Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pitävät normaaleista, uhkeista ja muodokkaista naisista ov

Vierailija
08.08.2007 |

Iltalehdessä suuri kysely, ja moni mies pitää uhkeista ja muodokkaista. Kaveripiirissä voidaan ihannoida laihoja, kun ei uskalleta sanoa, että pitää muodokkaista. Olen aina ollut sitä mieltä, että naiset itse ovat sitä mieltä, että naisen pitää olla laiha, mies pitää muodokkaammasta.

Jutussa luki, että lihaville ja laihoille on silti omat ihailijansa. Ja tuo muodokas ja uhkea ei tarkoita tyyliä megaläski, vaan että miestä miellyttää NAISEN näköinen nainen.

Kaikille naisille löytyy varmasti silti ottajansa.

Itse olen bmi 22 eli melko normaali.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne vaan sitten kehtas mulle tuon sanoa. Yksi jonka kanssa oltiin vuosi yhdessä tosin tykkäs laihoista ja pienirintaisista. Mutta taisi muutenkin tykätä tytöistä, ei naisista.

Vierailija
22/23 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luonnostani hoikka. itse viihdyn hoikkana, koska pidän urheilemisesta ja arvostan naisen ulkonäössä tiukkaa vatsaa ja pyöreää tiukkaa peppua. Onneksi myös mieheni on enemmän naisten pepun perään kuin tissejen.

No mutta tässä alkuraskaudessani olen huomannut, että kyllä niitä miehiä on jotka on muotojen ja ennen kaikkea tissejen perään. Rintani ovat kasvaneet B:stä - C/D kuppiin ja miehet kuolaa kadulla. Oudointa se on siksi, että olen todella läskin näköinen. Mahani on kasvanut sellaiseksi rumaksi pömpöksi, että ei äijät vielä tajua mun olevan raskaana. Naama kukkii finnejä ja peppu on levinnyt. Ja tietyt miehet kuolaa, viheltelee perään ja roikkuu auton ikkunoista. Oma mieheni ei ikinä kiinnostuisi tämän näköisestä naisesta (joka ei siis olisi raskaana) mutta tietynlaiset miehet taas tykkäävät.

Yhteenvetona voin sanoa, että minun makuuni komeammat, urheilullisemmat ja menestyneemmät miehet tykkäävät hoikista ja sopusuhtaisista naisista. Sitten taas semmoiset läskimahaiset, likaiset ja limaiset miehet kuolaavat isotissisten perään. Tämän olen ainakin huomannut omasta kokemuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiseutta(pyöreä peppu, isot rinnat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi