Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epainhimillista! Ystava joutui synnyttamaan kohtuun kuolleet kaksoset ja sen jalkeen vietiin toipumaan synnyttaneiden vierihoito-osastolle, kun muualla ei muka ollut tilaa!

Vierailija
08.08.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin myös synnyttäneiden osastolle. Onneksi sentään järjestivät niin, että olin huoneessa yksin. En olisi kestänyt katsella toista äitiä vauvan kanssa.

Vierailija
2/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikalla 05 huoneeseeni tuotiin äiti jonka vauva oli teho-osastolla ja se kertoi miten kauheelta tuntu kun joutu siihen huoneeseen. mut ainakin kuulin että nykyään ainakin naistenklinikalla on näille äideillle ihan oma huone

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden äityköiden kanssa samassa huoneessa. Kyllä siinä silmä kostui useamman kerran , kun toisilla oli miehet ja minulla ei miestä. Sain sitten myöhemmin kokea myös " miehellisen " synnytyksen yms

Kyllä pitäisi olla enemmän yksityishuoneita tälläisiin tapauksiin.

Vierailija
4/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muiden äityköiden kanssa samassa huoneessa. Kyllä siinä silmä kostui useamman kerran , kun toisilla oli miehet ja minulla ei miestä. Sain sitten myöhemmin kokea myös " miehellisen " synnytyksen yms

Vierailija
5/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paksuksi olit itsesi kuitenkin saanut panetettua jossain?

Vierailija
6/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli esimerkki muiden joukossa.

Vierailija
7/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lasten kuolema olisi kyllä ihan hirveää millä osastolla ja millaisessa huoneessa tahansa.

Vierailija
8/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ollut sama ukko 8 vuotta. Haluaisin nähdä miten itse selviäisit samassa tilanteessa , kun jäät yllättäen yksin.

Vierailija
9/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli ollut sama ukko 8 vuotta. Haluaisin nähdä miten itse selviäisit samassa tilanteessa , kun jäät yllättäen yksin.

Vierailija
10/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Tyksissä ne synnyttäneet äidit, jotka eivät vauvaa vierelleen saa, ovat ihan eri osastolla kuin " vieriäidit" vauvoineen.

Vierailija
11/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEDELMÖITYSHOITOJA . ETTEI TARVITSE SEKSIÄ HARRASTAA.

Vierailija
12/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on " synnyttäneet naiset" potilasryhmä, joita sitten laitetaan huoneisiin. Valitettavasti myös kuolleen vauvan synnyttäneet ovat synnyttäneitä. En oikein tiedä kuinka muutoin potilasjako tehdään? Laitetaanko heidät osastolle, jossa on naisia, jotka odottavat synnyttämistä?

Valitettavasti ei ole resursseja kohdella jokaista potilasta yksilönä tuollaisissa osastokysymyksissä. Helsinkiin on onneksi tulossa naistenklinikalle muutosta (jollei ole jo tullut). Muut sairaalat ovat varmaan liian pieniä, jotta olisi mahdollista omaan osastoon.

Vierailija
13/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai päätettiinkö vain pk-seudulla vai missä se oli että vauvan saaneiden osastolla ei ole muita kuin vauvan saaneita ja piste. Muut kaikki naistentautien yksikköön.¨,keskenmenot, kohdunpoistot jne. Ilmeisesti ei asia sittenkään ollut selvä.

Vierailija
14/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

HEDELMÖITYSHOITOJA . ETTEI TARVITSE SEKSIÄ HARRASTAA.

Vierailija
15/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä oman tilani olleen vertailukelpoinen näiden äitien tilanteiden kanssa , jossa lapsi oli kuollut tai sairas.

Ainoastaan halusin tuoda julki myös muita tilanteita ,joissa oma huone olisi synnyttäneelle inhimillisempi vaihtoehto.

Toivon että arvon rouvat suhtautuisivat hiukan inhimillisemmein

Vierailija
16/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikaskaa jos olen väärässä?

Vierailija
17/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " odotusongelmaiset" , gynekologisiin leikkauksiin tulevat/niistä toipuvat ja ne, jotka ovat synnyttäneet, mutta eivät saaneet vauvaa vierihoitoon ovat kaikki samalla osastolla (ne joilla vauva keskolassa ovat samassa huoneessa, ja jos vauva on kuollut, saa yksityishuoneen). Luulisi onnistuvan muuallakin tällainen järjestely. Itse olin " keskosäiti" , kyllä olisi raskaalta tuntunut koko ajan törmätä toisten äitien vauvaonneen.

Vierailija
18/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oikaskaa jos olen väärässä?

Vierailija
19/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En pidä oman tilani olleen vertailukelpoinen näiden äitien tilanteiden kanssa , jossa lapsi oli kuollut tai sairas.

Ainoastaan halusin tuoda julki myös muita tilanteita ,joissa oma huone olisi synnyttäneelle inhimillisempi vaihtoehto.

Toivon että arvon rouvat suhtautuisivat hiukan inhimillisemmein

Keskittyi onneensa vauvasta. Ei jaksanut märehtiä kusipäistä isää, vaikka näki muiden vauvojen isiä.

Vierailija
20/21 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mies on kuollut raskausaikana. Eihän 5 sulkenut sitä viestissään pois? Minun eräälle tutulle juuri kävi noin.