Kehupa tässä miestäsi.
Hirveästi saa palstalla lukea huonoista parisuhteista, mutta onko ketään, jonka mies on ihana puoliso ja isä?
Meillä mies tekee kotitöitä, leikkii lasten kanssa töidensä ja pikku lepohetken jälkeen iltaisin jopa enemmän kuin minä, hoitaa lasten iltapuuhat yhdessä minun kanssani, laittaa viikonloppuisin ruuat, rakastaa minua ja myös näyttää sen. Lisäksi äsken sanoi hoitavansa mahansa kanssa kipristelevän vauvan, että minä saan hetken nettailla ihan rauhassa. Kaikki tämä nalkuttamatta ja pakottamatta.
Onnellinen minä.=)
Kommentit (10)
En ole voinut pahemmin haukkumisiin osallistua, koska oma mieheni on minulle ja lapsilleni täydellinen. =)
Ei siinä sen kummempia erittelyjä tarvita, on kaikessa ihana. =)
Kiitos Jumalalle miehestäni. =) Rakastan sinua. =) Suukkoja. =)
Mieheni on
- äärettömän hyvä isä; touhuaa paljon lasten kanssa, antaa heille aikaa ja rakastaa niitä hurjasti
- ihana ihminen (suurimmaksi osaksi!)
- hyvä puoliso
- tyydyttävä sängyssä ;)!
- ei käytä alkoholia, ei tupakoi (sikaria satunnaisesti)
- tekee kiitettävästi kotitöitä
- hyvännäköinen
Mutta pussata osaa ja halata. Siksi en kovin usein nalkuta tiskivuoroista tms.
Mies tekee kotitöitä (puolet suunnilleen)
On oiva isä lapselleni. Itse asiassa parempaa en voisi toivoa.
Käymme ihania keskusteluja laidasta laitaan; zen-buddhalaisuudesta kotimaisen kirjallisuuden kautta lasten kasvatukseen ja tietokoneohjelmointiin :D
On ihan jumalaisen komea mielestäni :) Sellainen Dave Mustaine -tyyppinen.
Hellyyttä tulvillaan :)
on sillä äärettömän hyvä muna ja rakastelutaidot.
ja hyvä isäkin se on ja kivan näkönen...tosi söpö. ostele lahjoja ja yllättää usein. on urheilullinen ja timmi.
mutta omani ei juopottele eikä roiku kavereiden kanssa baareissa eikä muutenkaan vaan on aina joko töissä, kuntosalilla tai kotona. mies pitää itsestään huolta, harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti.
Vaihtoi työpaikan, että voisi olla enemmän aikaa mun ja pojan kanssa. Nyt tulee kotiin ennen kolmea ja koko loppupäivä touhutaan yhdessä kaikkea mukavaa koko perhe. Mies ja poika leikkivät pihalla paljon ja minä saan omaa aikaa. Kotityöt tehdään yhdessä.
Pussailee ja halailee ja kertoo usein rakastavansa, sekä mua että poikaa. Yhdessä kuumeillaan kovasti toista lasta. Toivottavasti pian tärppää. Joka tapauksessa sängyssä on aina mahtavaa, kun mies on kiinnostunut mun nautinnosta ja todella osaa hommansa.
Ei juo, ei polta.
En oikeasti muista koska viimeksi oltaisiin riidelty.
Olenpa onnekas :)
juuri vaikea kysymys, mutta yritän. Ehkä parasta, yrittää aina sopia, pyytää anteeksi, hoitaa suhdettamme, eikä koskaan tee mitään kovin kummia. Pahinta ehkä että karjaisee jos liiaksi meno yltyy. On kuitenkin ihanan jämäkkä. Hoitaa laskut ja monet muut asiat. On töissä näillä hirveillä helteillä ja toivoi että olisin vielä kotona, kun ei hennoisi pistää pikkuisiamme vielä hoitoon. Huolehti tänään lapset vuoteeseen... oikeastaan mitä tässä mutristelen. En muista enää.
Mieheni:
-tekee kotitöitä melkeinpä enemmän kuin minä (olemme molemmat töissä)
-tosi hyvä ruuanlaittaja ja hänen mielestään on kivaa tehdä mulle kaikkea uutta ja erikoista ruokaa
-halii ja kehuu usein
-jutellaan paljon ja nauretaan päivittäin
-rakas isä tyttärelle, juttelee, kuuntelee, leikkii ja ulkoilee
-hyvän näköinen ja kuntoinen
-fiksu ja menestyy työssään