja makkaraa minkä ehtii, kyllähän se lihottaa.

En puhunut miehelle mitään, mutta minun mielestäni ei ole toiselle oikeutta sanoa, jos itselläänkin on kumpu vyötäröllä, ja minulla kun ei edes ole muuta kuin tuota irtonahkaa tuossa roikkumassa...

Vierailija
31/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän on kyllä ennenkin puhunut terveellisistä elämäntavoista ym. ja olen ollut samaa mieltä. En vain saa itsestäni irti. Mieheni on itse hoikka, vain hiukan on ikä tehnyt tehtäviään. -AP

Vierailija
32/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
33/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sytytä millään tavalla, parempihan siitä on ensin yrittää keskustella kun erota välittömästi. Jos puolisosi on rakastunut sinuun kun olet ollut hoikka, ei kannata olettaa, että hän pitää sinusta seksuaalisesti myös silloin, jos lihot kymmeniä kiloja. Kai hän olisi silloin ottanut jo alunperin lihavan puolison jos sellaisiin tuntisi vetoa.

Intohimo voi todellakin kadota. Osalle läski on suurin turn-off.

Jos oma puolisoni lihoisi ylettömästi, sanoisin siitä kyllä ajoissa. Kyllä parisuhteessa pitää voida puhua asiasta kun asiasta. Ja se, ettei puoliso pidä enää omaa siippaansa seksynä, on kyllä puhumisen arvoinen asia.

Haluatko ap olla miehesi silmissä sellainen henkilö, johon hän ei tunne vähäisintäkään himoa? Ketäänhän ei voi pakottaa tuntemaan jotain mitä hän ei tunne...

Vierailija
34/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisen lihominen --> ero. Kyllähän sitä toisen lihominen voi huolestuttaa ja harmittaa ihan ilman, että ero edes juolahtaisi mieleen.

Vierailija
35/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia on vaikea käsittää, miten mies voi sanoa noin rumasti. Mä miettisin, että rakastaako mies oikeasti, jos 10-15 kiloa (olit lihonut ilmeisesti kaksi vaatekokoa?) vaikuttaa seksihalukkuuteen noin rankasti.

Vierailija
36/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tan kyllä ajatella että tumma, pitkä, komea, hoikka, ruskeasilmäinen olisi ihana mutta sitten saatan rakastua johonkin lyhyeen, tukevaan ja sinisilmäiseen kun se on kiva ja piirittää.ja päinvastoin kun tapaan tumman, pitkän, komean ja hoikan sen jutut ei passaa mulle yhtään.

Vierailija
37/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttäisikö hän teidät seksuaalisesti? Pitäisittekö viehättävänä? Minä en. Mutta silti taatusti rakastaisin, ja pitäisin luonteesta (se tuskin muuttuu vaikka paino nouseekin).

Vierailija
38/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimo lähtee korvien välistä, tiesitkö?

Vierailija
39/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanoi sen varsin töykeästi

Vierailija
40/76 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kun on pysynyt yhtä hoikkana koko 14-vuotisen yhteiselomme ajan.

Mutta jos hän lihoisi, niin kai meillä seksiä edelleen olisi, nimenomaan siitä syystä että intohimo lähtee korvien välistä, ja hän olisi kuitenkin yhä rakas mieheni. Vaikkakin ulkonäöltään kaikkea muuta kuin ihannettani vastaava

50

Vierailija:

Intohimo lähtee korvien välistä, tiesitkö?